Yaza Merhaba

Villa Uranüs-3 - Ref. No:489001

Anasayfa Tatil Bölgeleri Ovacık Villa Uranüs-3
  • Öne Çıkan Özelikler
  • Tamamen Korunaklı & Isıtmalı Havuzlu Lüks Villa - Geniş Aile Gruplarına Özel Kiralık Villa, Bilardo , Langırt
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.00m Derinlik:1.60m

Tatilini dünyaca ünlü Mendos ve Babadağının eteklerinde, yeşillikler arasında sessiz, sakin bir bölgede geçirmek isteyen siz değerli misafirlerimiz için Villa Venüs çok idealdir. Kaliteli ve şık eşyalarla donatılmış bu villamız da kalabalık aile yada arkadaş grupları rahatı ve huzuru doya doya yaşayacaktır. 4 adet müstakil villanın yer aldığı elit bir sitede yer alan bu muhteşem villamız 5 yatak odası ve 9 kişilik konaklama kapasitesine sahiptir. Villamızın havuz ve havuz terası  tamamen korunaklıdır ve dışarıdan görünmesi söz konusu değildir. Sevdiklerinizle hep beraber unutulmaz bir tatil tecrübesi yaşamak istiyorsanız bu lüks Muhafazakar aileler için uygun ve tamamen korunaklı  ve ısıtmalı havuzu olan villamız sizleri bekliyor... Gezegenleri Bizimle keşfedin...

Not : Villamızın havuzu ısıtmalıdır ve arzu eden misafirlerimiz haftalık 10500 TL karşılığı bu hizmetten yararlanabilirler.

Villa Ekstraları : Isıtmalı Havuz, Bilardo, Hamak, Salıncak, Langırt, Çocuk oyun parkı, İnternet, Şömine,Bebek yatağı, Mama sandalyesi, Sineklik, Güvenlik Alarmı, Villa çevresi yolları gösteren kamera sistemi ve korunaklı havuz ve havuz terası...

Havuz Katı Terası: Güneşlenme alanı, Özel Isıtmalı havuz ve Özel bahçe, Hamak, Salıncak, Mangal

Havuz Ebatları; En: 4.00 m , Boy: 10,00 m , Derinlik: 1.50 - 1.60 m

Detayları : 9 Kişilik masa ve sandalye,  Özel yüzme havuzu, 6 Adet şezlong, Güneş şemsiyesi ve armut koltuklar bulunmaktadır.

Mutfak : Modern Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Fırın,  4 ’lü ocak (ankastre), Mikrodalga fırın, Elektrikli su ısıtıcı, Ekmek kızartma makinesi, Tost Makinası, Kahve Makinası,  12 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, çatal, bıçak vb.

Salon : Şömineli (Zemin katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu , TV, DVD Player, Klima, 6 kişilik yemek masası, Lavabo & WC bulunmaktadır.

1. Yatak Odası : Genç Yatak Odası (Bahçe Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Elbise dolabı, Klima, Havuz kenarına çıkış ve Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır. 2. Yatak Odası : Aile Yatak Odası,  (  Bahçe Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Komidin, Klima ve Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

Not: Bu katta ikinci bir salon yer alır ve burada 1 adet kanepe, küçük bir mutfak ve Bilardo masası bulunur.

3. Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1.Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Komidin, Klima, Banyo ve Balkon bulunmaktadır.

4. Yatak Odası : Genç Yatak Odası ( 1.Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik  yatak, Elbise dolabı, Komidin,  Klima, Katta tek bir ortak banyo ve  balkon bulunmaktadır.

5. Yatak Odası : Genç Yatak Odası ( 1.Katta)

Detayları : 2  Adet tek kişilik  yatak,Elbise dolabı, Komidin, Klima, Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

Not:Bu villamızın hemen yanında yer alan Villa Uranüs-1,Villa Uranüs-2 Villa Uranüs-4 da havuzu korunaklı villalardır ve beraber tatil yapmak isteyen aile ve arkadaş grupları her 3 villamızı aynı anda kiralayabilirler.

Not: Bu villamız da depozito ücreti 5000 TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 1 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Isıtmalı Havuz
  • Mama Sandalyesi
  • Langırt
  • Bilardo
Villa Uranüs-3 Villa Uranüs-3 Tatilini dünyaca ünlü Mendos ve Babadağının eteklerinde, yeşillikler arasında sessiz, sakin bir bölgede geçirmek isteyen siz değerli misafirlerimiz için Villa Venüs çok idealdir.
5 31

Havuz Kalitesi 5.0

Temizlik 5.0

Villa Uranüs-3
temiz ve şirin bir havuzu ile villa sizi içine çekiyor
5 / 5

Sanırım kocaman bir iyi ki diyebileceğimiz tatil ve ev deneyimi oldu. Ev temiz ve tatlı şirin bir havuzuyla sizi içine çekiyor. Tatilimiz boyunca evden çıkmak istemedik konum olarak da çok kolay ulaşıma sahip. Çok güzel anılar ve sohbetler ile Villa Venüs'e veda ediyoruz. Tatilimizi bu kadar güzel kılan Mihriban hanım ve çalışanlarına çok teşekkür ederiz.

Villa Uranüs-3
Evinizin konforunda yemyeşil bir villa
5 / 5

Her gün iyiki geldik dediğimiz Villa Venüs'te inanılmaz güzel bir tatil geçirdik. Villa sahibi Mihriban hanım inanılmaz ilgili, anlayışlı, sıcak kanlı güler yüzlü bir insan. Çevre hakkında ne bilgiye ihtiyaç duyarsanız cevap veriyor. Villa ve havuz çok temiz ve her şey düşünülerek dizayn edilmiş. Kendinizi evinizde hisesttirecek bir konfora sahip. Villanın peyzaj tasarımı çok güzel , villanın mahremiyetinin muhtelif ağaç ve çiçekler ile sağlanması, ruh halinizi çok olumlu etkiliyor. Tatilimizden mutlu bir şekilde ayrılmamızı sağlayan Mihriban hanım ve çalışanlarına sonsuz teşekkür ederiz.

Güzell
5 / 5

1 hafta burada konakladık ve tek kelimeyle kusursuz bir tatil geçirdik en başından beri firmanın profesyonel hizmet anlayışını ve ilgisini sonuna kadar hissettik ve içimiz rahatladı yapılabilecek her isteğimizi yerine getirdiler villa en ince detayına kadar düşünülerek döşenmiş her kullanım alnından ayrı ayrı keyif aldık çok teşekkür ederiz.

Harika Bir Villa
5 / 5

Tatil Villam dan evde kaldığımız 5. tatilimiz. Hepsinde farklı evlerde kaldık. En güzeli villa venüs tü. Personelin güler yüz ve ilgisinden çok memnun kaldık. Herşey , için teşekkür ederiz.

Harika Bir Villa
5 / 5

3 aile için gayet iyiydi. Temizlik ve ilgiden memnun kaldık. Mihriban hanım ve çalışma arkadaşlarına teşekkür ederiz.

Bekle Bizi Villa Mars
5 / 5

10 kişilik arkadaş gurubuyuz. Çok keyifli zaman geçirdik. Villa görevlisi olan hanımefendi ve beyfendi çok naziklerdi , çok memnun kaldık. Villa geldiğimiz zaman çok temiz ve topluydu, biz biraz dağıttık kusura bakmayın :) çok memnun ayrılıyoruz yeniden gelmek ümidiyle.

Havuzu temiz villa
5 / 5

Biz 10 kişilik iki aileydik.5 günlük tatil yaptık. Havuzdan odalardan ve temizliğinden memnun kaldık.Tatilvillam ekibine ve ev sahibine çok teşekkür ederiz.Ayrıca havuzumuz da çok temizdi.Temizlikç hanımlar içinde emekleri için teşekkür ederiz.Ev sahibimiz de çok nazik bir hanımefendi idi. Mihriban hanıma teşekkür ederiz ilgilerinden dolayı. Konaklayanalar olarak hepimiz sevgilerimizisunarız.

Rahat bir tatil
5 / 5

Tatilimizin son 1 haftasını burda geçirdik.Çok memnun kaldık bir ev ortamında tatil yapmak güzeldi ve rahattı. Her şey için teşekkür ederiz

Korunaklı rahat villa
5 / 5

Güzel ve sakin bir tatil geçirdik. Mihriban Hanım'a ilgisi ve güler yüzü için teşekkür ediyoruz. Tamamen korunaklı ve çocuklarında rahat edeceği rahat bir villa. Her şey için teşekkür ederiz

Tavsiye ederimm
5 / 5

Villayı çok beğendik.Her şey çok güzeldi gelmek isteyenlere tavsiye ederim.

Güzel Villa
5 / 5

Her şey için çok teşekkür ederiz. Her şey çok güzeldi

Ev gerçekten süper
5 / 5

Tam bir tatil için geniş ve rahat .Gerek Mihriban hanıma gerek yardımcılarına çok teşekkür ederiz. Çocuklar için birebir, bilardo ve langırt var. Tam bir tatil yeri ve tatil evi, rahatlık ve doğa ile baş başa ve de herkes güler yüzlü .

Villa Uranüs-3
Kalabalık grup ve aileler için uygun villa
5 / 5

Ev çok güzeldi. Havuzla ilgili hiçbir sıkıntı yok. Tertemiz bir ev, bahçe ve havuz. Geniş bir teras ve bahçesi var. Alt katta eğlenmek için geniş ortak alan var. Kalabalık grup ve aileler için uygun, temiz villa.

Temiz ve büyük villa
5 / 5

Beklentimizin üstünde temizlik hizmet ve villa büyüklüğü ile karşılaştık. Kesinlikle yeniden gelmeyi düşündüğümüz, özel hayata full koruma sağlayan bir villa. Herkese tavsiye edebileceğimiz bir konaklama tesisi. Her şey için teşekkür ederiz.

Tekrar görüşmek üzere
5 / 5

Ailecek yaptığımız tatilde bizi son derece memnun eden bir villa oldu, bahçe ve havuz bakımı evin temiz oluşu ve villanın korunaklılığı bu denli memnun kalmamızın en büyük sebepleri. Mihriban Hanımın kibar tavırları da mutlu etti, mutlaka tekrar gelmek isteriz.

Muazzam
5 / 5

Tatilimiz Villa Venüs'te çok güzel geçti. Temiz, bahçe bakımı çok güzel, havuz bakımı çok temiz, klimalar her odada her şey çok güzeldi. TV buzdolabı, langırt, bilardo vs. her şey güzeldi kendi evimiz gibi hissettik. İnşallah birdahaki tatilimizi de bu villada düşünüyoruz.

Villa Uranüs-3
Bu villada tekrar konaklamak için heycanlanıyoruz
5 / 5

ilk villada tatil deneyemimizi yaşadığımız bir ortam oldu. Genel olarak herşeyden memnun olduk. Özellikle temizlik, bakım , alaka ve hizmet olarak tatmin edici. Her şey için tekrar teşekkür ederiz.

Villa Uranüs-3

Tatilimizi ,sayenizde,huzurlu ve sakin bir şekilde geçirdik. Dinlenmemizi sağladığınız için çok teşekkür ederiz. Unutamayacağımız güzel günler geçirdik. 7 gün unutulmaz anlar.

5 / 5

Bu bizim aile olarak ilk villa tatilimizdi . 7 kişilik ailem ile Villa Venüs'de tatilimizi yaptık. Çok güzel geçti . Tüm talep ve ihtiyaçlarımızı anında karşılandığı için ayrıca teşekkür ederi. Evin konumu ve kullanışı olarak çok rahat ettik. Günlük havuz ve bahçe temizliği olsun memnun kaldık. Ayrıca Mihriban Hanım'ın ilgi ve alakası içinde ayrıca teşekkür ederim. Kısmet olursa tekrarlamak isteriz.

Villa Uranüs-3

Biz 3 aile olarak ilk bebekli tatilimizdi ve daha önce böyle bir tatili yani vlla kiralayarak uzun süre bir arada kalmamıştık. Evin içerisinde güzel vakit geçirebilecek bir çok aktivite vardı Ve biz bunlardan çok memnun kaldık. Dolu dolu 3 gece geçirdik ve çocuklarımızla güvenli ortamda. Evin dışına çıkma ihtiyacı hissetmedik.Herşey için çok teşekkür ederiz.

Villa Venüs villa beklentimizi fazlasıyla karşıladı.
5 / 5

3 gece için geldiğimiz Villa Venüs villa beklentimizi fazlasıyla karşıladı. Öncelikle Merkezi bir yerde olması bizim için avantajdı. Mihriban Hanım ın ilgi ve Alakası için ayrıca teşekkürler. Temizlik çok iyiydi. Herkese tavsiye edebileceğimiz bir villaydı. Herşey için teşekkür ederim

Villa Uranüs-3
Villada beklediğimizden çok şey gördük.
5 / 5

Öncelikle Fethiye’ye ilk gelişimizdi. Villa içerisinde çok güzel günler geçirdik 5 kişilik ailemle. Havuz çok güzeldi,eğlenceliydi. Havuzdan hiç çıkmak istemedik. Çarşısıyla,deniziyle herşey çok güzeldi. Villada beklediğimizden çok şey gördük. Ayrıca Mihriban hanımda çok teşekkür ederim herşey için. İlgisi ve hizmetinden de çok memnun kaldık. Herşey çok güzeldi. Herşey için çok teşekkür ederim.

Villa Venüs beklentimizin çok üstünde çıktı. Söylenenin fazlası var,eksiği yok
5 / 5

Bizim için tatil eğlence,konfor,rahatlık demektir. Villa Venüs beklentimizin çok üstünde bir ev çıktı Evsahibesi Mihriban Hanım Güleryüz’ü ve samimiyetiyle bizi çok memnun etti. Herkesin gönültahatlığıyla tercih edebileceği bir villa. Söylenenin fazlası var ,eksiği yok.

Temiz ,korunaklı heryere yakın villa
5 / 5

Bizim için tatilde konakladığımız yerin temiz ve korunaklı bir yer olması çok önemliydi.Bu açıdan gerçekten çok memnun kaldık. Mihriban hanım da çok ilgili bir Evsahibi. Heryere yakın olması da ayrıca güzel bir özellik. Herşey için çok teşekkür ederiz.

Konfor,temizlik,samimiyet
5 / 5

1 hafta kaldığımız zaman zarfında hem villanın konforu, Hem temizliği ve Mihriban hanımın samimi karşılaması Ve Hizmeti ziyadesi ile memnun etti.Umarım ilerleyen senelerde tekrar yolumuz düşer.

Villa Uranüs-3
Engelli aile bireyleri için uygun
5 / 5

İlk tatil deneyimimizdi.Gereğinden fazla tatmin olduk. Mihriban Hanım ın ilgi ve alakası evsahibinden daha çok ailedostu kıvamındaydı. Evimizin temizliği,mutfak,banyo,yataklıdadır,salon araç gereçleri herşeyiyle dörtdörtlükdü. Havuz temizliği ve derinliği ideal. Engelli aile ferdimiz vardı ve oda villayı çok sevdi.çünkü hiçbir zorluk çekmedi temizlik ve güvenlik açısından. Mesela havuzda bulunan merdiven sayesine o da güvenli bir şekilde faydalanabildi. Tekrar tatil amaçlı burayı ziyaret etmek isteriz. Teşekkürler Mihriban Hanım

İdeal yazlık villa
5 / 5

Tatilimizi geçirdiğimiz Villa Venüs den memnuniyetle ayrılıyoruz.Herşeyden çok memnunuz. Özellikle Mihriban Hanımın güleryüzlü yaklaşımı bizleri çok memnun etti. Evin konumu,temizliği ve havuz,bahçe temizliği ideal şekildeydi. Herşey için teşekkürler

6 çocuk hepsi mutlu
5 / 5

Villa da 9 kişi kalmamıza rağmen ,gayet kullanışlı, Temiz,ferah bir yer Mihriban Hanım sanki BİZDEN BİRİ GİBİ sevecen ve sıcakkanlı . Kendisine sonsuz teşekkürler Eğer bir daha gelirsek yine buraya geliriz diye düşünüyorum 6 çocuk hepsi mutlu.en küçüğü 4 yaşında.o bile buraları çok beğendi. Erkenden kalkıp güne erken başlamak istiyor sanki!

Villa Uranüs-3
Çok memnun kaldık, herkese tavsiye ediyoruz
5 / 5

Fethiye'ye ilk kez geldik. Villam Venüs'de konakladık. Her şey çok iyiydi. İyi bir karşılandık. Konakladığımız villa, bahçesi her şeyi çok iyiydi. Memnun kaldık ve memnun ayrıldık. Tekrar gelmeyi düşünüyoruz. Etrafımızdaki insanlara tavsiyelerde bulunuyoruz.

İsabetli bir tercih
5 / 5

Fethiye Ölüdeniz'de iyi bir tatil yapmak için internet sitesinden seçimimizi yaptık. Seçimimizi yaparken buraya gelene kadar tereddütlüydük ama buraya gelip kaldığımız yeri görünce iyi bir tercih yaptığımızı onayladık. Buraya kaldığımız süre boyunca çok güzel anlar yaşadık bence buralar herkesin görüp yaşaması gereken yerlerden.

Harika bir tatil
5 / 5

2017 yılı tatilimizi Fethiye ‘de geçirmeye karar verdik. Fethiye ye ilk geldiğimizde biraz tereddüt ettik ama gerçekten çok memnun kaldık. Villanın temizliği ve Mihriban Hanımın yakınlığı tatilimize renk kattı. Gelecek yıl yine tatilimizi aynı villada geçirmeyi düşünüyoruz. Her şey için çok teşekkür ederiz.