Yaza Merhaba

Villa Uranüs-1 - Ref. No:489003

Anasayfa Tatil Bölgeleri Ovacık Villa Uranüs-1
  • Öne Çıkan Özelikler
  • Tamamen Korunaklı & Isıtmalı Havuz, Geniş Aileler için Yemyeşil Bahçe, Masa Tenisi, Langırt
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.00m Derinlik:1.60m

Yeşilin ve huzurun buluşma noktası, şirin tatil bölgelerinden biri olan Ölüdeniz Ovacık bölgesinde bulunan bu muhteşem villamız, hayallerinizdeki tatil tecrübesi için sizleri beklemektedir. Kaliteli ve şık eşyalarla donatılmış bu villalarımızda kalabalık aile yada arkadaş grupları rahatı ve huzuru doya doya yaşayacaktır. Villamızın etrafını çevreleyen yüksek ağlar sayesinde villamızın havuzu tamamen korunaklıdır. 4 adet müstakil villanın yer aldığı elit bir sitede yer alan bu muhteşem villamız da yatak sayısı 5 dir ve konaklama kapasitesi 10 kişidir. Çok özel bir tatil tecrübesi için muhafazakar ailelere uygun havuzu tamamen korunaklı ve havuzu ısıtmalı olan Villa Jüpiter siz değerli konuklarını bekliyor. Gezegenleri Bizimle Keşfedin…

Not : Villamızın havuzu ısıtmalıdır ve arzu eden misafirlerimiz haftalık 10500 TL karşılığı bu hizmetten yararlanabilirler.

Villa Ekstraları : Isıtmalı havuz, Masa tenisi, Hamak, Salıncak, İnternet, Şömine,Bebek yatağı, Mama sandalyesi,Sineklik, Güvenlik Alarmı, Villa çevresi yolları gösteren kamera sistemi ve korunaklı havuz ve havuz terası...

Havuz Katı Terası: Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe, Mangal

Detayları : 8 Kişilik masa ve sandalye,  Özel yüzme havuzu, 6 Adet şezlong, Güneş şemsiyesi ve armut oturaklar bulunmaktadır.

Havuz Ebatlar: En: 4.00 m , Boy: 10,00 m , Derinlik: 1.50 - 1.60 m

Mutfak : Modern Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buz dolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Fırın,  4 ’lü ocak (ankastre), Mikrodalga fırın, Elektrikli su ısıtıcı, Ekmek kızartma makinesi, 12 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, çatal, bıçak vb.

Salon : Şömineli (Zemin katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu , TV, DVD Player, Klima, 6 kişilik yemek masası,Lavabo&wc  ve Teras bulunmaktadır.

1. Yatak Odası : Genç Yatak Odası (Bahçe Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Elbise dolabı, Klima, Havuz kenarına çıkış ve Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

2. Yatak Odası : Aile Yatak Odası,  (  Bahçe Katta) D

etayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Komidin, Klima ve Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

Not: Bu katta ikinci bir salon yer alır ve burada 1 adet kanepe ve masa tenisi bulunur.

3. Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1.Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Komidin, Klima, Jakuzili Banyo ve Balkon bulunmaktadır.

4. Yatak Odası : Genç Yatak Odası ( 1.Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik  yatak, Elbise Dolabı, Komidin,  Klima, Katta tek bir ortak banyo ve  balkon bulunmaktadır.

5. Yatak Odası : Genç Yatak Odası ( 1.Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik  yatak, Elbise Dolabı, Komidin,  Klima, Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

Not: Bu villamızın hemen yanında yer alan Villa Uranüs-2,Villa Uranüs-3,Villa Uranüs-4 da havuzu korunaklı villalardır ve beraber tatil yapmak isteyen aile ve arkadaş grupları her 3 villamızı aynı anda kiralayabilirler.

Not: Bu villamız da depozito ücreti 5000 TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 1 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Isıtmalı Havuz
  • Mama Sandalyesi
  • Langırt
  • Masa Tenisi
Villa Uranüs-1 Villa Uranüs-1 Yeşilin ve huzurun buluşma noktası, şirin tatil bölgelerinden biri olan Ölüdeniz Ovacık bölgesinde bulunan bu muhteşem villamız, hayallerinizdeki tatil tecrübesi için sizleri beklemektedir.
5 23

Temizlik 5.0

Tekrar gelinir
5 / 5

Janti bir villa her yeri yeşil Üstüne tanımam, olurum kefil İyi ki gelmişim gezeceğime il il Tekrar gelinir her bir sene Emin olun doyamadık havuzda yüzmeye Rabbim nasip etsin daha kalabalık gelmeye Teşekkür ederiz.

Villa Uranüs-1
ısıtmalı dış havuzlu ,muhafazakar bir villa
5 / 5

Villa Jüpiter'de 3 küçük çocuğumuzla güzel bir tatil geçirdik. Özellikle havuzun ısıtmasından çocuklarla çok faydalandık. Mihriban Hanım'a bu konuda tekrar ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyoruz. Villanın tam korunaklı olması muhafazakar aileler için ekstra bir özellik. Fethiye'ye ilk gelişimiz ve inanıyoruz ki inşallah son gelişimiz değildi

Güzel bir tatil
5 / 5

Her şey çok güzeldi. Ev temiz, herkese tavsiye ederiz. Mihriban hanım çok ilgilendi. Güzel bir tatil geçirdik. İkinci defa geldik ve tekrar gelmeyi umuyoruz.

Güzel bir tatil
5 / 5

Başlangıçta engelliye uygun olmadığını gördüğümüzde şaşırdık ve üzüldük. Fakat ilgi ve alakalarıyla güzel bir tatil geçirmemize neden oldular. Bu sayede kız kardeşler ve yeğenler bir arada güzel bir tatil geçirdik. Herkese çok teşekkür ediyoruz.

Temiz Ve Korunaklı Villa
5 / 5

Daha önce villa Marstaki deneyimimizden memnun kaldığımız için bu yıl villa jüpiteri tercih ettik.9 kişilik kalabalık bir grup olarak geldiğimiz tatilimizde bu villa tüm beklentilerimizi karşıladı. Ufak tefek eksiklikler veya iyileştirilmesi gereken şeyler dışında biz villanın konumundan ,korunaklı olmasından, temizliğinden , çalışanların ilgisinden oldukça memnun kaldık. Her şey için teşekkürler

Villa Uranüs-1
Villa Jüpiteri çok sevdik..
5 / 5

Tam istediğimiz gibi bir tatil oldu. İhtiyaçlarımızı kısa sürede karşılayan mihriban hanıma ve villa çalışanları nurten hanım ve diğer arkadaşlarına çok teşekkür ederiz. Sevgilerimizle

Villa Jüpiter Güzel Bir Tatil
5 / 5

Villa Jüpiter'den oldukça memnun kaldık. Çocuklarımızın rahatça vakit geçirdiği bizlerin ise senenin yorgunluğunu attığı mutlu, huzurlu, güzel bir tatil geçirdik. Emeği geçen herkese teşekkür ediyor, seneye de gelmeyi düşünüyoruz.

Huzur verici bir tatil
5 / 5

Her şey için çok teşekkür ederiz.3 kız kardeşim ve yeğenlerimle eğlenceli ve keyifli 1 hafta geçirdik.Her şey gönlümüze göre oldu. Evin konumu, görseli doğanın harikalığı, yeşilliğin serinliği bizleri dinlendirdi.

Rahat ve konforlu villa
5 / 5

Rahat ve konforlu bir villa. Temizlik açısından bir sorun yaşamadık, bahçe havuz ve teras geniş aileler için yeterli teşekkkür ederiz.

Villa Uranüs-1
Korunaklı ve temiz bir villa
5 / 5

Ailecek yaptığımız bu tatilde çok keyifli vakit geçirdik. Villanın korunaklı ve temiz olmasından son derece memnun kaldık. Villada kullanılan tüm malzemeler itina ile seçilmiş, Mihriban hanım ve çalışanları çok sıcaktı , ilgi ve alakanız için çok teşekkür ederiz.

Villa Uranüs-1
Rahat , temiz ve nezih ortam.
5 / 5

Villa Jüpiterden genel olarak memnun ayrılıyoruz. Çocuklarımız için havuz keyfi ve bahçe harikaydı. Rahat , temiz ve nezih bir ortamdı. Herşey için teşekkür ederiz.

Tatil bize iyi geldi.
5 / 5

Yorucu bir yılın acısını iyi bir tatille kapatmayı düşündük. Ve kısa zamanda bu villayı bulduk. Doğanın güzelliği , güneşin sıcaklığı ve havuzun serinliğinden çok memnun kaldık. Herşeyin kötü gittiği bu dönemde tatil bize iyi geldi. Bizi güleryüzüyle ev sahibi Mihriban Hanım ziyaret ettiği için ona teşekkür ederiz.

Villa Uranüs-1
Temiz ve Nezih bir ortamda zaman geçirdik
5 / 5

Gaziantep'ten geldik ama değdi. Gerçekten temiz ve nezih bir ortamda vakit geçirdik. Kullanışlı odalar, mutfak ve oturma alanları sayesinde hem biz, hemde çocuklarımız güzel zaman geçirdi. Her şey için teşekkürler. Ali, Gül, Ilgın, Batu, Gafari, Aysel, Berfin, Ali

Villa Uranüs-1

Öncelikle villa sahibinin sıcak enerjisi,güleryüzü,bizim ve çocuklarımızın gönlünü çok hoş etti. Çok teşekkür ederiz. Evin rahatlığı,genişliği ve en önemlisi serin oluşu hepimizi mutlu etti. Çocuk için bahçesi en önemli tercihlerden olmalı. Sayabileceğimiz çok fazla pozitif yönleri var. Evsahibine kocaman sevgiler .

5 / 5

Mihriban Hanım ve ekibine vermiş olduğu hizmet için çok teşekkür ederiz. Çok güzel bir tatildi. Herkese tavsiye ederiz.

Villa Uranüs-1

Biz 3 aile olarak tatilimizi geçirmek için Jüpiter'e geldiğimizde çok güzel bir ortamla karşılaştık. Odalar, havuz, bahçe ve yeşil ortam gerçekten insanın içini açıyor. Böyle bir ortamı sağlayan Mihriban Hanım ve ekibine çok teşekkürler. Böyle bir tatil düşündüğümüzde tercihimiz kesinlikle Villa Jüpiter olacak. Herkese tavsiye ederiz.

Konfor ve lüks birarada
5 / 5

Öncelikle tartışmasız Ölüdeniz i tatil için tavsiye ederim. Havası çok güzel. Hele Kibele villalarında kalırsanız. Jüpiter villa çocuklu aileler için,kalabalık aileler için be muhafazakar aileler için çok uygundur. Konfor ve lüks birarada. Artılar- Bahçe,ağaçlar,çiçekler... - Manzara: Babadağ - Konumu : Merkeze yakın Plaja yakın - Havuzun temizliği ve bakımı(hergün ) Evsahibi Mihriban Hanım ın ilgisi ve alakasını inkar edemeyiz. Misafirini karşılayan ve yolcu eden bir Evsahibi. Herşey için teşekkürler.

Villa Uranüs-1
Kendi evimizde gibi hissettik.
5 / 5

Herşey için çok teşekkür ederim. Çok iyi ilgilendiniz. Kendi evimizde gibi hissettik. Güleryüzünüz,anlayışınız için tekrar çok teşekkür ederim. Havuzunuzun temizliği,bahçenizin bakımlı olması bize kendimizi çok iyi hissettirdi

Villa Uranüs-1
Havuz manzaralı terasda kuş sesleri eşliğinde kahvaltı
5 / 5

İnternet üzerinden görüp çok beğendiğimiz Villa Jüpiter de Ramazan Bayramımızı büyük bir keyifle geçirdik. Toplamda 6 yetişkin,3 çocuk kaldık. Öncelikle villanın temizliğini,denize vealışveriş yapabileceğimiz mekanlara yakın oluşunu çok beğendik Güleryüz’le ve çok ilgili Mihriban hanıma herşey için teşekkür ediyoruz. İnternetin mevcut olmasından dolayı ayrıca memnun olduk.

Muhteşem bir tatil
5 / 5

2 senedir tatilvillam.com dan villa kiralayarak ailece mükemmel tatil geçiriyoruz. Villa jüpiter de bizimle her türlü ihtiyacımızda bir telefon kadar uzakta olan Süleyman ve Necdet beye teşekkür ederim. Tatilimizi iyi geçirmemiz için firma bünyesinde ellerinden gelenden fazlasıyla yardımda bulundular. 2018 de başka bir tatilvillam.com dan kiralanan yeni bir villa ile görüşmek üzere. Herşey için tatilvillam.com ve baransel geup a teşekkür ederiz. İyi çalışmalar

Kalabalık aileler için ideal
5 / 5

Herşey için çok teşekkür ederiz.Çok keyifli bir tatil geçirdik. Evi,havuzu,temizliği,bahçeyi,ortamı ,Fethiye'nin havasını,evin konumunu beğendik. Kalabalık aileler için ideal bir ortam. Mihriban Hanıma da ayrıca samimiyeti ve yardımseverliği için çok teşekkür ederiz

Ferah villa, tertemiz havuz
5 / 5

Fethiye tatilimiz çok güzel geçti. Jüpiter villasını tercih ettiğimiz için çok memnunuz. Villanın genişliği, ferahlığı, renk seçimi, bahçenin tertip ve düzeni, havuzu çok temiz beklediğimiz gibiydi. Mihriban Hanım'a her an ulaşabildik. İlgisinden dolayı çok teşekkür ederim. Tekrar gelmeyi düşünüyoruz. Arkadaşlarımıza tevsiye edeceğimiz bir villa, her şey için teşekkür ediyoruz.

Villa Uranüs-1
“Mükemmel bir tatil için kibela vilları”
5 / 5

Evin konumu,büyüklüğü,temizliği mükemmeldi.ev sahibimiz adeta bir otel müdüresi gibi profosyonel ve canayakindi. Evde herşey en ince detayina kadar düşünülmüş. Sadece valizinizi alın ve gidin. Yıllardır 5 yıldızlı otellerde yasayamadigimiz rahatlikta bir tatil yaşadık. Otel arayışı içerisinde olan kalabalık grup yada ailelere tavsiyem hiç düşünmeden kibela villalarini seçin diyorum.