Yaza Merhaba

Villa uranüs-2 - Ref. No:489002

Anasayfa Tatil Bölgeleri Ovacık Villa uranüs-2
  • Öne Çıkan Özelikler
  • Geniş Aile Grupları İçin &Tamamı Korunaklı Muhafazakar &Jakuzili Villa, Masa Tenisi, Langırt
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.00m Derinlik:1.60m

Tüm yılın yorgunluğunu yeşillikler arasında atacağınız, huzuru ve sakinliği sevdiklerinizle birlikte doyasıya tadacağınız bu şık villamız dünyaca ünlü tatil bölgesi Ölüdeniz, Ovacık mevkinde yer almaktadır. Kaliteli ve şık eşyalarla donatılmış bu villalarımız da kalabalık aile yada arkadaş grupları için çok idealdir. Villamızın etrafını çevreleyen yüksek ağlar sayesinde villamızın havuzu tamamen korunaklıdır. 4 adet müstakil villanın yer aldığı elit bir sitede yer alan bu muhteşem villamız da yatak odası sayısı 5 dir ve konaklama kapasitesi 10 kişidir. Çok özel bir tatil tecrübesi için muhafazakar ailelere uygun havuzu tamamen korunaklı olan Villa Uranüs-2 siz değerli konuklarını bekliyor. Gezegenleri Bizimle Keşfedin...

Not : Villamızın havuzu ısıtmalıdır ve arzu eden misafirlerimiz haftalık 10500 TL karşılığı bu hizmetten yararlanabilirler.

Villa Ekstraları : Masa tenisi, Hamak, Salıncak, Langırt, Çocuk oyun parkı, İnternet, Şömine, Bebek yatağı, Mama sandalyesi,Sineklik, Güvenlik Alarmı ,Villa çevresi yolları gösteren kamera sistemi ve korunaklı havuz ve havuz terası...

Havuz Katı Terası: Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe, Mangal

Detayları : 10 Kişilik masa ve sandalye,  Özel yüzme havuzu, 6 Adet şezlong, Güneş şemsiyesi ve armut oturaklar bulunmaktadır.

Havuz Ebatlar: En: 4.00 m , Boy: 10,00 m , Derinlik: 1.50 - 1.60 m

Mutfak : Modern Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Fırın,  4 ’lü ocak (ankastre), Mikrodalga fırın, Elektrikli su ısıtıcı, Ekmek kızartma makinesi, 12 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, çatal, bıçak vb.

Salon : Şömineli (Zemin katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu , TV, DVD Player, Klima, 6 kişilik yemek masası, Lavabo & WC bulunmaktadır.

1. Yatak Odası : Genç Yatak Odası (Bahçe Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Elbise dolabı, Klima, Havuz kenarına çıkış ve Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

2. Yatak Odası : Aile Yatak Odası,  (  Bahçe Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Komidin, Klima ve Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

Not: Bu katta ikinci bir salon yer alır ve burada 1 adet kanepe ve masa tenisi bulunur.

3. Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1.Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Komidin, Klima, Banyo ve Balkon bulunmaktadır.

4. Yatak Odası : Genç Yatak Odası ( 1.Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik  yatak, Elbise Dolabı, Komidin,  Klima, Katta tek bir ortak banyo ve  balkon bulunmaktadır.

5. Yatak Odası : Genç Yatak Odası ( 1.Katta)

Detayları : 1 Adet çift  kişilik  yatak,Elbise Dolabı,  Komidin, Klima, Katta tek bir ortak banyo bulunmaktadır.

Not:Bu villamızın hemen yanında yer alan Villa Uranüs-1, Villa Uranüs-3, Villa Uranüs-4  havuzu korunaklı villalardır ve beraber tatil yapmak isteyen aile ve arkadaş grupları her 3 villamızı aynı anda kiralayabilirler.

Not: Bu villamız da depozito ücreti 5000 TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Mama Sandalyesi
  • Langırt
  • Masa Tenisi
Villa uranüs-2 Villa uranüs-2 Tüm yılın yorgunluğunu yeşillikler arasında atacağınız, huzuru ve sakinliği sevdiklerinizle birlikte doyasıya tadacağınız bu şık villamız dünyaca ünlü tatil bölgesi Ölüdeniz, Ovacık mevkinde yer almaktadır.
5 31

Temizlik 5.0

Mükemmel bir tatil
5 / 5

Balayı için Villa Mars'ı tercih ettik ve memnun kaldık. Villa Mars kalabalık ailelerin ya da arkadaşların kullanabileceği rahatlıkta ve genişlikte. Villanın tam korunaklı olması muhafazakar aileler için ekstra artı bir özellik. Villanın temizliğinden ,havuzun her gün temizlenmesinden memnun kaldır. Villanın konumu da seçilebilirliği için artı özellikte. Villa sahibi Mihriban Hanım'ın ilgisinden ,çalışanların alakasından memnun kaldık. Kendilerine çok teşekkür ediyoruz

Bekle Bizi Villa Mars
5 / 5

10 kişilik arkadaş gurubuyuz. Çok keyifli zaman geçirdik. Villa görevlisi olan hanımefendi ve beyfendi çok naziklerdi , çok memnun kaldık. Villa geldiğimiz zaman çok temiz ve topluydu, biz biraz dağıttık kusura bakmayın :) çok memnun ayrılıyoruz yeniden gelmek ümidiyle.

Kendi Evimiz Gibi Hissettik
5 / 5

Bu seneki tatilimizin isabetli seçimi ile mutlu ayrılıyor. Villa marsın korunaklı olması, aile ortamında olması bizi mutlu etti. Havuzun günlük temizlenmesi, bir ailenin evindeki gibi güvende , ve eşya bakımından tüm ihtiyaçları karşılaması mutluluk verdi bize. Evin temiz ve hijyenik olmasından mutluluk duydum . Evi temizleyen kadının güleryüzlü ve samimi olması bizi kendi evimizde hissetirdi.

Temiz ferah villa
5 / 5

Tatil boyunca villanızdan çok memnun kaldık. Odalar geniş ve ferahtı. Yataklar temiz ve mis gibi kokuyorlardı. Havuzda çok temizdi, sadece çocuklar için küçük havuz olabilirdi. Villanın muhafazakar olması çok güzeldi.

Temiz ferah villa

Bahçe İlhan Kaynağım Oldu
5 / 5

Eğlenceli ,güzel keyifli anılardan yanı sıra ,özen kalite için teşekkürler. Dinlendirici bir tatil için özen gösterdiğiniz belli. İlk defa yatağımı yadırgamadım bu huzur için teşekkürler. Aynı zamanda çizimlerim için de bahçe ilham kaynağım oldu.

Her şey göründüğü gibi
5 / 5

Bir haftalık geldiğimiz iki villa tatil serüvenimiz başladı. Neyle karşılaşacağımızı bilmeyerek geldiğimiz villa da her şeyin tam da sitede ki resimlerde olduğu gibi olması çok güzel ve avantajlıydı. Villa da her şey güzel ve tamdı. Her şey için teşekkür ederiz. Her sabah sessiz bir şekilde havuzun temizleyen hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

Ödenen Paraya Değer
5 / 5

Ailecek rahat ve huzurlu bir tatil geçirdik. Ödenen paraya değer bir tatil , her aileye tavsiye ederim

Güzel Villa
5 / 5

Güzel ve rahat villa geçirdik Villa Mars ta . Her şey için teşekkür ederiz.

Kalabalık Aile Grupları İçim İdeal
5 / 5

Her şey için çok teşekkür ederiz. Bizler çok memnun kaldık. İlginizden dolayı çok teşekkür ederiz. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğimiz bir tatil oldu.

Çok rahat villa
5 / 5

Ev çok büyük, çok rahat ve çok güzeldi. Çok temiz. Havası çok temiz. Kendi evimiz gibi hissettik. Görevlileri çok ilgilendiler. Otele asla gitmeyiz. Villa çok daha rahattı. Çok teşekkür ederiz

Her şey için teşekküler
5 / 5

Konumu, kullanışlılığı ve kalitesi ile güzel vakit geçirmemizi sağladı. Ayrıca villalarla ilgilenen bay ve bayanın güler yüzlü ve nazik davranışlarına teşekkür ederiz.

Villa uranüs-2
Kalabalık arkadaş grupları için ideal villa
5 / 5

Çok güzel bir tatil geçirdik. Bahçesi çok geniş ve havuzun büyük olması, kalabalık arkadaş grupları için gayet ideal. Mihriban Hanım çok güler yüzlü , ilgili ve sevecen, kendisine çok teşekkür ederiz. Konumu gayet uygun seneye tekrar gelmeyi düşünüyoruz

Mükemmel
5 / 5

Yıllardır tam pansiyon otellerde tatil yapmış bir aile olarak tedirgin bir şekilde sosyal medya yorumlarından yola çıkarak sizi tercih ettik. Mihriban Hanım bizi kapıda karşılayarak evimizi bize gezdirmeyle başlayan sıcak bir aile ortamı oluşturdu. Kapıda ayakkabılarını çıkarması bizim için çok önemliydi. Malum korona var. Kendi evimiz gibi koskoca haftayı maalesef bitirdik. Temizliği çocuklu aile olarak bizleri çok mutlu etti. Biz sabah uykumuzdayken sessizce gelip her gün havuzumuzu temizleyen abiye de sonsuz teşekkürler. Bir sonraki villa tercihimiz kesinlikle sizin villanız olacaktır.

Villa da İlk Tatil
5 / 5

Merhabalar Villa da ilk tatitilimizi villa mars ta gerçekleştirdik sanırım bir daha otel tatili yapmayacağız. Tam korunaklı kendimize özel mükemmel bir tatil oldu. Bir daha ki tatilde görüşmek üzere.

Villa uranüs-2
Kendi evimizdeki gibi tatil.
5 / 5

12 saatlik yoldan geldik. Dolu dolu bir hafta geçirdik. Ailemizle kaliteli vakit geçirdik. Villada kalırken sanki kendi evimizdeki gibi hissettik. Herşey gayet güzeldi. Pandemide karantinada kaldığımız günlerin acısını fazlasıyla çıkardık. Evde eksik yoktu. Herşey çok güzeldii.

Villa uranüs-2
Buradan çok memnun olarak ayrılıyoruz
5 / 5

Buradan çok memnun olarak ayrılıyoruz temizlik konusunda, kendimiz de çok dikkat ettiğimizden burada bunu tam olarak bulabildik. Her türlü ihtiyacımızı bu ortamda da rahat bir şekilde sağlayabildik. Havuzun büyük olması ve aşağıdaki oyun salonu gerçekten eğlenceliydi. Korunaklı olması da ayrıca bir avantajdı. Emeği geçenlere teşekkür ederiz. Yılmaztürk ailesi.

Emeğe Geçenlere Teşekkür Ederiz
5 / 5

Genel olarak villadan memnun kaldık, temiz olması ve yeşil olması bizi mutlu etti havuz olarak da büyüklüğü gayet iyiydi. Erbil ve Çelik Aileleri

Villa uranüs-2

Biz 3 aile olarak geldik. Hizmetten ve villanın kullanımından çok memnun kaldık. Çocuklu aileler için çok ideal. Çalışanlar çok ilgili. Herşey için teşekkür ederiz.

5 / 5

Kibele villalarından Villa Mars'ta kalmaya başladığımız günden itibaren 9 günlük tatilimizde herşey çok güzeldi. Evimizde hissettiren bir sıcaklıkta tatil geçirdik. Herşey için teşekkür ederiz.

Villa uranüs-2
Mihriban hanım bizi yine evimizdeki gibi hissettirdi.
5 / 5

Fethiye ye 2.gelişimiz,yine Kibele Villalarını tercih ettik. Bu sefer Villa Mars da kaldık. Geçen yıl Villa Venüs de kalmıştık. Aynı şekilde çok memnun kaldık. Mihriban hanım bizi yine evimizdeki gibi hissettirdi. Buranın havası,konumu ve evlerin rahatlığı çok güzel. Herkese tavsiye ederiz. İki aile rahatlıkla tatilimizi geçirdik. Tekrar görüşmek üzere. Mutlu ve Uysal aileleri

Villa uranüs-2
Her yere yakın,ulaşım imkanları kolay
5 / 5

Bizim için kalacağımız evin temiz olması ve dışarıdan hiçbir şekilde görülmemesiydi. Ve istediğimiz gibi oldu. Heryere yakın olması ve ulaşım imkanlarının kolay olmolabilmesi bizi daha mutlu etti. Eğlenceli ve güzel bir tatildi. Villa Mars ı tercih etmek isteyenlere tavsiye ederiz. Herşey için çok teşekkür ederiz.

Villa uranüs-2
Villa Mars beklediğimiz gibi çok güzel bir villa.
5 / 5

İnternetten beğenerek kiraladığımız Villa Mars beklediğimiz gibi çok güzel bir villa. Oyun odasının olması tercih nedenlerimizdendi. Fotoğraflardaki gibi olması,bahçe düzeni,havuzun büyüklüğü,temizliği,evin planı ve kalitesi çok iyi. Eşim,ablam ve çocuklarla çok keyifli bir tatil geçirdik. 11 gün nasıl geçti anlamadık. Mihriban Hanım çok ilgili ve canayakın bir evsahibesi. Fethiye ye ilk kez geldik ama tekrar geleceğiz. Havuz ve bahçenin tam korunaklı olması da rahat hareket etmek için ideal. Tekrar görüşmek dileğiyle

Villa uranüs-2
Üç aile birarada ,harika bir tatil
5 / 5

Yüksel,Göl ve Bayram aileleri adına Büyük bir heyecanla İstanbul dan başladığımız yolculu luğumuz Muğla’dan itibaren gözlerimizi alamadığımız eşsiz manzara Villa Mars da daha da güzel hale geldi Gerek villanın konumu,temizliği,ilgili arkadaşların hassasiyeti ve en önemlisi sevgili Mihriban Hanımın her an sizin ihtiyacınıza cevap veren alakası doğruyu söylemek gerekirse bizleri çok memnun etti. Başarılarınızın devamını diler,bir sonraki tatilimizde görüşmek dileği ile

Villa uranüs-2
6 yetişkin 2 bebekle keyifli tatil.
5 / 5

İlk villa tatil deneyimimizi Villa Mars da yaşadık. İnternetten villa kiralama konusunda endişelerimiz vardı. Ancak 6 yetişkin,2 bebekle keyifli bir tatil geçirdik. Villanın konumu itibariyle havanın temiz olması, Fethiye merkeze ve Ölüdeniz e yakın olması ve havuzun korunaklı olmasından çok memnun kaldık. Ayrıca terastaki begonvili ve bahçenin yeşilliğini çok sevdik. Atakan Altun

Balayı çiftleri için ideal
5 / 5

Villa Mars’da Kaldığımız 8 gün çok rahat ettik. Evin temiz ve konforlu olması çok hoşumuza gitti. Çok memnun kaldık. Balayı yapmayı isteyen herkese tavsiye edeceğiz. Firdevs ve Hakan

Çocuklar çok eğlendi
5 / 5

Herşeyden önce bize gösterdiğiniz samimi sıcaklık tan dolayı çok teşekkür ederiz. Ailece çok güzel bir tatil geçirdik ve çok eğlendik ve villanızda umduğumuzu bulduk. Çocukların nasıl eğlendiğine siz de şahit oldunuz. İnşallah en kısa zamanda yine Fethiye ye gelirsek tekrar buraya gelmek isteriz. Size tekrar ailem ve kendi adıma teşekkür ederim. Eğer sizde Birgül Almanya ya gezmeye gelecek olursanız mutlaka bekleriz.

EV KONFORUNDA BİR TATİL
5 / 5

05-12.08.2017 tarihleri arası villa Mars' ın misafirleriydik. İlk dikkatimizi çeken, tatilvillam' ın sayfasındaki tanıtım videosu ile ev birebir aynı. Villa nın temizliği, titiz bir bayanın rahat edebileceği kadar hassasiyetle yapılmıştı. Mutfak eşyaları olması gerekenden fazlaca yerleştirilmişti. Çok rahat ettik. Hergün yapılan havuz temizliği ile, çocuklarımız ile birlikte gönül rahatlığı ile eğlendik. En ufak sağlık sorunu yaşamadık. Ev sahibimiz Mihriban Hanım güler yüzü ile bizleri karşıladı ve her talebimizi aynı önem derecesi ile değerlendirip en kısa zamanda olumlu dönüş yaptı. Fethiye Ovacık' a gidersek, tartışmasız tekrar Kibele ailesini tercih edeceğiz.

Mutlu tatil
5 / 5

Villa kalabalık aileler için çok uygun.Bizde kendimizi evimizdeki gibi hissettik ve memnun kaldık. Hergün havuz temizliği olması bizi çok rahat ettirdi. Fethiye tatilimizden mutlu ayrılıyoruz. Sevgiler

Unutulmaz Bir Tatil.....
5 / 5

Biz üç aile,15 gün Villa Mars'ta kaldık.Tesadüfen seçmiştik,ama iyi ki de seçmişiz.Oldukça memnun kaldık.Öncelikle ev sahibesi Mihriban Hanım çok pozitif bir insan,her konuda yardımcı oldu.İkincisi,ev çok ferah ve aydınlıktı.Taş ev olduğundan serin de oluyor.Havuz temiz ve büyük.Balkona nazır olduğundan çocuklarınız gözünüzün önünde oluyorlar.Bu,bir anne için artı puan bence.Ayrıca ev,Hisarönü ve Ölüdeniz'e bayağı yakın.Özetle,yaptığımız en kaliteli tatillerden oldu bu tatil.15 gün sanki 1 günde geçti.O nedenle bu konforlu evi,konfor arayan herkese rahatlıkla tavsiye edebilirim.

“HUZUR-KONFOR-TEMİZLİK”
5 / 5

Kesinlikle çok iyiydi , havuz derinliği ve büyüklüğü ideal geniş ailelerin rahatlıkla konaklayabileceği bir tesis. Temiz ve ferah bir ortam ,Ölüdeniz e yakınlığı ulaşım kolaylığı ve kesinlikle ev sahibemizin ilgisi ve güler yüzü .. TEŞEKKÜRLER KİBELE AİLESİ :))