Yaza Merhaba

• Kapalı Havuz, Jakuzi, Sauna, Hamam, Korunaklı Havuz, Doğa İçerisinde
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.80m Derinlik:1.60m
  • Kapalı Havuz Ölçüleri En: 2.50m Boy: 4.00m Derinlik:1.20m

Kalkan mevkiine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Navona size eşsiz bir tatil yaşatmak için tamamlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özellikleri bulunan villamız 12 ay hizmet vermektedir. Her odasından mükemmel doğa manzarasına sahip olan villamız, son derece lüks, özel olarak dekore ve dizayn edilmiştir. Villamızın havuzu korunaklıdır, muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için özel bir seçenek olup, unutulmaz bir tatil için siz değerli misafirlerini beklemektedir. Villamız Kalkan merkeze, Üzümlü-Akbel yolu üzerinden 15 km olup çevre yolu üzerinden gidilerse 21 km mesafededir. Villamız Patara Plajına 15 km - Saklıkent 'e 20 km mesafededir.

Not: Villamızın yolunun bir bölümü yokuştur. Bu villamız Villa Praga , Villa Zahara, Villa Sinema,  Villa Valenta ile yan yana konumdadır. Birbirine yakın olarak kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Havuz Katı Terası : Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik masa ve sandalye, Barbekü, Güneş şemsiyesi, 4 Adet şezlong, Duş, Salımcak

Havuz Ebatları: Boy: 10,80 m   En: 4,00 m   Derinlik: 1,60 m

Kapalı Havuz Ebatları;   En: 2,50 m   Boy: 4,00 m   Derinlik: 1,20 m

Not: Villa 12 ay hizmete sunulmaktadır. Villamızın kapalı havuzu ısıtmalıdır. Havuz ısıtması isteyen misafirlerimiz haftalık 4000 TL karşılığında yararlanabilirler. (Maksimum 25-28 derece)

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Mikrodalga fırın, Fırın, 4’lü Ocak, Elektrikli su ısıtıcı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal bıçak vb.

Salon : Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV,  4 Kişilik yemek masası, Klima, Havuz kenarına çıkış bulunmaktadır.(Salon takımının  ve tv ünitesinin renginde ve modelinde değişiklik olabilir)

1.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Bebek yatağı, Banyo, Jakuzi ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

Not: Bu villamızda depozito ücreti 5000TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir. 5

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Isıtmalı Havuz
  • Hamam
  • Kapalı Havuz
  • Bebek Yatağı
Villa Navona Villa Navona Kalkan mevkiine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Navona size eşsiz bir tatil yaşatmak tamamlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özelikleri b
5 17

Temizlik 5.0

Çok memnun kaldık
5 / 5

Çok memnun kaldık.Villanın hiçbir eksiği yok.Havuzu çok büyük ve ev çok temizdi.Villa yüksekte olunca güneş güzel batıyor.Tekrar tercih edebileceğimiz bir tatil oldu.

Yaz tatilimiz
5 / 5

Genel olarak memnun kaldık.Herşey süperdi.Tekrar geliriz inşallah.Havuz tam muhafazakar

Güzel ama geliştirilebilir
4.3 / 5

Villanın konumu temel ihtiyaçlara ulaşım açısından yeterli, bizi güleryüzle karşıladılar. Villa temizdi, mutfak gereçleri,ütü,kurutma makinesi mevcuttu. İç havuz ısıtma hizmetinden faydalanmak istedik, ilk iki gün havuz ısınmadı, iç ve dış havuzun temizlenmesinde aksaklıklar yaşandı. Ancak tüm bunların dışında havuzla ilgili problemler çözüldükten sonra güzel bir tatil geçirdik. Öneriler: iç havuz camlarında perde olmalı, havuz bakımının misafir gelmeden önce halledilmesi

Harika
5 / 5

Wir waren wirklich positiv überrascht über die Grösse und die Sauberkeit der Villa! So viel hatten wir ehrlich gesagt gar nicht erwartet. Der Pool innen ist perfekt gerade wenn man Kinder hat, da man ihm aufwârmen kann. İch würde hier auf jedenfall noch mal herkommen und es definitiv weiterempfehlen!

2021 yaz tatimiz
5 / 5

Merhaba diyerek başlıyorum.Villamız gerçekten çok süperdi.A dan z ye herşey vardı.1 sınıf işcilik 1 sınıf kalite resmen.Verdimiz paranın hakkını fazlasıyla aldık.Çocuklarımız hiç havuzdan cıkmadı.Çok eğlenceli güzel bir tatilimiz oldu.Konum olarak da çok güzel bi yerde.Heryere yakındı.Yakınlarda resturant ve süpermarketlerin olmasıda güzeldi.Herşey için gerçekten cok teşekkürler☺️

Muhafazakar villa
5 / 5

Herşey iyiydi süperdi.Ev temizdi.Aradın herşey var ütü saç kurutma makinen.Rahatsız eden kimse olmadı havuzu rahat bi şekilde kullandık.Tavsiye ederim

Teşekkürler
5 / 5

Herşey kusursuz ve harikaydı.Özellikle sıcak havuzun olması cok güzeldi malum kasım ayı olduğu için.Suana ve hamam kusursuzdu.Çok memnun kaldık açıkcası

Keşke demeyeceginiz bir tatil
5 / 5

İlk deneyimimiz oldu villa ve son asla olmayacak o kadar memnun kaldık tarifi mümkün değil.. Temiz hijyenik evimizde gibi hissettik her sabah havuzunuzun itinayla temizlenmesi..odaların ferah ve aydınlık olması doğa ile iç içe o muhteşem manzarası şehirden uzak sakinliği sessizliği.. her şey düşünülmüş en ince ayrıntısına kadar Hayalimizin bile önüne geçti her bir ayrıntısı anlatılmaz yaşanır diyorum gerçekten... Villanıza beş dakika uzaklıkta bakkalı restoranı olması, Kalkan’a 10 dakika mesafesi olması her şekilde ayrıntılar düşünülmüş biz çok memnun kaldık çok mutlu ayrılıyoruz ve kesinlikle birdahaki sefere yine görüşmek üzere diyoruz çok çok teşekkür ederiz hizmetiniz ve alakanız İçin... Sağlıcakla kalın ..

Kalkan’ın en güzel villası
5 / 5

Merhaba ben eşimle balayına geldim gerçekten iyiki geldim diyorum.Herşey harikaydı villa nın konumu harikaydı kalkana 10 dakika uzaklıkta olması harikaydı.Havuzun ısıtmalı olması güzeldi.Havuzun hem evin içinde hem dışarda olması süper bişeydi.Paket servis yapan resturant ve marketin olması da güzeldi.İlk villa deneyimim di eşim villa navona yı tercih etmişti iyiki tercih etmiş.Kışın bir daha gelmeyi düşünüyoruz içerdeki ısıtmalı havuz için.Villa sahibinin ilgi ve alakası için teşekkür ederiz burdan

Kalkan’ın en güzel Villası

Kalkan’ın En güzel villası
5 / 5

Villa navona ya geçen sene de gelmiştim.Bu ikinci gelişim.Gerçekten cok villada kaldım bunun gibi yok diyebilirim.Villa fazlasıyla lüks konumu oldukça güzel temiz huzurlu havası var.Manzarasına bayılıyorum.Patara plajını gören deniz manzarası büyüleyici.Kapalı havuzunu akşam ve gece kullandık gerçekten oda büyüleyici ve güzeldi.Almanya dan buraya ikinci balayını yapmaya gelmiş gibi hissediyorum...

En iyi villa navona
5 / 5

Gayet memnun kaldık çok temiz ve muazzam manzarası var.Herşey cok iyiydi.

İnanılmaz
5 / 5

Villa gercekten resimde göründüğü gibiydi.Havuz oldukça büyüktü.Temiz olması önemliydi ve gerçekten öyleydi.

Villamız
5 / 5

Villa gerçekten tam aradım gibiydi.Resimlerden daha da iyiydi.Temizlik konusunda hassasdım hiç bir endişem kalmadı oldukça temizdi.Villa da arayabildim herşeyi buldum.A dan z ye bütün mutfak araç gereçleri mevcuttu.Konumu cok güzeldi tam kafa dinleyebilcem muhteşem manzarası olan bi yerdi.Marketlere sadece 2 dakika bu gerçekten cok iyi.Villa sorumlusu mehmet beye ayrıca teşekkürler

MÜKEMMEL
5 / 5

Hayatımdaki en güzel tatilimi yaptım diyebilirim.Herşey cok güzel ve yerli yerindeydi.Herşey düşünülmüştü.Biz cok memnun kaldık.Havuz temizligi olsun çevre temizligi olsun.Güneşin doğuşunu ve batışını seyretmek cok hoştu

Çok İlgililer
5 / 5

Havuz bakımı ve temizliği konusunda ciddi endişelerimiz vardı fakat endişelerimizi boşa çıkardılar. Sorunsuz bir tatil geçirdik, tereddüt etmeden kiralanabilir, bölge olarak sessiz sakin, huzurlu özellikle güneşin doğuşu çok güzel görünüyor. Saunası biraz küçük bunun dışında her şey mükemmel, eşyalar ve evin temizliği de gayet güzeldi.

Tatil villam
5 / 5

Balayı için bu villayı tercih ettik. Balayımız çok güzel geçti. Güneşin batışı villanın güzelliğini daha çok görkemleştiriyor. Biz eşimle doğayı çok severiz bu villada doğanın içinde olması bizim için çok güzel oldu .herkes için tavsiye ederim. Ayrıca insanlarıda sıcakkanlı ve misafirperverler. Manzarası da güzel olmasıyla panoramik olması insanın özgür olduğunu daha çak hissettiriyor. Doğa içinde olması sessiz bir ortam yaratıp güzel bir esinti sayesinde rahatlayıp kafanızı dinleyebilirsiniz