2024 Erken Rezervasyon

• Öne Çıkan Özelikler
  • Havuzu Korunaklı, Saunalı, Jakuzili Villa
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.00m Derinlik:1.60m

Kalkan mevkisine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Horizon size eşsiz bir tatil yaşatmak için tamamlanmıştır. Her odasından mükemmel doğa manzarasına sahip olan villamız, son derece lüks, özel olarak dekore ve dizayn edilmiştir. Villamızın kısmi korunaklıdır, muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için özel bir seçenek olup, unutulmaz bir tatil için siz değerli misafirlerini beklemektedir. Villamız Kalkan merkeze, Üzümlü-Akbel yolu üzerinden 15 km olup çevre yolu üzerinden gidilerse 21 km mesafesindedir. Villamız Patara Plaj ‘ına 15 km – Saklıkent ‘e 20 km mesafesindedir.

*  Villada ayrıca bir Sauna odası ve Jakuzi bulunmaktadır.

Havuz Katı Terası : Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik masa ve sandalye, Barbekü, Güneş şemsiyesi, 4 Adet şezlong, Duş, Salıncak

Havuz Ebatları: Boy: 10,00 m   En: 4,00 m   Derinlik: 1,60 m

Sığ Havuz Ebatları: Boy: 4,00 m   En: 2,80 m   Derinlik: 35 cm

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Mikrodalga fırın, Fırın, 4’lü Ocak, Elektrikli su ısıtıcı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal bıçak vb.

Salon : Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV, 4 Kişilik yemek masası, Klima, Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

1.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Bebek yatağı, Makyaj masası, Banyo, Jakuzi ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

Not: Villamızın yolunun bir bölümü yokuştur. Bu villamız, Villa Kuzey Villa Viyena Villa EstaVilla ZakkumVilla Papatya, Villa Manolya, Villa Eren, Villa Azra, Villa Umut, Villa Suden, Villa Berkay, Villa Paris, Villa Star  ile yakın konumdadır. Birbirine yakın olarak kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Not: Bu villamız da depozito ücreti 5000TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir. 2.4

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Duşakabin
  • Sauna
  • Bebek Yatağı
Villa Horizon Villa Horizon Kalkan mevkisine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Horizon size eşsiz bir tatil yaşatmak için tamamlanmıştır.
5 17

Temizlik 5.0

Horizona 2 gelişimiz
5 / 5

Herşey süper yenilenmiş.Pırıl pırıl bir villa inşallah seneye 3 gelişimiz. Wir waren sehr zufrieden mit dem Aufenthalt alles war super das war das dritte mal das wir hier waren.

Tekrar görüşmek ümidiyle
5 / 5

Her şey çok güzeldi ilgi alaka temizlik çok çok çok teşekkür ederiz tekrar görüşmek dileğiyle.

Yaz tatilimiz
5 / 5

Herşey harika süperdi.Yeniydi kesinlikle tavsiye ediyorum

Harika bir tatil

Memnun kaldık.Güzel bir aile tatiliydi.2023 temmuzda geldik süperdi

Bayram tatilimiz
5 / 5

Villamız kesinlikle süperdi.herşey harikaydı.Çok güzel bir aile tatili geçirdik

Muhteşem tatil
5 / 5

Ailecek son derece keyif aldığımız bir tatil geçirdik. Villa sahibi Mehmet bey çok ilgiliydi. Kendisine çok teşekkür ederiz bu güzel ortamı sağladığı için

Herşey.süper tavsiye ederiz
5 / 5

Villa süperdi almanyadan eylülün son haftası geldik.Mahremeyite önem verdimiz için korunaklı villa tercih ettik iyiki villa HORİZONU tercih etmişiz.Herşey yeniydi villa sahibi cok ilgili güleryüzlüydü.Bize herkonuda yardımcı oldu.Süper bir hafta geçirdik.Keşke müsait olsaydı tatilimizi uzatmak isterdik ama seneye artık.

Tavsiye Ediyorum
4.8 / 5

Bu villayı tercih etmemizin nedeni fotoğrafları ve bu bölegede tatil yapmak istememizdi, Bu villada Ağustos ayının 2. haftası kaldık, Havuzu büyük, villadaki eşyalar yeni, villanın yeni, temiz oluşu çok hoşumuza gitti, güvenlikle ilgili bir sıkıntısı yok,etrafı güvenlik kameraları ile donatılmış, ayrıca villalarda alarm sistemi mevcut, korunaklı, yan villalardan havuzunuz gözükmüyor, Memnun kaldık, Çocukları akşam 7 de zor cıkarıyorduk havuzdan, Yine kalmak istermiydim, İsterdim

2021 yaz tatilimiz
5 / 5

Yer olmadığı için 4 gün kalabildik.Keşke yer olsada devam etseydik diyoduk malesef yer olmadığı için devam edemedik.İnşallah bir sonraki rezarvasyonumu yine buraya daha erken yaptırcam.Herşey cok iyiydi.Yeniydi.Ve aile yeriydi.Korunaklı olmasıda güzeldi

Villa Horizon
Kalkan ın en güzel villasında Balayımız
5 / 5

Öncelikle Villa Sahibi Mehmet beye teşekkür ederiz böyle korunaklı, güzel, geniş ve büyük havuzlu, her odası klimalı, jakuzili, 2 banyo, 3 wc’li, tam hazır mutfağı ve kullanışlı eşyalarla dolu bu evi bizlerin hizmetine sundukları İçin. Biz çift olarak geldik ve villanın korunaklı olmasına önem verdik ve tam korunaklı olması açısından tam anlamıyla şartlar mükemmeldi. Villa konum olarak Kalkan’a en üst noktalardan birinden bakıyor, havuz ve etrafı deniz manzaralı, araç İçin park yeri bile var öyle söyleyeyim her şey düşünülmüş. Konum Kalkan’ın yukarısında ve pek mesafe yok, 10-15 dakikada inilebilinir. Akşamları yıldız manzarasını kaçırmayın. Biz çok memnun kaldık. Umarız sizde keyfini çıkarırsınız. Şimdiden herkese keyifli tatiller.

Birinci sınıf kalite
4.8 / 5

Bu gördünüz villa gerçekten herhangi sıradan bir villa değil.Havuzu olsun eşyaları olsun herşey yeni ve harikaydı.1 hafta gerçekten su gibi akıp geçti diyebilirim.Konumu harikaydı.Kuş sesleriyle doğanın içinde uyanmak gerçekten süperdi.Kalkana 10 dakika olması marketlerin yakın olması güzeldi.Yemek konusunda da sıkıntı yaşamadık.Paket servis yapan kaliteli bir resturant olması harika.Keşke tatilimi uzatma şansım olsaydı.Ama malesef doluymuş.Biz cok memnun kaldık.Seneye kesinlikle burdayız diyebilirim

Harika balayı
5 / 5

Cok güzel bi balayı tatili geçirdim.Herşey süperdi.Havuz korunaklıydı.Çok memnun ayrılıyorum

Korunaklı en güzel tatilimiz
5 / 5

Villa gerçekten cok harikaydı.Herşey düşülmüştü.Havuzumuz cok temizdi.Gece gündüz kullandık.Havası cok güzeldi.Güvenlik düşünülmesi güzel.

10 numara Balayı
5 / 5

Balayı için tercih ettik.Sessizlik sakinlik muhafazakar konusunda cok memnun kaldık.Temizlik konusunda cok memnun kaldık

Harikaa
5 / 5

Villa gerçekten Cok güzeldi gürültüden uzak sakin bi tatil yapmamızı sagladı.Çok güzel 1 hafta geçirdim.Ve baya memnun kaldım.Sadece 1 gün bi kaç sinek vardı.Onlarda daha sonraki günlerde olmadı.Baya eglendik.Herşey için teşekkürler villa horizon

Harika bir Hafta
5 / 5

Villa horizon gerçekten cok güzeldi.Rüya gibi bir hafta geçirdik.Havuz sabah erken saatlerde temizlendi.Merak ettiğim için gözlerimle şahit oldum.Çöpümüz sabah alındı.Havuz gerçekten korunaklıydı.İy ki çavdır köyünü iyiki villa Horizon u tercih etmişim

İnanılmaz keyıflı bır vılla
5 / 5

Vılla ve ıcınde bulundurdugu ımkanlar ınanılmaz. Cok keyıflı bır tatıl yaptım 9 gün. 99 gün daha kalabılırım ama dolu