2024 Erken Rezervasyon

• Korunaklı Açık& Kapalı Havuz& Sauna& Hamam& Jakuzi
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.00m Derinlik:1.60m
  • Kapalı Havuz Ölçüleri En: 2.50m Boy: 4.00m Derinlik:1.20m

Kalkan mevkiine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Umut size eşsiz bir tatil yaşatmak için tamamlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özellikleri bulunan villamız her odasından mükemmel doğa manzarasına sahip olan villamız, özel olarak dekore ve dizayn edilmiştir. Villamızın Kısmi korunaklıdır, muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için özel bir seçenek olup, unutulmaz bir tatil için siz değerli misafirlerini beklemektedir. Villamız Kalkan merkeze, Üzümlü-Akbel yolu üzerinden 15 km olup çevre yolu üzerinden gidilerse 21 km mesafesindedir. Villamız Patara Plajına 15 km – Saklıkent ‘e 20 km mesafesindedir.

Havuz Katı Terası : Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik masa ve sandalye, Barbekü, Güneş şemsiyesi, 4 Adet şezlong, Duş, Salıncak

Havuz Ebatları: Boy: 10,00 m   En: 4,00 m   Derinlik: 1,60 m

Sığ Havuz Ebatları: Boy: 4,00 m   En: 2,80 m   Derinlik: 35 cm

Kapalı Havuz Ebatları;   En: 2,50 m   Boy: 4,00 m   Derinlik: 1,20 m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Mikrodalga fırın, Fırın, 4’lü Ocak, Elektrikli su ısıtıcı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal bıçak vb.

Salon : Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV,  4 Kişilik yemek masası, Klima, Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

1.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Bebek yatağı, Makyaj masası, Banyo, Jakuzi ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

Not: Villamızın yolunun bir bölümü yokuştur. Bu villamız, Villa Kuzey Villa Viyena Villa EstaVilla ZakkumVilla Horizon, Villa Papatya, Villa Manolya,  Villa Eren, Villa Azra, Villa Suden, Villa Berkay, Villa Paris, Villa Star  ile yakın konumdadır. Birbirine yakın olarak kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Not: Bu villamı da depozito ücreti 5000TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir. 2.2

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Hamam
  • Kapalı Havuz
  • Bebek Yatağı
Villa Umut Villa Umut Kalkan mevkiine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Umut size eşsiz bir tatil yaşatmak için tamamlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özellikleri bulunan villamız
5 16

Temizlik 5.0

Süper
5 / 5

Herşeyi ile mükemmel yer havuzu içerisi kalite kokuyor resmen. Havuz tertemiz derinlikleri muazzam jakuzisi harika.hamami sagunasi saymakla bitmez. Ev sahipleri çok iyiler ilgililer. Mehmet bey ayrıca burdan ilgi alakası için çok teşekkürler.

En huzurlu tatilimiz
5 / 5

İyiki villa Umut u seçmişiz.resimlerden çok daha büyük ve ihtiyaç olan herşey düşünülmüş.konum olarak havası dahi bir tatil için muhteşemdi.ailecek hiç çıkmak istemedik,denize bile zoraki gittik o da 1 kere.huzurlu eğlenceli tatil için villa umut diyorum

Harikaa bir tatiş
5 / 5

Herşey süper di harika.Çok memnun kaldım

Memnun kaldık
5 / 5

We waren erg tevreden met de accomodatie hier. Erg schoon en netjed

Mükemmel ötesi
5 / 5

Fotolarda ki gibi mükemmel bir villa 1 haftamız mükemmel geçti saunası ayrı jakuzisi ayrı bir keyif çok memnun kaldık ailecek şiddetle tavsiye ederiz mutlaka geri geleceğiz.

Balayı tatilimiz
5 / 5

Mükemmel bir tatil yaşadık.Eylül ayı olmasına rağmen havuz ılıktı.İçerdeki havuzda süperdi.Ev yepyeniydi.Herşey dörtdörtlüktü.Muhafazakar olması süperdi.Çok memnun kaldık.

Kalkan villa tatili
5 / 5

Villaya eşim ve cocuklarımla geldim.İyiki gelmişim cok güzeldi herşey evin ve havuzun temiz olması büyük olması süperdi.Konumu güzeldi kuş sesleriyle doğanın içinde uyanıyoruz.Ekim ayı olmasına rağmen havuz suyunun temiz ve ılık olması harika

Villa Umut
Kalkan’ın en güzel en özel villası
5 / 5

Bu sene bizde villa kiraladık.Gerçekten cok memnun kaldık.Herşeyiyle harikaydı.Çok memnunduk.Mangalımızı yaktık.Havuzumuza girdik.Konumunu cok begendim.Yorumlara bakarak gelmiştim.İyiki gelmişim gerçekten kalkandaki en iyi villalar.Villa sahibinin ilgi alakasından dolayı ayrıca teşekkürler

En güzel tatilim
5 / 5

Almanya dan geldik eşimle 1 haftalıgına.Gerçekten cok güzel eglenceli zamanlar geçirdik.Villa gerçekten oldukça lüks tü.Daha önce kalkan da kalmıştım ama bu kadar güzel ve lüks villa görmemiştim.Gerçekten süper ötesi HARİKAYDI

En güzel tatilimiz
5 / 5

En güzel 1 hafta tatilimi geçirmiş olabilirim.Her şey cok temizdi.Her şey yeniydi gerçekten.2020 eylül ayında konakladım ve cok mutlu huzurlu ayrılıyorum.Merkezi bir konumda olması gerçekten cok iyiydi.A101 sadece 2 dakika marketlere yakın olması iyiydi.Havuz bakımı her sabah yapılması bizim için önemliydi.Villa sahibi mehmet beye ayrıca teşekkür ederim.Her konuda bize yardımcı oldu.Teşşekkür ederiz herşey için

En güzel en özel tatil
5 / 5

Villa gerçekten harikaydı.Çok güzel bir tatil geçirdim ailemle.Villa sahibine cok teşekkürler.Villanın yeni ve lüks olması bizi büyüledii

Harikaa
5 / 5

Berlinden geldik eşim ve cocugumla.İşimizden dolayı villa ya gece girdik.Manzarayı bayıldım.Temizlik süperdi.Herşey temizdi.Cok memnun kaldım.Havuz oldukça temizdi.Her sabah yapıldı temizligi.

Fevkalade
5 / 5

Villa gerçekten resimlerden göründügünden daha güzel ve daha hoştu.Gerçekten tam korunaklı diyebilirİm.Villaya sadece bavullarınızla gelebilirsiniz.A dan Z ye bütün mutfak araç gereçlerini bulabilirsiniz.Villa gerçekten düşünelerek yapılmış.Villa sorumlusu nereye gidilmesi gerektigi nerde yemek yenmesi için tavsiyelerde bulundu.Ve gerçekten herşey harikaydı.Güzel bi tatil geçirdim.Huzurlu sessiz sakin ......

Balayımız
5 / 5

Ben eve eşim balayı için villa umutu tercih ettik.İlk girdimizde anlamıştıj aslında herşeyin güzel başladıgını.Herşey resimdekinden kat kat daha güzeldi.Havuzu oldukça büyüktü.Kapalı havuzudu da öyle.Havuzlar saati saatinde temizlendi.Güneşin doğuşunu ve batışını gün boyunca seyrettik.1 hafta villa dan cıkmadık o derece memnun kaldık.Cok sevdim gerçekten.Villa sorumlusu mehmet beye ilgi alakasından dolayı yardımlarından dolayı ayrıca teşekkür ederim kendisine

Hiç bitmesin istedik
5 / 5

Tatilimiz o kadar güzeldi ki, hiç bitmesin istedik her şey çok temiz ve güzeldi. Çok hoş bir manzarası var insan evin içine giresi gelmiyor. Hamam ve Saunası çok temizdi, düzgün çalışıyordu. Kapalı havuzunda ısıtması var kışın yılbaşında tekrar gelmeyi düşünüyoruz.

Teşekkürler Tatil Villam
5 / 5

Merhaba, maalesef virüs dan dolayı balayımızı bu villa da yapamadık. Ama tekrar burdan kiralayacağız InshaAllah. Çok teşekkür ederiz herşey için mesaj attım hemen aradılar herşeyle ilgilendiler Paramızı da iade ettiler. Herkese tavsiye ediyoruz.