2024 Erken Rezervasyon

• Öne Çıkan Özelikler
  • Doğa Manzarası & Korunaklı Havuz & Şömine
  • Havuz Ölçüleri En: 5m Boy: 10m Derinlik:1.55m

Doğanın sınırsız tüm güzelliklerini sergilediği bir konumda, sessiz, sakin, huzurlu bir tatili garanti eden Villa Beyaz  İslamlar Köyünde bulunmaktadır. Ayrıcalıklı yapısı ve lüks detaylarıyla her şey en ince ayrıntısına kadar, sizlere unutulmaz bir tatil yaşatmayı hedeflemektedir. Villamız havuzunun korunaklı olması muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için elit bir seçenektir. Villanın etrafındaki bahçelerdeki sebzeler villa misafirlerinin tüketmesi için ekilmiştir. Bu villamız, Villa Ustali  ile yakın konumdadır. Birbirine yakın birden fazla villa kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdan dır.

Havuz Katı Terası: Güneşlenme alanı, Özel yüzme havuzu

Detayları : Özel yüzme havuzu, 6 Kişilik yemek masası, 6 Adet şezlong, 3 Adet güneş şemsiyesi, Hamak, Masa tenisi ,Langırt , Mangal, Duş, Kamelya bulunmaktadır.

Havuz Ebatları; En: 5.00 m Boy: 10.00 m Derinlik: 1.55 m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak, Havuz ve Doğa manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : 6 Kişilik minibar oturma alanı, Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Fırın, Mikrodalga fırın,Elektrikli su ısıtıcısı, Ekmek kızartma makinesi, 4 ’lü ocak, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal, Bıçak vb.

Salon : Deniz ve Doğa manzaralı, Şömine (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV (LCD), Klima, 6 kişilik yemek masası, Şömine, Havuz kenarına çıkış, Lavabo bulunmaktadır.

1. Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, LCD TV, Komidin, Makyaj masası, Klima, Bebek yatağı, Banyo, Balkon bulunmaktadır.

2. Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası (1.Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Elbise dolabı, LCD TV, Komidin, Makyaj masası, Klima, Banyo, Balkon bulunmaktadır.

3. Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1.Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, LCD TV, Komidin, Makyaj masası, Klima, Banyo, Balkon bulunmaktadır.

Teras Katı : 6 Kişilik masa ve sandalye, 2 Kişilik oturma alanı

Not: Bu villamızda depozito ücreti 5000 TL' dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Bebek Yatağı
  • Langırt
  • Masa Tenisi
Villa Beyaz Villa Beyaz Doğanın sınırsız tüm güzelliklerini sergilediği bir konumda, sessiz, sakin, huzurlu bir tatili garanti eden Villa Beyaz İslamlar Köyünde bulunmaktadır.
4.8 21

Havuz Kalitesi 5.0

Temizlik 4.9

Villa Beyaz
Çok farklı bir tatil deneyimi
5 / 5

Tüm tatil anlayışlarından çok farklı bir tatil deneyimiydi. İslamlar bölgesinin havası bir başkaydı. Daha önce hep otellerde kalıyorduk. İlk defa villa tatili gerçekleştirdik. Ve neden daha önce tatillerimizi villada gerçekleştirmediğimiz için açıkçası biraz üzüldük. Ama bundan sonra her tatilimizde villada geçirmeyi düşünüyoruz. Tavsiye olarak araçsız gelmeyin derim. Ailecek çok memnun ayrıldık. Yine görüşmek dileğiyle

Tatil
5 / 5

İnternetin çalışmaması dışında herşey çok güzeldi, tabaklar ve bardaklar zamanla kırıla kırıla azalmış ama yeterli oldu bize, tavsiye ederim

Güzeldi
4.3 / 5

Biz eşimle balayı için tercih etmiştik, normalde sahip olamayacağımız kadar güzel bi villaya sahipmiş gibi bir tatildi. Klimalar iyiki vardı. Hava şartları sebebiyle akşamları sıcak modunda çalıştırdık. Oturup dışarıdaki masada kahvaltı yapmak müthiş güzel bir his. Mutfakta tencere bardak tabak mevcut iki kişi olduğumuz için bize yetti. Ev sahibi bizimle yeterince ilgiliydi sağolsun. Olumsuz yanlara gelirsek; bence villalara giden yolların kesinlikle düzenlenmesi gerekir. bizde jip olduğu halde altı yere değecek korkusu diye korktuk. (Bir de yol demişlen saklıkentten villaya gelirken navigasyon üzümlü tarafından dağ yollarına çıkarıyor bi yerden sonra dağın tepesine çıkıp geri de dönemiyorsunuz mahsur kalabilirsiniz dikkat edin kanmayın navigasyona) Olumsuz yanlara devam edersek; bizden başkası bu konuda şikayetçi olmamış belki düzeltilmiştir ama bizde duşta su çok sık soğuyordu. internet ve vodafone hat çekmiyor. İnanın hiç çekmiyor. Sonra tenis raketleri, mangal gibi eşyalar kullanılamaz halde tamamlanmalı diye düşünüyorum. Bu arada biz 22 nisan 2019 da gittik bir hafta kaldık yorumlardan birisi de aynı tarihte oradaymış aynı villada birbirimizi göremedik şaşırdım açıkçası :) dediğim gibi tarih nisan sonu olunca havalar çok ısınmamıştı ve havuz buz gibiydi girmek çok zordu. Bu tarihlerde gittiğimiz için havuza girememek üzdü açıkçası. Maalesef ısıtmalı havuzların olduğu villalar biraz daha pahalı ama gitmek isteyenler düşünebilir. Biz bir kez girebildik havuza ama şezlonglarda güneşlenmek ve sabah akşam hamak keyfi yapmak çok güzeldi. Ev hijyenine gelirsek temiz bulduk aynı şekilde lavaboları temizleyip süpürge tutup bulduğumuz gibi bırakmaya dikkat ettik. Bulaşık ve çamaşır makinalarına deterjan getirmenizi öneririm

her şey çok güzeldi
5 / 5

bizim için gerçekten güzel bi tatldi. 3 aile gittik artı 2 küçük çocuk. her şey fazlasıyla yetti. zaten havuz dışında başka bi yerde vakit geçirmiyorsunuz. evin sağ tarafında ufak bi açık alan var. onun dışında tam korunaklıydı. çok rahat bir şekilde yüzdük. gitmeden önce altta yapılan kötü yorumlar bizi çok düşündürmüştü fakat gidip gördüğümüzde olayın tamamen abartı olduğunu anladık. yolle evet biraz dar ve virajlı ama sorunsuz inip çıkıyosunuz. bakkalı yakın mesafede. havuza 6 kişi girdiğimiz halde su azalmadı kii mümkün diil azalması devirdaim sistemi var. 2 çocukla orta odada kaldık ve gayet rahattık. çatal kaşık sayılı biz çocuklar için ek eşya getirmiştik. faydalı oldu. zaten bi yemekten sonra makine açtık. temizliği bakımı iyiydi. biz çok eğlendik ve artık tatillerimizde villa seçmeye krar verdik. inşallah her villa villa beyaz gibi olsun.

Villa beyaz
4.5 / 5

Biz 11-19 ağustos tarihleri arasında villa beyazı tercih ettik. Öncelikle Kalkan merkezdeki bunaltıcı havanın aksine villanın bulunduğu yerde hava mükemmeldi hatta bazı gecelerde hırka giydiğimiz oldu. Eve girdiğimizde gayet temizdi, havuz bakımı her sabah düzenli yapıldı. Telefon çekmeme durumu var belirli noktalarda kesintili konuşmalar yapabiliyorsunuz ancak evde hem üst kat hem de alt kat için modem var ve bağlantıda hiç problem yaşamadık. Mutfakta ihtiyacımız olan herşey vardı. Sadece bulaşık makinasının bakıma ihtiyacı var. Bir de mangal için ızgara almanız gerekebilir biz dışarıdan aldık. Doğanın içinde mükemmel bir tatil geçirmek için uygun bir adres sadece ulaşımı biraz zor. Yollar virajlı dar villaya giderken isyan ediyorsunuz ama eve girince de yolun kötülüğünü unutuyorsunuz. Evinizde gibi hissedeceğiniz rahat bir tatil istiyorsanız doğru adres diyebiliriz.

Huzur dolu bir evdi
4.7 / 5

Biz ma aile tam 7 kişi 24 mayıs tarihinde girdik 1 hazianda çıktık.tabiiki ilk defa gidiyorduk . Tereddüt etmedik desek yalan olurdu.eve girdik tertemiz odalarda ebeveyn banyolar tv kurutma makinası her odada ayrı ayrı tabak çanak bol miktarda benim evimden inanın daha fazlasıvar.tabi biz mayısta gittik aksamları klimayı biraz çalıştırdık.salon şahane kanepeler yatak oluyor çocukları yatırdık. Havuz tertemiz aynı anda hepimiz girdik hiç de su azalmadı.heralde bizim millet 5 yıldızlı otel arıyor biz birdaha otele gitmeyiz heralde kapıyı aç havuz gir ,içeri mutfak doğa harika gerçekten unutamıcagımız bir tatildi. İnt çekmiyor çünkü yukarı katta çekiyor ben oraya dinlenmeye gitmişm varsın çekmesin . Ayrıca ofiste calısanlar çok kibar teşekkür ederiz evi nasıl aldıysak öyle bıraktık ev sahibi falanda hiç gelip rahatsız etmediler seneye yine ordayız inşaallah

Harikaaa !
5 / 5

Villa beyaz da tatil yapmak ayrıcalıklık öncelikle çok samimi söylüyorum eşim çok titiz ve çok zor beğenen biridir ki o bile bayıldı çok keyifli bir hafta geçirdik balayımızda doğru bir seçim oldu gerçekten huzurlu sakin kendinize özel olması harika birşey villa harika keza ev sahibimiz de muhteşemdi samimi ve sıcak kanlı insanlardı kendilerine çok teşekkür ederiz firma da çok ilgili ve profesyoneldi herşey için çok teşekkürler kesinlikle şiddetle tavsiye ediyoruz çok çok memnun kaldık inşallah bir daha villa beyaza gitmek nasip olur ?? Villada bütün kapı ve pencerelerde sineklik olması böcek fobisi olan eşim için harika bir detaydı villa beyazda herşey düşünülmüş tek kelimeyle harika langırt masa tenisi olması da harika detaylar mutlaka gidin görün hayatınızın en iyi tatil deneyimini yaşayın derim ??

Villa Beyaz

ilk villada tatil deneyimini yaşadığımız yer. sessizliği, mis gibi havasıyla ailemle çok rahat ve huzurlu bir tatil geçirdik. havuzu ve bahçesi çok büyük villanin içi de geniş ve ferah. herkese tavsiye ederim.

Muhteşem bir tatil
5 / 5

Biz eşimle birlikte Eylül ayında bu villada bir hafta güzel bir tatil geçirdik.ben evin yeterince temiz olmamasından çok korkuyordum ki korktuğum gibi olmadı ev oldukça temizdi. Eksik bişey yoktu bizim için ev çok huzurlu havuzun temizliği her gün yapılıyor ayrıca oldukça da korunaklı bir villaydı. Ev sahipleri güleryüzlü ve ilgililerdi. Şehrin gürültüsünden kalabalıklığından kaçmak için ideal bir yer. Şimdi bile kış geldi ama hala kaçıp gelmek istiyoruz. Bundan sonraki tatil planı listemizde ilk olarak tercih edeceğimiz bir yer. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.

Yaz tatili
5 / 5

Tatil için kiraladığımız Villa beyaz, ferahlığı, konforu, büyük havuzu, geniş kamelya ve bahçesi ile bizi çok mutlu etti. ilk kez kiraladığımız villa beyazı teslim alırken, yanındaki villadan rahatsız olduk ve villa sahibi mehmet bey sağolsun o villayı gezdirerek korunaklık konusunda içimizi rahatlattı ve korunaklık sağlanmak için özen gösterildiğinin farkına vardık. bu konuda içiniz gerçekten rahat olabilir, korunaklı, ferah, nefis dağ havası eşliğinde güzel kahvaltılar yapıp havuz sefası yaparak, yıldızlar altında türk kahvesi içerek dinlenmek istediğiniz tatil için VİLLA BEYAZı kesinlikle tavsiye ediyoruz. İslamlar köy merkezine yakın, etrafı sakin, temiz hava, çevresinde üzüm asmaları var ve tadabilirsiniz.

Harika bir yer
5 / 5

Ağustos ayı içerisinde bir hafta ailece kaldik. Çok memnun kaldık. Bir daha gelmeyi düşünüyoruz. Doğası havası ve manzarası ile harika bir yer. Villa sahibi mehmet beye ve baransel group a çok teşekkür ederiz.

özgürlük için değer
5 / 5

villa beyaz 6 kişilik olmasına rağmen ferah olması için 3 kişilik çekirdek aile olarak konakladık. otel kalabalığından, karmaşasından, gürültüsünden bıkanlar için harika bir çözüm. diğer alternatiflerine göre gidince anlıyorsunuz ki korunaklı da olsa sıkışıklıkta olmaması çok avantaj. etrafında başka villa ve gürültü yok, bahçesi ferah, meyve sebzesi bol, odaları ve binası ferah.. bina yeni, çalışmayan kırık dökük eşya yok, malzemeler çok çok fazlasıyla hazır. ev sahibinin iletişimi güzel. restoranlar ve bakkalların olduğu meydana yakın. kısacası tatil bir yana, dinlenmek için ideal.. kendimizi tatil için başkasının konutunda misafir gibi hissetmedik; özgür ve hiç yaşlanmayacak gibi hissettik.

teşekkürler
4.7 / 5

Villa Beyaz baktığımız yüzlerce villanın içinde bize en sıcak ve etkileyici gelen villa olmuştu. Gittiğimizde hayal kırıklığı yaşamak ise en büyük korkumuzdu. Birçok villanın aksine, fotoğraflarda ve videoda ne gördüysek aslında da aynını bulmak bizi inanılmaz derecede şaşırttı. O kadar temizdi ve sıcaktı ki kendi evimizden ayıramadık. Ekimin ikinci haftası gitmemiz sebebiyle hava biraz serinlemiş olsa da havuza girmekte sorun yaşamadık. Villanın bahçesindeki üzümü hayatım boyunca hiç bir yerde yemedim. Tatilimiz boyunca da hiç bir rahatsızlık yaşamadık. Fırsatımız olsaydı bir hafta daha kalmak isterdik. Villa sabihi Mehmet Bey' e bu kadar öz verili davrandığı için çok teşekkür ederiz.

Villa Beyaz

Bir hafta geçirdiğimiz balayı tatilimizde eşimle birlikte mutlu bir şekilde ayrıldık. Vaktimiz olsaydı biraz daha kalmak isterdik. Ev sahibi Mehmet abinin ilgisinden dolayında çok teşekkür ederiz.

5 / 5

bu harika villada bizde bir hafta tatil yapma fırsatı bulduk. bu zamana kadar geçirdiğim en güzel tatildi diyebilirim. sessiz sakin ormanın içinde hem kafa dinlemek hem temiz hava almak için muhteşem bir yerdi. emeği geçen herkese ve gösterdikleri ilgiye çok teşekkür ederim.

4.7 / 5

Eylül 2015de bir hafta kaldığımız bu villadan gerçekten çok memnun kaldık oncelikle havadı temiz orman içinde nem terleme yok dağ manzarası eşliğinde havuza giriyorsunuz ev yeni ve bakımlı internet olması da çok iyi oldu ev sahibi mehmet bey de beyefendi birisiydi dalından üzüm bahçeden patlıcan biber maydanoz koparık yemek de hoştu netice olarak burayı kuvvetle öneririm bunlar gerçekten samimi düşüncem

4.5 / 5

Manzarası çok güzel eşyalar yeni ve kaliteli ve çok temiz bir villa.Ailece çok eğlendik havuzu dışarıdan gözükmediği için çok rahat ettik.köye indiğimizde sıcacık bazlamalar ve bal aldık bunlarla kahvaltı yaptık.hepimiz çok beğendik.Evin sahipleri de çok iyi ve ilgililer.Biz çok memnun kaldık güzel eğlenceli bir tatil oldu.

4.3 / 5

Aslinda nerden basliyacagimizi bilmiyorum. Öncelikle Yeri muhtesem.Havasi süper.Villa sahipleri Mehmet bey ve Esine nekadar Tesekkur etsek az gelir.Bizimle cok ilgilendiler, Villa tamamen lüks tasarimi ve kullanis acisindan en ince detayina kadar dusunulmüs.Tek kelime ile muhtesem. Not vermek gerekirse 100 üzerinden 150 verirdik. yani tatil yapmak istiyorsaniz gözü kapali kiralayabilirsiniz. Dogasi muhtesem,sivri sinekler yok denencek kadar az,zaten evin bütün kapilarinda sürme sineklikler var. havuz süper, etrafi tamamen kapali,bahce güzel. hakikaten anlatilmmaz yasanir derim ben. ayrica baransel grubada cok tesekkür ederiz. Seneye tekrar görüsmek üzere... Almanyadan Saygilarimla ...

4.8 / 5

Oncelikle bizi bu guzel tatil villasiyla bulusturan siz degerli Baransel Grup 'a teşekkürü bir borc biliriz. Sonrasında balayimizi en en guzel musmuslu gecirdigimiz bu villa sahibize Mehmet Abi ve inanilmaz tatli esi Tülay Ablamiza sonsuz teşekkürler bizi çok guzel agirladilar ve ilgilendiler Allah razi olsun. Villa Beyaz tek kelime ile muhteşem bir tatili bize sundu hersey en ince ayrintisina kadar düşünülmüş ve gerceklestirilmis nadir bulunanilen tarzda bir villa. Gidecek olup da düşünenlere siddetle tavsiye ediyorum biz eşimle çok memnun kaldık insallah tekrar gidecegiz :) Sakarya'dan saygilar ..

4.5 / 5

Haziran'ın son haftasında Kızımın ve damadımın tuttuğu beyaz villa da çok güzel bir tatil geçirdik.doğa muhteşemdi.sinek Kaldığımız günler boyunca neredeyse hiç görmedik.evin temizliği ,bahçenin ,havuzun temizliği dört dörtlüktü.market ve restaurantlar çok yakın yürüyüş mesafesinde .ev çok güzeldi özellikle mimarisi ve evin iç dizaynı çok güzeldi.Havuz gerçekten çok büyüktü.evin manzarası çok güzel Kaldıgımız oda havuz ve dağ manzarılıydı.tertemiz hava ,Doğa,huzur gerçekten çok güzel bir tatildi.Ev sahipleri çok ilgili ve misafirperverdiler.bu tatil için tatil villam sitesine ve misafirperver ev sahiplerine teşekkür ederiz.

4.7 / 5

Hayatımda geçirdiğim en mutlu en huzurlu en güzel tatildi. Villa Beyaz, doğa, manzara ,havuz hersey rüya gibiydi.herseyin düşünüldüğü kocaman bir ev, kocaman bir havuz, muhteşem bir doğa, sabah kahvaltının bahçeden kopardiginiz salatalık ,biber ,marul, roka ile yapmak inanılmaz güzeldi. Evde ki bütün eşyalar yepyeni ve hrpsi gerçekten çok kaliteli birinci sınıf. Evde sklmamaniz için herşey düşünülmüş havuzda arta kalan zamanlarda bol bol langırt ve masa tenisi oynadık. Akşam havuz başında mangal inanılmaz güzel oluyor.ve bu güzel tatil aynı zamanda bize mükemmel bir aile ile de tanistirdi.ev sahiplerimiz Mehmet abi ve eşi tulay ablam okadar misafirler okadar sıcakkanlı o kadar düşünceli insanlar ki tanisidimiz için çok ama çok mutluyuz çok güzel dostlar kazandık. ..kısacası hayal bile edemeyeceğimiz kadar güzel ve unutulmaz bir tatil geçirdik.ev sahiplerimize ve tatil villam sitesine hersey için çok teşekkür ediyoruz.