2024 Erken Rezervasyon

• Öne Çıkan Özelikler
  • Doğa İçerisinde, Havuzu Korunaklı Villa
  • Havuz Ölçüleri En: 4.30m Boy: 8.30m Derinlik:1.50m

Kalkan'ın İslamlar köyünde, şehrin gürültüsünden ve stresinden uzakta, doğa ile iç içe, huzurlu  bir tatil için ideal olan villamız, siz değerli misafirlerimizin lüks bir tatil geçirebilmesi için tasarlanmıştır. Tatilini lüks ve ayrıcalıklı yaşamak isteyenler için her şey detaylarıyla sizin için hazırlanmıştır. Villamız özel yüzme havuzuna sahip olup, perdeli sistem ile etrafı kapatılabilmekte ve havuz görünmemektedir. Villamızda 3 yatak odası olup 2 tanesi suittir. Villada: Zemin katta Amerikan mutfak & salon, Üst katta 1 suit jakuzili aile yatak odası, 1 suit genç yatak odası ve 1 tane tek yataklı yatak odası bulunmaktadır.

Not : Bu villamızda kesinlikle 5 kişi üzeri kabul edilmemektedir.

Not : Villamıza sadece aileler kabul edilmektedir. Arkadaş gruplarını malesef kabul edemiyoruz.

Havuz Katı Terası: Doğayla içiçe, Güneşlenme alanı, Özel havuz,

Detayları : 6 Kişilik masa ve sandalye, 5 Adet şezlong, Barbekü, Güneş şemsiyesi, Duş, Özel yüzme havuzu

Havuz Ebatları;   En;4.30m     Boy;8.30m     Derinlik; 1,50m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buz dolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Fırın, 4 ’lü Ocak (ankastre), Mikrodalga fırın, Elektrikli su ısıtıcı, Tost makinesi, Kahve makinesi, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal, Bıçak vb.

Salon : Havuz manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV, Klima, 6 kişilik yemek masası, Havuz kenarına çıkış, Banyo bulunmaktadır.

1.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Makyaj masası, Komidin, Klima, Bebek yatağı,  Elbise dolabı, Jakuzili banyo, Balkona çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Makyaj masası, Komidin, Klima, Elbise dolabı,  Banyo, Balkona çıkış bulunmaktadır.

3.Yatak Odası : Genç Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : 1 Adet tek kişilik yatak, Makyaj masası, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Banyo(ortak kullanım), Balkona çıkış bulunmaktadır.

Not: Bu villamızda depozito ücreti 5000TL' dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Not: Bu villamız da sigara (kapalı alanda) ve alkol tüketimine izin verilmemektedir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Balkon
  • Doğa Manzaralı
  • Duşakabin
Villa Bahar Villa Bahar Kalkan'ın İslamlar köyünde, şehrin gürültüsünden ve stresinden uzakta, doğa ile iç içe, huzurlu  bir tatil için ideal olan villamız, siz değerli misafirlerimizin lüks bir tatil geçirebilmesi için tasarlanmıştır.
4.9 21

Temizlik 5.0

her şey çok güzel
5 / 5

ev sahipleri iyi insanlar ev tertemizdi temizlik için 5 puan az gelir havuz büyüklüğü yeterli bu villayı düşünen insanlara kesinlikle tavsiye ederim.

2si bir arada tatil
5 / 5

temmuz ayının başında tatil yaptık ailecek çok memnun kaldık huzurlu keyifli bir ortamdı geçtigimiz yıllarda yine tercihimiz ali bey ve meryem hanımın villaları olmuştu

Harika
5 / 5

Yemyeşil doğası o üzüm bağları sanki çiftlik evine gelmişiz gibi hissettik sabah o cıvıl cıvıl sıcacık yemyeşil görüntüsü akşamda ona keza serin ferahlatıcı tertemiz havasını içimize çekmek inanılmaz güzel birşeydi villa güzel temizlenmiş mutfağından tutun lavabolar odalarına kadar evinizde aradığınız herşey mevcut sadece alışverişinizi yapıp çıkın gelın o derece yani biz çok keyif aldık ve inanılmaz dinlendik herkese tavsiye ederiz.

Propriétaire au TOP
5 / 5

Nous avons passés des vacances très agréables, la maison très spacieuse avec tout ce qu'il faut dedans rien ne manque. Les propriétaires sont aux petits soins avec vous.

Kesinlikle tavsiye edilir
5 / 5

Doğanın içinde güvenli ve huzurlu bir tatil geçirmek isteyen herkese tavsiye ederim. Ev sahipleri çok misafirperver insanlar olup güzel bir tatil geçirmeniz için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar..marketler biraz uzak ama servis hizmeti veriyorlar.. kesinlikle tavsiye ediyorum

Süper Villa ve Süper Insanlar
5 / 5

Villada cok sicak karsilandik. Meryem Teyze ve Ali Abimiz cok cana yakin insanlar ve ihtiyacimiz oldugu zaman bize her konuda yardimci oldular. Villa tesettürlü bayanlar icin cok uygun, kesinlikle hic birsey görünmez. Havuzun büyüklügü cok iyidi ve villanin icinde hic bir sey eksik degildi. Villa doganin icinde cok güzel ve huzur dolu bir yer. Fakat arabasiz belki biraz zorlanirsin, cünkü merkez ve marketler biraz uzak kaliyor. Çiftlere ve ailelere tavsiye ederim, cok rahat zamam gecirebileceginiz bir villa.

Harika Bir Tatil
4.8 / 5

Ekim ayı sonunda tercih ettigimiz villa 2020 yılı yorgunlugunu üzerimizden atmamıza büyük katkı sağladı. Villa özellikle 5 kişilik aile için cok guzel. Ayrıca havuz korunagi icin tasarlanan perdelere hayran kaldık. Hiçbir şekilde dışardan gozukmenizin imkanı yok. Mutfakta her türlü gereç var. Korona sebebiyle yemeklerimizi kendimiz yaptık ve villa da kendi evimizde gibi hissettik. Villa sahipleri çok yardim sever insanlardı. Merak ettiğimiz herseyi rahatlıkla sorabildik. Villayı nefis üzümlerinden kaynaklı dahi tavsiye edebilirim. Yeşil ve huzurun buluştuğu bir tatildi. Cok tesekkur ederiz.

Seçilebilecek hoş bir villa
5 / 5

Tatilimiz harika geçti ortam hava harika ve eğlenceliydi ev sahipleri sağolsun yardımcı oldular cana yakın insanlar bahçeden üzüm ikram ettiler sağolsunlar istediğiniz herşey ayağınıza kadar geliyo ondan yana sıkıntı yok ev sahiplerine tekrar teşekkür ederim çok güzel bir tatildi

5 / 5

Balayı için gittiğimiz villa bahar herşeyiyle çok güzeldi Ev sahiplerimiz çok cana yakın çok iyi insanlardı iyiki gitmişiz tavsiye ediyorum :)

5 / 5

Villa kesinlikle harika. Arabasız tatil biraz zor olur. Villa tam donanımlı ayrıca sahipleri çok iyi insanlar villanın yanında olmaları güven veriyor. Tavsiye ederiz

4.2 / 5

Bu bölgenin bence en güzel en ucuz villası burası geniş ferah temiz ev sahipleri on numara güzel insanlar sabahları havuz temizliğine girdiklerini bile hissetmiyorsunuz havuz yanında kapı var oradan temizliğe giriliyor villa içine siz girdikten sonra çıkana kadar kimse uğramıyor Ali amca Meryem teyze ev sahipleri güzel insanlar incirler var bahçede sağ olsunlar koca bir tabak ikramda bulundular arabanız yoksa boşuna tutmayın burayı eve hapsolursunuz bide villanın kesin ve kati kuralı kesinlikle alkol yasak öyle bir niyetiniz varsa başka yer bakın

Güzel, Sakin, Villah Sahibi cok ilgili
4.7 / 5

Öncelikle Villa Sahibi Ali Abiye hersey icin cok tessekkür ederiz, herseyimizle ilgilenen cok temiz iyi aileler, kendimizi cok iyi ve emniyetli hissettik. Villamiz cok temiz idi, hic bir eksiyimiz yokdu. Insallah bidaha görüsmek üzere..

Güzel Mekan
5 / 5

Temmuz sonu ailemle birlikte villa baharda kaldık. Villanın her şeyi çok hoşumuza gitti. Karşılamadan misafirperverliğe kadar her şey çok güzeldi. Villa tertemizdi. Havuz her gün düzenli olarak temizleniyor. Görsellerde görünenden fazlasıyla karşılaştık. Ev sahibimiz Ali amca ve Meryem teyze güleryüzlü ve cana yakın insanlar. Kendi evimizdeki rahatlıkta güzel bir tatil yeri. Mutfak için her şey düşünülmüş, çok sakin huzurlu bir yer mutlaka tavsiye ederim. Biz çok beğendik ve memnun kaldık herkese tavsiye ederim.

Gayet Güzel
4.8 / 5

5 kişilik aile olarak villa baharda kaldık. Gayet memnun olarak ayrılıyoruz. Eşyalar yeterli, villa da gayet temizdi. Hiç bir problem yaşamadık. Havuz keyfi yaptık.

Tatil
5 / 5

Herkese merhabalar Ali abi ve fatma tyze gayet iyi kalpli ve güler yüzlü biz çok rahat ettik normalde gittiğimiz otellerde hep çekinerek kalırdık fakat burda kendi evimiz gibi çok rahat bir tatil geçirdik herşey mükemmeldi

Hersey cok güzeldi
4.8 / 5

Ailece Tatil yaptik ve cok güzeldi. Villalin icinde hersey bulununiyor. Cok temiz ve ev sahipleri cok iyidi. Kalkanda tatil yapmak istiyorsaniz Villa Bahari tavsi ederiz.

5 / 5

Gerçekten her şey çok güzel en önemlisi evde havuzda tertemiz ev sahipleri ali amca ve meryem teyze çok sıcak kanlı misafir perverler kafa dinleyip herşeyden uzak güzel bi tatil yapmak isteyenler için kesinlikle kaçırılmaz bi fırsat ???

Harika!
4.5 / 5

Karsilamadan misafirperverlige kadar hersey cok güzeldi. Villa tertemiz, havuz ayni sekilde ve hergün düzenli temizleniyor. Mutfak icin hersey düsünülmüs, cok sakin huzurlu bir yer mutlaka tavsiye ederim. Ulasim sehir merkezine uzak, yollarin bazi bölgelerinde asfalt yok ama herseyden uzak kafa dinlemek isteyenler icin cok güzel bir firsat. Biz cok begendik ve memnun kaldik herkese tavsiye ederim.

5 / 5

Geçtiğimiz hafta ailemle birlikte villa baharda kaldık. Villanın her şeyi çok hoşumuza gitti. Görsellerde gördüğümüzden fazlasıyla karşılaştık ev sahibimiz Ali amca ve Meryem teyze bizler için her şeyin fazlasını yapmışlar. Gerek evin temizliği gerek havuzun muhafazakarlığı her şey çok güzeldi. En önemlisi ev sahiplerimizin gösterdiği yakınlıktı gerçekten kendi evimizdeymişiz gibi hissettik, çok güzel ağırladılar bizi. Hiçbir imkandan mahrum bırakmadılar. Her şey için teşekkür ediyoruz. Tekrar gidecek olsak tercihimiz villa bahardan yana olur. herkese de tavsiye ederiz.

Sakin Huzurlu Tatil
4.3 / 5

Ali amca ve Meryem teyzeye misafirperverliği için çok teşekkür ederim. Çok hoş ve sakin bir hafta geçirdik. Çok memnun kaldık. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

5 / 5

Her şey mükemmel evin temizliği ,düzeni, rahatlığı harika her ince detay düşünülmüş.. ev sahipleri çok şeker şirin ve efendiler.. inanın kendi ailemiz gibi sevdik hiç ayrılmak istemedik .. kaldığımız süre boyunca iki sefer evden çıktık manzaranın güzelliğinden dışarı çıkasımız gelmedi.. bence hiç başka bi yere bakmadan burayı tercih edin derim..