TatilVillam

Tüm yorumlar

Baransel Grup bünyesinde faaliyet gösteren TatilVillam 2006 yılından bu yana kısa dönemli emlak kiralama hizmetini sürdürmektedir. Tatil için bizi tercih eden müşterilerimiz büyük ağırlıkla bir önceki yıllarda bizden hizmet almış yada tavsiye üzerine şirketimizi tercih etmişlerdir.

Bu nedenle TatilVillam olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı birinci öncelikli iş prensibimiz olarak değerlendiriyoruz.

Aşağıda liste halinde bizden konaklama hizmeti satın almış olan müşterilerimizin yorumlarını görebilirsiniz. Hiçbir müşterimize yorumda bulunması için baskı yapmadığımız gibi bize gönderilen olumlu yada olumsuz yorumlarıda birebir yayınlamayı tercih ediyoruz. Yayınlanmış bütün yorumlar müşterilerimiz tarafından birebir kendi iradeleri ile yazılmıştır. Şirketimizi tercih eden müşterilerimiz yoğunluk sırasına göre Türkiye, Almanya, Hollanda, Avusturya, Fransa, Belçika ve İngiltere şeklinde devam etmektedir. Gerek yurtiçinden gerekse yurtdışından firmamızı güvenle tercih edebilirsiniz.

Değerli misafirlerimize yorumları için sonsuz teşekkürler

İstanbuldan yola cuktığımızda acıkcası cok tereddütlerimiz vardı...baska bir alternatif bir b planı yapmadan o kafar yolu gidip hoş olmayan süprizlerle karsılaşmak iyi olmazdı.iğneden ipliğe her detayı düsünerek arabamızı doldurmustuk.uzun yolculuk bitipte ofiste İsmail bey in güler yüzüyle karsılastıgımızda...dogru adrese geldiğimizin ilk sinyallerini almıştık...biz arkafa ismail bey önde tatil evimize varana kadar türlüvsenaryolarla varsayımlarda bulunduk coluk cocuk..ve villa zara ya vardık iyikife varmısız...bu andan sonrası gayet guzeldi ...yanımıza her türlübihtiyacımızı alan ve gittiği ultra lüks otelletde bile illaki ufakta olsa bir temizlik yapan hanımım götürdüğümüz nevresimleri bile cıkarmafı ...hersey ve her yer cok temizdi...en ufak bir detay bile atlanmamıstı ...cok guzel bir tatil yaptık..evet belki otel fiyatından biraz daha yukseğe mal oldu detaylı bir yemek menüsü hazırlayınca...ama en önemlisi bizim için ailemle namahreme görünmeden ve görmeden rahat bir tatil gecirme isteğimiz gayet güzel yerine gelfi..bundan donra asla otel tatili düşünmem....terlikleri bile götürmeye gerek yokmus..(cocuklarınki hariç) BRansel gruba böyle bir tatil seceneği sunduğu için ve sayın İsmail beye bu kadar incelikle detaylı bir mekan hazırlafığı için çok ama çok tesekkür ederiz...inşaAllah seneye de orda oluruz
Değerlendirme : (4.3)
Cevdet yavuz
Ilk once Ismail beyden ve villanin komsusu olan Anne sine her konuda bizlere yardimcisi oldugu icin cok tesekkur ediyorum allah razi olsun! Villayi herkese tavsiye ediyorum cunku istedigimiz hersey var cocuklar icin de cok guzel villa ozel kucuk havuzu var.. En onemlisi her yeri kapali yani tesetturlu hanim lar icin benim esim tesetturlu ve cok memnun kaldik Villa hakkinda cok sey soylerim ama anlatmakla olmaz gidip kalmak gerekiyor insallah seneye bu villa Icin,yine sizlerle kiralik villa icin gorusmek uzere Selamlar Haci.M
Haci
Mahremiyet icerisinde yapilacak harika bi tatil yeri. Biz de onceleri acabalarla rezervasyonumuzu yaptirdik ama gelip gordugumuzde inanin cok begendik. Yorumlarda hep Bayram abiden ve esinden bahsediliyordu. Ne yapiyorlarki insanlar bu kadar seviyor diye dusunmedik degil. Bayram abi ilgili anlayisli her sabah taze yumurtalarini birakip giden kibar bir beyefendi esi de bi o kadar seker hanimefendi. Cok net ve durustce soyluyorum seneye icin takvimi kurcalamaya basladik.
Fatma
Villa Avangard'da Ağustos ayında 1 hafta tatil yaptık. Villa'nın kalitesi hakkında söylenecek söz yok, çok güzel. Gidecekler için bilgi vermek gerekirse, korunaklı bir villa, havuzu yeterince büyük, kalkan merkeze arabayla 10-11 dk sürüyor. Villa ile ilgilenen Mehmet Bey gayet sıcakkanlı ve ilgili bir çalışan. Ama ofiste giriş işlemlerini yapan bayanlar için aynı şeyi söyliyemiycem. Tatile gelmiş insanlara güler yüzlü ve sıcak bir karşılama yapılabilirdi. Yoldan gelmiş insanlar villa ya çıkana kadar hal hatır sorulur, birşeyler ikram edilebilirdi ama bunlar yok, bence büyük eksiklik. Ayrıca, paranın nakit harici kredi kartı ile tahsil edilememesi ve faturanın sadece komisyon ücreti üzerinden verilmesi de bu firmaya karşı olan bakış açımı değiştirdi. Villa için de, dolaba ilk geldiğimizde ufak tefek kahvaltılıklar konulmuş, güzel fakat insanlar 1 haftalığına bu villaya geliyolar, çamaşır ve bulaşık için deterjan almalarına gerek kalmadan 5-6 kapsül bulaşık deterjanı, az çamaşır deterjanı bırakılabilirdi, bunlar yok. Kısacası, villa dizayn ve konum açısından harika, serin, sinek yok, sadece arılar var onlarada bir çözüm bulunur fakat işletme firması baransel grup açıkçası benim hoşuma gitmedi, yıllar geçtikçe bu tip durumlarının umarım önüne geçilir.
Değerlendirme : (4.5)
Yusuf Yurtkuran
Tatilvillam ve Villa sahibi Mehmet beye ilgilerinden ve rezervasyon islemlerinde bize yardimci olduklari icin Tesekkür ederiz güzel bir tatil gecirdik kesinlikle tavsiye ederim ayrica Villa,havuz ve bahcesi cok temiz
Fatih kurt
Öncelikle ilk olarak güler yüzleri samimiyetleri yardım severlilikleri ve sıcaklıklarından dolayı VİLLA SİRİUS ailesine gönülden teşekkür ederiz. Villaya giriş yaptığımız andan itibaren herşey çok güzeldi. Kapıda çok güzel karşılandık. Balayı çifti olarak Villa Siriusa geldik ve Villa Sirius bizi baştan sona kadar her detayı ile büyüledi ve her gün muhteşem eşsiz bir manazara ile uyuyup uyandık. Sessiz sakin huzurlu bir tatil için harika bir yer. Villa çok geniş, zevkli ve modern dizayn edilmiş. İhtiyacınız olan herşey var. Havuzu çok geniş ve aynı zamanda çok temiz. Aklınızda hiç bir şüphe dahi olmadan güvenli huzurlu bir tatil geçireblirsiniz. Villa Siriusun her isteğinize karşılık verebiliceğinden emin olabilirsiniz. Doğa manzarası güvenliği sessizliği saklıkent, patara, kaputaş gibi en gözde turistik bölgeler çok yakın mesafede. Kesinlikle hiç bir şekilde rahatsız edilmedik. Gelirken tedirginliklerimiz oldu çünkü fotoğraflar gerçekten çok mükemmel ve ister istemez şüphlerimiz oldu ama kapıdan girdiğimiz gibi bunların hepsi yok olup gitti ve biz villanın manzarasına dalıp gittik. Villa fotoğraflardanda daha güzeldi. Biz gerçekten çok memnun kaldık burda kalmayı düşünen ve bu yorumu okuyanlar hiç tereddüt etmeyiniz tavsiyemiz kalabildiğiniz kadar çok kalın biz 9 gün içerisinde doyamadık Villa Siriusa ve dönmek gerçekten çok zor oldu. Balayımızda tekrar birbirimize ve VİLLA SİRİUSA aşık olduk 😍😍😍
Seval Patigko
Fotoğraflarda ne varsa, gittiğimiz zaman aynısı karşımıza çıktı.Ev, eşyalar, klimalar, havuz, balkon, teras, özellikle de manzara mükemmeldi.Rahat ve güzel bir tatil geçirdik.Risk almadan aynı villayı tekrar tercih ederim diye düşünüyorum, çünkü hepimiz memnun kaldık.Çok büyük bir eksiklik olmasa da jakuzide sorun vardı, su kaçırıyordu, umarım düzeltilir.Herkese tavsiye ederim, adamlar profesyonel çalışıyorlar.
Değerlendirme : (4.8)
Selma Harman
05-12.08.2017 tarihleri arası villa Mars' ın misafirleriydik. İlk dikkatimizi çeken, tatilvillam' ın sayfasındaki tanıtım videosu ile ev birebir aynı. Villa nın temizliği, titiz bir bayanın rahat edebileceği kadar hassasiyetle yapılmıştı. Mutfak eşyaları olması gerekenden fazlaca yerleştirilmişti. Çok rahat ettik. Hergün yapılan havuz temizliği ile, çocuklarımız ile birlikte gönül rahatlığı ile eğlendik. En ufak sağlık sorunu yaşamadık. Ev sahibimiz Mihriban Hanım güler yüzü ile bizleri karşıladı ve her talebimizi aynı önem derecesi ile değerlendirip en kısa zamanda olumlu dönüş yaptı. Fethiye Ovacık' a gidersek, tartışmasız tekrar Kibele ailesini tercih edeceğiz.
Aysun OLDUR
Manzarası çok keyifli bir villa.Ev aydınlık,geniş,ferah.İlk defa villa tatilini tercih ettik,çok memnun kaldık.Ufak,tefek eksikler vardı ama Tahsin Bey anında çözüm buldu.Kendisine özellikle ilgi ve alakasından dolayı teşekkür ediyoruz.Herkese Baransel Grubu tavsiye ederim.
Mustafa Buldu
Hani bazı durumlarda kullanılan bir cümle vardır. Anlatılmaz yaşanır diye. Villa Sade ve sahibi Bayram abi için diyeceğim tek şey bu olacak. Herşey için teşekkür ederim. Çoluk çocuk ailecek çok güzel bir tatil geçirdik. Kalabalıktan, karmaşadan uzak, havuz, mangal, hamak üçlemesini seviyorsanız tam size göre.
Tamer Tunca
Ailem ile Villa Huzurda geçirdiğimiz 1 Hafta tek kelime ile Mükemmeldi. Adı gibi Huzur dolu ve bir okadarda güzel bir Doğa ortamında tatilimizi geçirdik. Villa Huzurda hiç bir eksik görmedik. Herşey bizim rahat edebilmemiz için düşünülmüş. Villa sahipleri Selçuk ve Yakup beye ilgileri için ayrıca teşekkür ederim. Kesinlikle tavsiye ederim.
Değerlendirme : (4.7)
Bülent
Villaya girdiğimiz andan itibaren ev sahibi dibimizden eksik olmadı. Sürekli rahatsız edildik. Konum yer olarak fena değil ama hizmet sıfır. Ev sahibi Şikayetlerimize doğru dürüst cevap veremezken sürekli o bizi rahatsız etti. Havuz temizliği konusunda sıkıntı yaşadık,aşırı derecede sivri sinek vardı. Gitmek isteyenlere kesinlikle önermiyorum. Sanki evi hayrına vermiş ve istediği her an kapıdan girip bizi rahatsız etme hakkı varmış gibi bir ev sahibiyle muhattap olmak sinirimizi çok bozdu. İlk defa bu kader kötü bir tatil geçirdik. Bedavaya verseler gidip tatil yapmam o derece. Benim muhattabım acente ev sahibi olamaz.

Villa Sahibi Yanıtı

villa bahçesine girişler havuz ve bahçe bakımı için müsait zamanlarda rutin olarak kısa ve öz olarak yapılmaktadır.Havuz temizliği ise acenta tarafından onaylanmıştır.Misafirlerimizi rahatsız etmeme ve varsa problemlerini anında giderme esastır.Rahatsız edilme ve şikayetlere cevap vermeme söz konusu değildir.Periyodik olarak ilaçlama muski yapılmaktadır.