TatilVillam

Tüm yorumlar (1590 yorum)

Baransel Grup bünyesinde faaliyet gösteren TatilVillam 2006 yılından bu yana kısa dönemli emlak kiralama hizmetini sürdürmektedir. Tatil için bizi tercih eden müşterilerimiz büyük ağırlıkla bir önceki yıllarda bizden hizmet almış yada tavsiye üzerine şirketimizi tercih etmişlerdir.

Bu nedenle TatilVillam olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı birinci öncelikli iş prensibimiz olarak değerlendiriyoruz.

Aşağıda liste halinde bizden konaklama hizmeti satın almış olan müşterilerimizin yorumlarını görebilirsiniz. Hiçbir müşterimize yorumda bulunması için baskı yapmadığımız gibi bize gönderilen olumlu yada olumsuz yorumlarıda birebir yayınlamayı tercih ediyoruz. Yayınlanmış bütün yorumlar müşterilerimiz tarafından birebir kendi iradeleri ile yazılmıştır. Şirketimizi tercih eden müşterilerimiz yoğunluk sırasına göre Türkiye, Almanya, Hollanda, Avusturya, Fransa, Belçika ve İngiltere şeklinde devam etmektedir. Gerek yurtiçinden gerekse yurtdışından firmamızı güvenle tercih edebilirsiniz.

Değerli misafirlerimize yorumları için sonsuz teşekkürler

Beytullah Batan |
Amsterdam’dan üç çocuk ve iki yetişkin ile bir haftalığına Villa style da konakladık. Gerçekten çok memnun kaldık ve seneye tekrardan bu Vıllaya gelmeyi düşünüyoruz. Ev temiz yeni ve süperdi. Çok rahat ve muazzam görüntüsü ile tatilin tadına vardık. Herkese düşünmeden tavsiye ederiz. Ev sahibinin yakın ilgisi bizi çok memnun etti. Kendimizi müşteri değilde misafir gibi hissettik. Evde herşey hele ki çocuklu aileler için düşünülmüş. Evden çıkasımız gelmedi. Teşekkür ederiz Villa Style!
Sedef |
Temizliği önemseyenler için doğru bir tercih olacaktır. Benim gibi titizseniz burası tam size göre. Bahçesi oldukça geniş, keyifle havuza girip eğlenenileceğiniz ve kimsenin sizi rahatsız etme ihtimalinin olmadığı bir eviniz olacak. Şehre ve etraftaki turistik yerlere ulaşımınız oldukça kolay. Çok mutlu ayrıldığımız bir tatil yaptık.
aslı SOYLU |
villa kalben cok yeni bir villa her şey en kalitelisi kullanılarak yapilmis sahipleri mehmet abi ve cemile abla da cok cana yakın insanlar tatilimizin ikinci günündeyiz cok sevdik ayrica iceride havuz olması cok güzel havuz suyu ısınana kadar iceridekini kullanıyoruz gidilebilir😊
Serdar |
Yine bir kalkan tatilimizde çok keyif aldık villada herşey istediğimiz gibi. İlgili Süleyman arkadaşımız herşeyle ilgilendi sağolsun. Kiralama yapan şirketten 10 yıldır kiralama yapıyorum güven konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadan tutabilirsiniz. Herşey için teşekkürler tatilvilkam.
Değerlendirme : (4.5)
Ecevit |
tatil villam her zamanki gibi süper seçim. Villa sahibi Ramazan bey yardim sever. Doğa içinde ve manzarası güzel bir Villa .
Mehmet |
Villaya giden yola girdiğinizde huzur başlıyor aslında. Ormanların içinde, doğayla baş başa, sessiz sakin bir yerde olmak istiyorsanız burası tam size göre. Temizliği mükemmel. Aynı zamanda Temmuz sıcağında gitmemize rağmen klimaya ihtiyaç duymadık. Konforunuz için her şey düşünülmüş. Havuz tertemiz ve günlük bakımı aksatılmıyor. Kayaköy’de sürekli tatil yapan biri olarak daha önce hiç bu kadar rahat bir villada kalmadık. Ailenizle birlikte rahatça gidip, sakin bir tatil geçirebilirsiniz.
Dilek Yılmaz |
Tatil boyunca rahat edilebilmesi için her şey düşünülmüş. Resimlerde görüldüğüyle birebir.. Muhafazakar otellerin bir çoğunda konaklamış olan biri olarak, tek dinlendiğim tatil geçirdim diyebilirim. Zamanı istediğiniz şekilde ailenizle geçirme fırsatı sunuyor villada tatil. Manzarası kelimelerle anlatılamayacak kadar muhteşem, yaşanması gerek.. Bahçe ve havuz bakımı her sabah erken saatlerde sessizce ve bizi etkilemeden yapıldı. Ufak sorunlarda dahi ev sahibi Bünyamin Bey kısa süre içerisinde çözüm sağladı. İlgi ve alakaları için kendisine ve değerli eşine çok teşekkürler..
Pelin Kara |
Fethiye gibi cennet bir yerde kendi evinizde gibi hissedeceğiniz bir tatil geçirmek istiyorum diyorsanız gönül rahatlığıyla burayı tercih edebilirsiniz. İhtiyaç duyduğumuz her şey elimizin altındaydı. Temizliğe çok özen gösterilen bir evdi. Ormanın içinde olması da ayrı bir güzelliği
Duygu Elkaya |
3 sene otelde tatil yaptığımız pişman olduk bu villaya geldikten sonra! Aynı fotoğraftaki gibi, eksiği yok fazlası var. Çok sakın bir yerde ama aynı zamanda her yere yakın. Biz 8 kişiyle konakladık ve çok rahat ettik. Havuz tertemiz her sabah yetkili eleman kontrol ediyor ve gerekeni yapar. Hemen yakın yürüme mesafede migros var. 5 dk yürüme mesafede sahildesin. Yürüme yol var. Bir tarafta Fethiye merkeze gidiyor, bir tarafta çalış plaja doğru. Oraya varmadan çok büyük bir park var. Büyük kücük herkesin güzel vakit gecirebilecek bir yer. Çalış plaj arabayla 10-15 dk. Şemsiye ve şezlong kiralayabilirsin. Ölüdeniz yarim saat uzakta ama gitmeyi çok değer.
Değerlendirme : (4.8)
Nilgün |
Ailece çok güzel bir tatil gecirdik, temiz,sakin,korunakli super bir manzarali villa,dişardaki havuzu serin temmuz ayi olmasina rahmen ama temiz.Oturma odasinin klimasi soğutmuyodu söyledikten bir gün sonra gelip tamir ettiler servisleri cok iyi,sadece yorumlarda sifon sorunu var diye yazilmişti malesef bizdede sifon sorunu devam etti .
Berkan Y |
Tatilimizi bu villada geçirdik. Villa sahibi Süleyman bey ve eşine ilgi ve güler yüzlü karşılamalarından dolayı teşekkür ederim. En küçük bir sıkıntıda hemen ilgileniyorlar. Bu çok önemli bir ayrıntı. Villa resimlerdeki gibi hiç bir eksiği yok, tüm ayrıntılar düşünülmüş. Sessiz ve huzurlu bir tatil için bulunmaz bir villa. Üzümlü market en yakın alışveriş marketiniz. Ordaki teyze 😁 ve amca çook cana yakınlar. Küçük olmasına rağmen aradığınız her şey var. Onlarıda unutmayacağız. Kalkan’a sevgilerimizle. İnşallah tekrar orada tatil yapmak nasip olur.
Değerlendirme : (4.8)
Kemal Süleyman Özmen |
Villa özellikle çiftler için mükemmel hem havuz hem evin içi zaten bina sıfır yeni yapılmış. Havuzu büyük ve tesettür aileler için kesinlikle en iyisi havuz komple evin içinde gözükmüyor hiç.evin sahibi Fatma teyze gerçekten çok tatlı ve sıcak kanlı birisi. Tam doğal köy ortamında mükemmel bir tatil. Evin yakınlarında çok ucuza mükemmel pide ve köfte yapan bi yer var Fatma teyze yani evin sahibi zaten size tarif eder selamini söylerseniz çok ucuza karnıniz doğabilir. Evin mesela süpürgesi yoktu teyze kendi evininkini verdi dus başlığı istedik hemen sıfır getirdiler kapıya yani emin olun çok memnun kalacaksiniz