2024
Çalışma Saatlerimiz
09.00 - 00:00

Tüm Yorumlar

Tüm yorumlar (4401 yorum)

Baransel Grup bünyesinde faaliyet gösteren TatilVillam 2006 yılından bu yana kısa dönemli emlak kiralama hizmetini sürdürmektedir. Tatil için bizi tercih eden müşterilerimiz büyük ağırlıkla bir önceki yıllarda bizden hizmet almış yada tavsiye üzerine şirketimizi tercih etmişlerdir.

Bu nedenle TatilVillam olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı birinci öncelikli iş prensibimiz olarak değerlendiriyoruz.

Aşağıda liste halinde bizden konaklama hizmeti satın almış olan müşterilerimizin yorumlarını görebilirsiniz. Hiçbir müşterimize yorumda bulunması için baskı yapmadığımız gibi bize gönderilen olumlu yada olumsuz yorumlarıda birebir yayınlamayı tercih ediyoruz. Yayınlanmış bütün yorumlar müşterilerimiz tarafından birebir kendi iradeleri ile yazılmıştır. Şirketimizi tercih eden müşterilerimiz yoğunluk sırasına göre Türkiye, Almanya, Hollanda, Avusturya, Fransa, Belçika ve İngiltere şeklinde devam etmektedir. Gerek yurtiçinden gerekse yurtdışından firmamızı güvenle tercih edebilirsiniz.

Değerli misafirlerimize yorumları için sonsuz teşekkürler

Villa Heart
Villa sakin güzel çok kullanışlı tertemiz . Hem sakın hem her yere yakın . Villanın sahibi Bünyamin bey iyi ilgileniyor her konudan. Tavsiye ederim.çok güzel bi tatil geçirdik
  • 26 Temmuz 2024
  • Murat Aktaş
Villa Florya
Villa konumu itibariyle ormanın içinde ve deniz manzarası ile oldukça huzurlu bir ortam sundu bizlere, villada ihtiyacınız olabilecek herşey eksiksiz olarak sunulmuştu. İlaveten villa sahibi Mustafa abi ve eşinin misafirperverliği de çok iyi di.
  • Onur Bilek
Villa Zührem
Ilk Villa tatilimizdi bizim. Villa icin cok heycanliydik. Villa Zühremden cok ama cok Memnun kaldik. Villa harika etrafi harika konumu harika. Huzurlu, güzel bir Tatil gecirdik elhamdulillah. Tavsiye ederim. Cangül Hanima cok Tesekkür ediyorum.
  • Erkut Cesur
Villa Yağmur
7 gece ailece konakladık. ilk günden itibaren ev sahibi son derece ilgiliydi. hergün havuzu ve havuz çevresindeki alanı temizlemeye geliyordu. çöplerimizi hergün alıyordu. ve hatta gün aşırı temizlik yaptıktan sonra kapımıza kendi mahsülü olan karpuz mısır vb. gibi şeyler bırakıp gidiyordu. evin ön tarafında boylu boyunca üzüm bağları vardı. arka tarafında ise ev sahibinin konaklayanlar için tahsis ettiği bahçesi vardı. bahçede biber, kabak, patlıcan, acur, kavun, şeftali gibi bir sürü meyve sebze vardı ve hergün onlardan yememizi söyledi. dalından taze taze meyve sebze yedik. kısaca kesinlikle tavsiye edebileceğim bir aile yeri. bu arada çevresi de tamamen muhafazakar bir yer. ilgi ve alaka için teşekkürler...
  • mustafa soyuer
Villa Derin
14/21 temmuz arasi ailecek villa derinde kaldik çok memnun ayrildik hatta ayrilmak pek istemedik villa sahibi Mustafa bey çok ilgiliydi cok kibardi ihtiyacimiz oldugunda hemen ulasabildik villamiz cok temizdi villada ihtiyacimiz olan hersey mikrodalga tost makinesi cayci kahve makinesi langirt masa tenisi vb fazlasiyla vardi.
  • 24 Temmuz 2024
  • Duygu Çelik
Villa Erler
Kemer'in villalar bölgesinde bulunan harika bir villa. Havuzu ve bahçesi çok güzel. Tüm odalar klimalı ve çok kaliteli bir ortak alan kliması ile homojen bir hava sağlanıyor. Kemer merkeze çok yakın. Ev sahipleri gerçekten çok ilgili. En ufak bir sorun bile olsa hemen çözülüyor. Beş yıldızlı otellerdense böyle guzel havzlu villada tatil çok daha kaliteli bir tatil keyfi sunuyor.
  • 24 Temmuz 2024
  • Fevzi TOPAL
Villa Çınar
Öncelikle çok temizdi bizim için en önemli olan özellik gayet güzel odaları olsun havuzu vs plajlara ve merkeze araç la 5 dk lık mesafede çok memnun kaldık ayrıca ilgi ve alakasından dolayı çok telekkür ederim Semra hanıma
  • 23 Temmuz 2024
  • İsrafil bedir
Villa Erva
her şey çok güzeldi ailecek gittik çok memnun kaldık gayet temizdi her şey düşünülmüştü fotoğraflarda göründüğü gibiydi her şey mevki olarak da harika ayrıca bizimle ilgilenen İrfan Bey'e de çok teşekkürler çok ilgiliydi
  • Ömer
Villa Ayaz
Villa ayaz da sekiz gece konakladık gayet memnun kaldık ihtiyacımız olan herşey evde fazlası ile mevcut.Yukarda yazılmamış ama küçük bir çocuk havuzu da var oğlumuz için çok iyi oldu orda çok vakit geçirdi.Gezilecek yerlere de plaja da çok yakın ister denize gidin ister antik kent gezileri yapın.Günbatımı manzarası için de Bir yere gitmeye gerek yok her akşam çok güzel bir manzara ile karşılaşıyorsunuz mutlaka tavsiye ediyorum.
  • Macit Cosgun
Villa Nature
Villa keyfini hiçbir otelde bulamadım herkese tavsiye ederim. Baransel grup ve villadaki her konuda yardımı esirgemeyen Bülent beye ayrıca teşekkürlerimi sunarım.
  • Yasin İ.
Villa İzmirli 2
Gercekten huzur içinde ailecek tatil yapmak istiyorsanız kesinlikle burayı tercih edebilirsiniz .. biz geçen sene çok memnun kaldığımız için bu sene tekrar izmirli2 yi tercih ettik . Ev konfor alanınız için her şey düşünülmüş çocuklarınızla harika vakit geçirebilirsiniz.. ev sahibimiz çok ilgili ve çok nazik ayrıca gürhan beye çok teşekkür ediyoruz . Seneye görüşmek üzere
  • Ali kınacı
Villa İzmirli 1
İzmirli 1 villasında geçirdiğimiz bir hafta inanılmaz güzeldi. Fotoğraflarda göründüğünden çok daha iyiydi. Alışveriş için yakınında bir sürü market var. Evin dekorasyonu harika. Villa sahibi Gürhan Bey ise çok ilgili ve nazik. Her şey için kendisine teşekkür ederiz.