TatilVillam

Tüm yorumlar (1487 yorum)

Baransel Grup bünyesinde faaliyet gösteren TatilVillam 2006 yılından bu yana kısa dönemli emlak kiralama hizmetini sürdürmektedir. Tatil için bizi tercih eden müşterilerimiz büyük ağırlıkla bir önceki yıllarda bizden hizmet almış yada tavsiye üzerine şirketimizi tercih etmişlerdir.

Bu nedenle TatilVillam olarak müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı birinci öncelikli iş prensibimiz olarak değerlendiriyoruz.

Aşağıda liste halinde bizden konaklama hizmeti satın almış olan müşterilerimizin yorumlarını görebilirsiniz. Hiçbir müşterimize yorumda bulunması için baskı yapmadığımız gibi bize gönderilen olumlu yada olumsuz yorumlarıda birebir yayınlamayı tercih ediyoruz. Yayınlanmış bütün yorumlar müşterilerimiz tarafından birebir kendi iradeleri ile yazılmıştır. Şirketimizi tercih eden müşterilerimiz yoğunluk sırasına göre Türkiye, Almanya, Hollanda, Avusturya, Fransa, Belçika ve İngiltere şeklinde devam etmektedir. Gerek yurtiçinden gerekse yurtdışından firmamızı güvenle tercih edebilirsiniz.

Değerli misafirlerimize yorumları için sonsuz teşekkürler

Oytun |
Villa konum itibari ile Kalkan’a çok yakın ve ulaşım oldukça rahat. Çift kişilik odaları geniş ve rahat. 6 kişilik arkadaş grubu ile gitmemize rağmen herhangi bir problem yaşamadık. Özellikle havuzbaşında eğlenmek isteyenler için oldukça olanaklı bir villa. En önemli özelliği ise tatilimiz süresince villa sahibinin isteklerimizin hiçbirini geri çevirmemesi ve tatilimizin iyi geçmesi için oldukça çaba göstermesiydi. Herşey için teşekkürler.
Seymanurbayrakk |
Öncelikle tatilde villa seçip temizlik, muhafazakarlik yemek içmek derdini düşünen herkese şunu söyleyebilirim, villa tamamen resimlerde göründüğü gibi, tertemiz, bir evde olmasi gereken her şey mevcut. Abartısız Türk Kahvesinden tutun, bulaşık makinesi deterjanına kadar :) Konum itibari ile de pek çok plaj ve koya yakın mesafede. Market ve restoranlarda mevcut. Maldivlerde su üzeri villada balayı yapmış bir çift olarak Villa Aynura'yı çok beğendik, esim ve benim hiç bir memnuniyetsizliğimiz olmadı, tek bir telefon ile bizimle son derece alakali ilgilenen İrfan Bey 'e ve tatil villam ekibine sonsuz teşekkürler. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile tatil villam ile tanıştım, bende herkese öneriyorum. Dönmenin burukluğu olsada üzerimizde Şimdiden gelecek sene yaz için büyük geniş aile konaklamalı bir villa tatili planlamaya başladık 🙏👏👏
Değerlendirme : (3.3)
Banu ersoy şen |
Tatilvillam yetkilileri villaya gitmemiz için konum yolladılar. Zaten virajlardan tepelerden gittiğimiz yerin bambaşka bir villa olduğunu gördük. Konumu yanlış yollamışlar bunun üzerinede ev sahibi yanlış yolladı falan dediler ama pek inandığımız söylenemez. Ordan yirmi kilometre daha gittik. Ev görevlisi diye numarası verilen kişi asla telefonunu açmıyordu. Defalarca aradıktan sonra ulaştık. Evi tutmadan önce internet olup olmadığını teyit etmiştik. İnternet var denilmişti. Ancak gittiğimizde internetin olmadığını gördük. Halledeceklerini söyledikten sonra tatilin bitmesine iki gün kala vınn verdiler o da çalışmadı. Havuz temizliğine gelincede; sitede hergün sabah temizlik olacak yazıyordu. Görevliler gün aşırı temizleyeceklerini söylediler ancak bir kere bile temizlenmedi sadece su azalınca havuz bozuluyormuş diye hortumda su koyuyorlardı. Aşağı havuzdaki kocaman böcekler günlerce orada durdu. Ayrıca görevlilerin hiç mahremiyet anlayışı yok. Pat diye bahçeye günün her saatinde dalıyorlar. Uyarmamıza rağmen yine yapmaya devam ettiler. Zaten bahçenin arka tarafı tamamen açık muhafazakar insanlarsanız hiç rahat edemezsiniz. Yukarıdada ev yapılıyor ve orda çalışannişçiler direk bahçenizi görüyorlar. Gelelim son güne. Biz görevlilere yardım olsun diye mutfağı ocağı dahi sildik insaniyet namına. Sabah evi teslim almaya gelen görevli mutfaktaki tabağı niye yıkamadınız niye böyle bıraktınız dedi. Biz bunu duyunca şok olduk tabi. Evi temizleyip bırakmamız gerektiğini düşünen görevliler mevcut. Böyle bir laf kabul edilemez diye düşünüyorum. Görevini yerine getirmeyen insanlar çalışıyorlar. Gelelim sıcak suya. Sadece güneş enerjisi olduğu için o gün hava biraz serinse asla ısınmıyor. Kombi takılmamış. Konum itibarıyla hafif soğuk bir yer zaten. Yani jakuzi var ama haziran ayında gittik çok fazla kullanamadık sıcak su olmadığı için. İyi yorumlarımı da iletmek istiyorum. Ev güzel eşyalarda yeni olduğu için temizdi. Havuzu haziranda soğuktu ama temmuz ağustosta yüzmesi çok zevkli olur. Manzarası çok güzel. Yollar bizi biraz korkuttu ama gidip geldikçe alıştık ölüdenize yakın bir konumda
Değerlendirme : (4.7)
Dila |
Biz ma aile tam 7 kişi 24 mayıs tarihinde girdik 1 hazianda çıktık.tabiiki ilk defa gidiyorduk . Tereddüt etmedik desek yalan olurdu.eve girdik tertemiz odalarda ebeveyn banyolar tv kurutma makinası her odada ayrı ayrı tabak çanak bol miktarda benim evimden inanın daha fazlasıvar.tabi biz mayısta gittik aksamları klimayı biraz çalıştırdık.salon şahane kanepeler yatak oluyor çocukları yatırdık. Havuz tertemiz aynı anda hepimiz girdik hiç de su azalmadı.heralde bizim millet 5 yıldızlı otel arıyor biz birdaha otele gitmeyiz heralde kapıyı aç havuz gir ,içeri mutfak doğa harika gerçekten unutamıcagımız bir tatildi. İnt çekmiyor çünkü yukarı katta çekiyor ben oraya dinlenmeye gitmişm varsın çekmesin . Ayrıca ofiste calısanlar çok kibar teşekkür ederiz evi nasıl aldıysak öyle bıraktık ev sahibi falanda hiç gelip rahatsız etmediler seneye yine ordayız inşaallah
Semih |
Villa huzur adı ile kendini belli ediyor huzur :-). Mangal keyfi olsun evin içinde kendi evinizi aratmayacak tüm malzemeler bulunuyor. Balayı , özel günler veya tatil için gayet uygun, müsait ve sessiz bir yer. Villa sahibi selçuk beyede ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Şimdiden size iyi tatiller.
Özgür kuduban |
Ailece güzel bir tatil geçirdik geniş bir bahçesi var bayram beyin ilgisi ve sabahları sıcak ekmek ve simiti içinde çok teşekkür ederim
Değerlendirme : (4.7)
Fatma Burak |
Balayımızda daha önce tecrübe etmediğimiz villa deneyimi yaşamaya karar verdik.Endişe ve korkularımız olsa da vardığımızda tüm şüphelerimiz geride kaldı.Geç vakitte eve giriş yapmak zorunda kalsakta ev sahibi bizi bekleyip bizimle ilgilendi.Nisanın son haftasında giriş yapmıştık.Havuz henüz ısınmamıştı.Ama gene de manzara ve havuz başında dinlenmek keyif vericiydi.Kullanışlı bir jakuzisi var.Masa teniside var vakit geçirmek için,arabanız varsa merkeze inmek kolay,ancak araç yoksa harici bir ulaşım yok.Aracınız varsa gitmenizi tavsiye ederiz.Villa gayet temizdi.Bizim için güzel bir deneyim oldu. :) bu arada eve girdiğimiz de tuvalet kağıdı ve el sabunu bulunmaktaydı.Sürekli var mı bilmiyorum tabi..çevrede inşaat halinde olan villa vardı ama villa muhafazakarlığını koruyor..bu da böyle dipnot olsun.
çetin |
milenyum 1 konakladık fetiye erken saat de geldik şirket saat 3 de giriş yacagımızı söylemişdi ama sabah erken ulaşınca ofisdeki bayan arkadaşımız sizleri erken alırız dediler bizde memnun kaldık tabiki konakladıgımız mekana ulaşdıgımzda gayet temiz ve ferah bir yergörünce bizlerde ferahladık çünkü intersitesinden tesadüfen bulduk çok kulanışlı bir mekan temiz ferah çalışan personelin ilgisi ve alakası hersabah havuz temizligiene gelen arkadaşınzın çıkışda eksinizin isteginiz sorması aylece bizleri çok memnun eti şirket müdürünüzün ufak bir ricamızın hemen çözüm bulması bizlierin dikatini çekti kendiseine tşk edriz aylece ovacıkta iyvakit geçirtdik inşallah kurbanda gine ovacıkta düşünüyoruz busefer çekirdek ayle olarak
Kenan soylu |
Zekeriya bey'e her şey için teşekkürler. Beş yıldızlı otel konforu ve temizliği yanısıra, çam ve zeytin ağaçları içerisinde huzurlu sakin bir tatildi. Her şey mükemmeldi. Zevkle döşenmiş, harika bir billa. Video ve resimlerdekinden fazlasını bulduk. Umarız en kısa zamanda tekrar gideriz. Tekrar teşekkürler...
Bülent |
Villanın konumu, sakinliği mükemmeldi. Tabii sessiz sakin bir tatil istiyorsanız. Merkezden birazcık uzakta ama muhteşem doğa manzaralı, kuş sesleriyle güne uyanış, korunaklı havuzunda gönlünüzce takılmacalar... Villanın sahipleri ve görevli arkadaş Recep Bey'e teşekkürlerimizi sunarız.
İkbal nedret |
14 yıldır Kalkan’da tatil yapıyorum.Güzel villalarda kaldım ama Villa Natural de mükemmel bir tatil yaptım. Doğayla içiçe,huzurlu,gürültüsüz. Ev sahibi Muharrem bey sanki ailenizden birisi gibi. Evin havuzu,konumu,odaların doğallığı sıcaklığı sanki kendi evinizdeymiş hissi veriyor. Teşekkürler Muharrem bey.
Değerlendirme : (4.8)
Pınar ve Enes |
20 mayıs ve 27 mayıs arası rezervasyonunumuzu yaptık ve villa magrip'i seçtik.nasıl bir yerle karşılaşacağımıza dair içimizde tereddütler imiz vardı mesala resimlerdeki kadar güzel mi temiz mi,ulaşımı nasıl vs.ama herşey çok güzeldi.bir tarafta doğa yeşillik bir tarafta deniz muhteşemdi herşey.kalkan ve villa magrip çok güzeldi kalkan yakınlarında saklıkent kamyonuna kesinlikle gitmenizi öneririm.rüya gibi bir tatil geçirdik ordan kopamadik.villa sahibi mustafa beye ve mehmet beye ilgilerinden ve sıcak kanlılıklarından dolayı çok teşekkür ederiz.