Yaza Merhaba

• Korunaklı Açık & Isıtmalı Kapalı Havuz, Jakuzi, Sauna, Hamam
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.80m Derinlik:1.60m
  • Kapalı Havuz Ölçüleri En: 2.50m Boy: 4.00m Derinlik:1.20m

Kalkan mevkiine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Valente size eşsiz bir tatil yaşatmak için tasarlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özellikleri bulunan villamız 12 ay hizmet vermektedir. Her odasından mükemmel doğa manzarasına sahip olan villamız, son derece lüks, özel olarak dekore ve dizayn edilmiştir. Villamızın havuzu korunaklıdır, muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için özel bir seçenek olup, unutulmaz bir tatil için siz değerli misafirlerini beklemektedir. Villamız Kalkan merkeze, Üzümlü-Akbel yolu üzerinden 15 km olup çevre yolu üzerinden gidilerse 21 km mesafesindedir. Villamız Patara Plajına 15 km - Saklıkent 'e 20 km mesafesindedir.

Not: Villamızın yolunun bir bölümü yokuştur. Bu villamız, Villa Praga, Villa Zahara, Villa Navona ,Villa Simena ile yan yana konumdadır. Birbirine yakın olarak kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Havuz Katı Terası : Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik masa ve sandalye, Barbekü, Güneş şemsiyesi, 4 Adet şezlong, Duş, Salıncak

Havuz Ebatları: Boy: 10,80 m   En: 4,00 m   Derinlik: 1,60 m

Kapalı Havuz Ebatları;   En: 2,50 m   Boy: 4,00 m   Derinlik: 1,20 m  Villamızın kapalı havuzu ısıtmalıdır. Havuz ısıtması isteyen misafirlerimiz haftalık 4000 TL karşılığında yararlanabilirler. (Maksimum 25-28 derece)

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Mikrodalga fırın, Fırın, 4’lü Ocak, Elektrikli su ısıtıcı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal bıçak vb.

Salon : Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV,  4 Kişilik yemek masası, Klima, Havuz kenarına çıkış bulunmaktadır.(Salon takımının  ve tv ünitesinin renginde ve modelinde değişiklik olabilir)

1.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Bebek yatağı, Banyo, Jakuzi ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

Not: Bu villamı da depozito ücreti 5000TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir. 4

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Isıtmalı Havuz
  • Hamam
  • Kapalı Havuz
  • Bebek Yatağı
Villa Valente Villa Valente Kalkan mevkiine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Valente size eşsiz bir tatil yaşatmak için 2018 yılı içerisinde yapımı tamamlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özellikler
5 23

Temizlik 5.0

Aile tatilimiz
5 / 5

Herşey yeni harika.Çok memnun kaldık.Kapalı havuz olması harika herkese tavsiye ederiz

Yaz tatilimiz
5 / 5

Herşey yeni süper.Havuz harika ev yepyeni ilk villa deneyimi harika kesinlikle herşey yepyeni görevliler ilgili ve kesinlikle havuz cok büyük cok rahat kullandık.Hiç villadan cıkmak istemedik

Familie Urlaub
5 / 5

Sehr schönes Urlaub verbracht, sehr Empfehlungswert, lohnt sich aufjedenfall!!!

Harika bir villa
5 / 5

Villa çok güzeldi, Ailemle çok memnun kaldık. Mutlaka tavsiye ederim.

Harika Bir tatil
5 / 5

Ekim sonu olmasına rağmen havalar süperdi sıcaktı.Dışarıdaki havuzu bile kullandık.İçerdeki havuz oldukça cok sıcaktı.Sakin güzel bir tatil yaptık.Ev cok yeniydi eşyaları olsun havluları.Temizlik konusundada harikaydı.

Süper bir hafta
5 / 5

Harikaydı herşey.Eğlenceli güzel bir hafta geçirdik.Herşey kusursuzdu.Tam muhafazakardı

Harika Bir Balayı
5 / 5

Harika Bir Balayı Villası, tertemiz ve yepyeni. Çok memnun kaldık.

Tertemiz Bir villa
5 / 5

Temiz, iyi güzel , ihtiyacımız olan her şey evde bulunuyordu. Havuzun büyüklüğü gayet iyiydi ve kullanışlıydı. Tadını güzelce çıkarabiliyorsunuz.

Aile Tatilimiz
5 / 5

Mükemmel güzel bir hafta geçirdik ailecek.Herşey dört dörtlük aile villası muhafazakar tam kesinlikle dışardan gözükmüyo manzarası süper tepe bir yer.Sıcak havuz olması da harika temiz gerçekten 10 yıldır villa tatili yapıyorum gittim en güzel villa villaydı

HARİKAAA
5 / 5

Villa harika yeni güzeldi.Hannoverden geldik.eşimle beraber balayına cok güzel süperdi.Villa sahipleride cok iyi insanlar.Her konuda bize yardımcı oldular.Seneye görüşmek üzere

vasat
5 / 5

eylül ayında 1 hafta kaldık tek kat oldugu camları acamadık güvenlik icin ve klima sağlıksız oldugu icin klimada kullanmadık bir dahaki sefer cift katlı villa düşünüyorum sineklikde yoktu sürekli böcek trmizlemek zorunda kaldık

Harika bir Tatilll
5 / 5

Villayı kiralamadan önce yorumları okumuş ve villayı bu şekilde değerlendirmeye almıştık. Gerçekten yazıldığı gibi temiz, sakin, korunaklı, rahat ve güzeldi. Biz iyiki buraya tercih etmişiz 4yaşındaki oğlumuz ve biz hiç sıkılmadık. Bir kere yolda lastiğimiz patladı mehmet kardeşim sagolsun hemen hallettirdi.Ona da tekrar burdan teşekkür ederim.Villanın korunaklığı açısından çok rahat ettik, havuz ısıtmalı olduğundan gece bile havuzu kullanabildik. Ayrılırken üzülmedik değil, gerçek manada tatil yapmış olduk. Ayrıca burada anlatıldığı gibi ev sahibi çok anlayışlı, Mehmet beye tekrar teşekkür ediyoruz.

Herşey fazlasıyla iyiydi
5 / 5

Gecen sene de bu villa yı tercih etmiştim arkadaşlarımla.Bu sene sevgili eşimle balayına geldim.Gerçekten herşey harikaydı.Malzemeler yenilenmiş herşey yepyeniydi.Temizlik yine süperdi gerçekten.Villa sahipleri bu işi gerçekten cok iyi yapıyorlar.Ve cok güleryüzlüler

Herşey fazlasıyla iyiydi

En özel 1 Hafta
5 / 5

Villa Valente yi almanyadan tercih ettik.Bizim için temizlik cok önemliydi.Ve gerçekten cok temizdi.Havuz temizligi her sabah erken saatlerde yapıldı.O konuda hiç bir sıkıntı yaşamadık.Cok mutluyduk.Villada evde olabilecek bütün malzemeler ve aksesuar mevcuttu.Sadece yanınıza bavulunuzu alıp gelmeniz yeterli olacaktır.Biz cok güzel bir hafta geçirdik.Villa sorumlusu mehmet kardeşimin güleryüzlülügü ve ilgilisinden dolayı ona ayrıca teşekkür ederim.İnşallah seneye tekrar görüşmek dileğiyle....

Balayı tatilimiz
5 / 5

Villa gerçekten cok güzeldi.Temizdi.Konumu oldukça güzeldi.Balayımızı bir hafta burda geçirdik.Üzülerek ayrılıyoruz.İnşallah seneye tekrar görüşmek dilegiyle

SUPER
5 / 5

Hayal değil gerçek.Çavdır mahallesinde bulunan villamız villa valente huzurun diğer adıymış.Geldik gördüm eglendik gerçekten cok memnun kaldım.Villaya girişte bizi 20 li yaşlarada mehmet kardeşim karşıladı bize gezilmesi görülmesi yerlere tek tek anlattıBi sıkıntımız oldunda onu aradık ve bi telefon kadar yakındı gerçekten.Merkeze 10-12 dk uzaklıkta olan villamız gürültüden uzak bi tatil yapmamızı sağladı.Villanın ortamı o kadar ferah ki şehir den cıkınca bunu cok daha iyi anladım.Huzurlu mutlu bir tatil istiyorsanız villa valente herkese tavsiyemdir...

En güzel tatilimiz
5 / 5

Villa gerçekten resimlerde görüldügü gibiydi.Havuzu oldukça büyük ve cok temizdi.Sabahları saatinde saatinde temizlendi.Villa oldukça lüktü.Eksigi yok fazlası bile vardı.Ailemde cok güzel bi tatil geçirdim.Seneye kesin tekrar gelicem inşallah

Muhteşem tatilimiz
5 / 5

Ülkemizde içinde olduğu bu zor dönemde aslında çok korkarak tedirgin olarak geldik fakat gelince tüm endişelerimizin yersiz olduğunu anladık. Villa aşırı derecede temiz ve hijyenikti, havuz hergün temizleniyor ve alet ekipmanlar oldukça iyi durumdaydı. Kendim bi sağlık personeli olduğum için koronadan dolayı neredeyse iptal edecektim ama iyiki de etmemişim. Geçirdiğim en korkusuz huzurlu tatildi. Villa zaten muhteşem ötesiydi, aşırı lüks ve her türlü ihtiyaca göre tasarlanmıştı, hele o manzarası ona diyecek hiç bişey bulamıyorum güneşin doğuşunu ve batışını hiç kaçırmadan izleyin derim. Benim en çok memnun kaldığım diğer konu ise villa sahibi Mehmet bey ve tatil villam ekibiydi. Her türlü ihtiyacımızda bize çok yardımcı oldular, gezilecek yerleri yapılacak aktiviteleri marketi kısacası aklınıza gelecebilecek herşeyi gece gündüz demeden bize yardımcı oldular. Onlara da ayrıca buradan çok teşekkür ediyorum.

Herşey söylendiği gibiydi
5 / 5

Herhangi bir sıkıntı yaşamadık cok şükür herşey fotograftaki gibiydi. bir defa elektrik gittiğinde villa ile ilgilenen mehmet kardeşimiz sagolusun hemen elektikci gonderdi 5 dk da çözdüler.fiyat biraz pahalı onun dışında hersey güzeldi

Harika
5 / 5

Muhafazakar aileler için çok ideal havuzu ve temizliğini çok beğendik, gerek girişte gerekse çıkışta güler yüzlü ve samimi davrandıkları için tailvillam’a teşekkür ediyoruz.

UNUTULMAZ BALAYI
4.7 / 5

Balayı için gittiğimiz Villa Valente herşeyiyle bizi büyüledi. Herşey modern ve kullanışlı olarak dizayn edilmişti. Sinan kardeşimiz villanın ihtiyaçları ve temizliği konusunda bize çok yardımcı oldu. Yerlerin mermer oluşu, hiç halı olmaması temizlik&hijyen açısından ve kullanım açısından çok rahattı. Havuzlar temiz ve çok kullanışlıydı. Saunası küçük fakat idealdi. Mutfakta her türlü araç gereç mevcut olup hepsi kaliteliydi. Ev hep güneş gördüğünden ve ev içindeki havuzun tavanı cam kaplı olmasından dolayı hiçbir karanlık yer yoktu. Gayet aydınlık ve huzur verici bir villa. Bizim için unutulmaz bir haftaydı. Teşekkürler.

Harika bir tatidi.
4.3 / 5

Öncelikle villa sahibi Hüseyin beye ve villa görevlisi Sinan beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.Eşim ve kızımla harika bir tatil oldu. Şehir gürültüsünden uzak doğal bir ortamdı.Muhafazakar aileler için birebir.Hiçbir yerden görünmüyor. Rahatlıkla havuza girip güneşle ne bilirsiniz. Tabii ki doğal bir ortamda böcek haşerat olabiliyor. Ancak kapıları açmazsanız eve girmiyor. Özellikle kapalı havuzu gece girmek için güzel. Yani uzun lafın kısası herşeyiyle modern döşenmiş verdiğiniz paraya değiyor.