2024 Erken Rezervasyon

• Öne Çıkan Özelikler
  • Korunaklı Havuz &. Jakuzi & Doğa Manzarası & Balayı Villası
  • Havuz Ölçüleri En: 3.60m Boy: 11.50m Derinlik:1.55m

Kalkan mevkiine bağlı Çayköy bölgesinde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş Villa Sade size eşsiz bir tatil yaşatmak için tamamlanmıştır. Her odasından mükemmel doğa manzarasına sahip olan villamız, son derece lüks, özel olarak dekore ve dizayn edilmiştir. Villamızın havuzu korunaklıdır, muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için özel bir seçenek olup, unutulmaz bir tatil için siz değerli misafirlerini beklemektedir.

Villamız Kalkan merkeze, Üzümlü-Akbel yolu üzerinden 15 km olup çevre yolu üzerinden gidilirse 21 km mesafededir. Villamız Patara Plajına 15 km - Saklıkent 'e 20 km mesafededir.

Not : Villamızda elektrik kesintilerine karşı Jeneratör bulunmaktadır.

* Villa da mama sandalyesi ve bebek yatağı mevcuttur.

Bu villamız, Villa Sare ile yan yana konumdadır. Birbirine yakın birden fazla villa kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Havuz Katı Terası : Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik masa ve sandalye, Barbekü, Güneş şemsiyesi, 4 Adet şezlong, Salıncak, Oturma grubu, Masa Tenisi , Çocuk Oyun Parkı, Langırt

Havuz Ebatları: Boy: 11,50 m   En: 3,60 m   Derinlik: 1,55 m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Mikrodalga fırın, Fırın, 4’lü Ocak, Elektrikli su ısıtıcı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal bıçak vb.

Salon : Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV, 4 Kişilik yemek masası, Klima ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

1.Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (1.Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo ve Jakuzi bulunmaktadır.

Not: Bu villamız da depozito ücreti 5000TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Langırt
  • Masa Tenisi
  • Jeneratör
Villa Sade Villa Sade Kalkan mevkiine bağlı Çayköy bölgesinde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş Villa Sade size eşsiz bir tatil yaşatmak için tamamlanmıştır.
4.9 43

Temizlik 5.0

Mükemmel Balayı
5 / 5

Balayı için villa ararken yorumları okuyarak villa sadeyi tercih ettik. İyi ki ettik.

Huzurlu tatil
5 / 5

3 senedir villa tatili yapıyoruz. Bunların 3 2 sini Halil beyin villasında yaptık. Evde ihtiyaç olabilecek herşey var ve hepsinden önemlisi gerçekten çok temiz. Havuz diğer villalara göre oldukça büyük. Bizim villada aradığımız en önemli şey muhafazakar olması ve önünün açık olmasıydı. Burda manzaraya karşı korunaklı yüzme keyfini gönül rahatlığı ile yaşayabilirsiniz. Halil bey ve ailesi sayesinde güzel bir hafta geçirdik. İkramları, temizlikleri, iyi niyetleri ile bizi aile evinde hissettirdi. Herşey için teşekkür ederiz. Bir sonraki tatillerimizde görüşmek umuduyla.

İkinci yılımız
5 / 5

Geçen sene de bu villada tatil yapmış ve memnun kalmıştık, bu yıl hiç düşünmeden yine aynı yeri tercih ettik. Evin konumu iyi sessiz ve nemden uzak olacak kadar şehirden uzak, ancak ihtiyaç duyduğunuzda ulaşabileceğiniz kadar da yakın. Yakında eve sipariş getiren market ve restoranlar da var. Ev güzel yapılmış, konforlu, mobilya ve mutfak malzemeleri yüksek kaliteli, beyaz eşyalar yeni ve iyi iş görüyor, havuz yeterli boyutta. Villa sahibi Halil bey ve ailesi hem ilgili hem de misafirlere güven veren yapıda. Sakin ve huzurlu bir tatil için tavsiye ederim.

Mükemmel
5 / 5

Villa konum olarak fiyat temizlik her acidan mükemmeldi. Halil beyin hediyeleri de cok lezzetli idi. Hersey cok iyidi, ailece sakin doga manzarali bir tatil planlayanlar icin mükemmel bir villa. Tavsiye ederim.

Merhaba,
5 / 5

Öncelikle hersey icin cok tsklr, gerçekten çok güzel bir Villa, Günes sabahtan aksam batasiya kadar havuz günes görüyor. Her şey resimlerdeki gibi çok güzel ve temiz, carsiya mesafesi 20 dk. Manzarasi cok güzel sakin ve sessiz bir köy. Insallah seneye yine ayni villadayim

Villa Sade
Harika biidnillah Tatil geçirdik!
5 / 5

Ev Sahibinin sayesinde Çok güzel bir Tatil gecire bildik. Misafirperverlik süperdi çok çok memnun kaldık her konuda yardımcı oldu Halil Bey ve ona ve Ailesine çok teşekkürler ederiz. Yani sonuç olarak çok tavsiyede bulunuyoruz!!!

4.7 / 5

Villa super burdan merkeze 20 dakika. Villa sahibi bize yardimci oldu her konuda. Villaya kahvalti ve aksam yemegeni getitirebilirisniz. Kafa dinlencek ve guzelbi yer

Villa Sade
Huzur, sessizlik, sakinlik içinde bir tatil
5 / 5

Ailece tam istediğimiz gibi bir tatil oldu. Sadece kuş seslerinin olduğu bi doğa içinde mükemmel bi tatil yaptık. Ev çok temizdi ve her şey düşünülmüştü. Her sabah bahçe-havuz temizliğimiz yapıldı. Bahçeden taze taze hediye sepeti gönderildi çok mutlu olduk. Bizimle ilgilenen Halil Bey’e çok teşekkür ediyorum, her isteğimizde yardımcı oldu. Her şey için teşekkürler

Mükemmel tatil
5 / 5

Öncelikle ev sahibimiz Halil Bey’e çok teşekür ederiz. Gelmemiz gereken saatten çok daha geç geldik buna rağmen bizlere çok yardımcı oldu. Villaya girdiğimiz andan itibaren sanki kendi evimizdeydik. Her yer, her şey tertemizdi. Düzenli olarak her sabah havuz bakımımız yapıldı. Mevki olarakta ulaşımı kolay ve güzel yerde. Ayrıca 2. Gün havuza çıktığımız da bizi çok güzel bir hediye sepeti bekliyordu bahçelerinden bir sürü meyve sebze getirmişti. Bu ince hareketi için tekrar teşekkür ederiz. İyi ki Villa Sade… seneye yolumuz düşerse tekrar buradayız.

Harika bir tatil
5 / 5

İlk adım attığımızdan beri ilgisini ve samimiyetini esirgemeyen Halil Bey’e öncelikle teşekkürler. Ailenizden biriymiş gibi candan olan herhangi bir problem de hemen çözüm bulan beyfendi bir kişi. Villanın mutfak eşyaları oldukça kaliteli, havuzun düzenli bir şekilde her gün temizleniyor,havuzun manzarası efsane vs. her anlamda dört dörtlük bir tatil geçirdik. Kesinlikle şiddetle tavsiye ediyoruz. Halil Bey tekrar teşekkür ederiz.

Herşey için teşekkürler
5 / 5

Öncelikle halilden başlamak istiyorum kendisi villa ile ilgileniyor çok genç bir kardeşimiz her konuda yardımcı olan her konuda çekinmeden arayabileceginiz bir insan kendisi villaya yerleştikten sonraki gün hediye sepeti bırakmış içerisinde domates patlıcan biber salatalık pekmez yağ vb herşey doğal ve çok lezzetliydi ikramlar için ayrıca teşekkür ediyorum. Villa için ise tam kafa dinlemelik dünyadan uzak bir yer burası o kadar iyi geldiki manzarası sessizliği içerisindeki malzemelerin hepsi yeni ve çok kaliteli çok memnun kaldık sakin bir tatil geçirmek isteyen herkese tavsiye ederim.

TATİL
5 / 5

Mayıs ayında tatilimizi villa sadeyi tercih ettimiz için çok memnun kaldık villanın manzarası çok güzeldi temiz ve ihtiyacımız olan hersey vardı havuzu gayet temizdi aynı resimlerde göründüğü gibi villa sahibi halil bey ilgili ve güler yüzlü birisi çok teşekkür ederiz kendisine gönül rahatlığıyla aileniz ile tercih edebileceğiniz bir villa ben özellikle gün batımına hayran kaldım şimdiden gelicek olanlara iyi tatiller dilerim

Harika
5 / 5

Doğanın güzelliğine güzellik katan bu villa gerçekten çok güzeldi hem dinlendik hem de kaliteli bir tatil yaptık ailecek hepimize ilaç gibi geldi villanın her olanağından ayrı ayrı memnun kaldık hiçbir problem yaşamadık iyi ki bu villayı tercih etmişiz dinlendirici bir tatil isteyen herkesin deneyim sahibi olması gereken bir yer

Villa süper
5 / 5

Villa sade doğa içinde çok şık temiz güzel bir villa ev sahibi Halil beye ikramlarından dolayı ve ilgisinden dolayı teşekkür ederim. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum

Huzurlu tatil
5 / 5

Villa Sade'de bir hafta kaldık, ailecek çocuğunuzla rahat edebileceğiniz bir villa. Konumu tam istediğimiz gibi, gürültü yok, doğanın içinde, sessiz, sakin bir tatil isteyenlere göre. Havuz ve ev temizdi, mutfak ekipmanı yeterliydi, özellikle ikramlarıyla bizi kaşılayan Halil beye çok teşekkür ediyorum. Havuzun boyutları ideal, manzarası çok güzel, Kalkan'dan veya yakınlardaki marketlerden ihtiyaçlarınızı alabilirsiniz, bir çok tarihi ve turistik yere yakın konumda. Tatil için önümüzdeki yıl yine gideceğiz çocuğumuz çok sevdi. Fotoğraf ekleyemedim ama görsellerdekiler ile aynı hatta daha güzel. Teşekkürler.

Evimiz oldu..
5 / 5

2. Senemizdi ve seneye yine buradayız.. Gecen sene evde ilk kalan aile biz olmuştuk gecen zaman icinde bakimindan temizliğinden hicbirsey eksilmemis evimiz bizi karşıladı. Biz burada olmaktan çok mutlu oluyoruz. Güvende, huzurlu, doğayla ic içe boool oksijenli relax bir tatil isteyen herkese tavsiye ediyoruz.. Veee Halil misafirperverligin icin sonsuz teşekkürler..

Villa Sade..
4.8 / 5

Ailecek çok güzel vakit geçirdiğimiz bir villa oldu. Doğa içerisinde sakin tam dinlenmelik bir yer.. Ayrıca Halil beye ikramlarından dolayı çok teşekkür ederim. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

Muhtesem ötesi
5 / 5

Muhtesem Bir tatil Gecirdim hersey göründügündende güzel beklentilerin üstünde. Ikramlari ve Cana yakinliklarindan dolayi cok tesekkür ediyorum. Ailecek tatil yapilmak icin birebir sesiz sakin dogayla ic ice.

Villa Sade
Gerçekten çok güzel bir villa.
5 / 5

Villa gerçekten çok güzel. Havadar ve ferah. Çalışanların ilgisi samimiyeti ve çalışmaları mükemmel. Burayı kesinlikle tavsiye ederim. Verilen parayı sonuna kadar hak ediyor. Temiz ve kullanışlı. Oyun alanı da çok hoş. İlk sabah kahvaltı hediye etmeleri de çok hoştu. Doğa ile iç içe. Kesinlikle kalkana gelenlerin buraya gelmesini tavsiye ediyorum.

Gerçekten Mükemmel
5 / 5

Her şey mükemmel di, gerçekten çok güzel bir Villa keyfi elde ettik. Her şey resimlerdeki gibi çok güzel. Not. Yıldız Market den Alışveriş berbat çünkü pos cihazını villaya getirmiyor lar. Odak Market tercih edelim pos makina lari var suyu bile getiriyorlar. Halil beye her konu da yardımcı olduğu için ayriyeten şükran iz.

Gerçekten Mükemmel

villa
5 / 5

Biz eşimle ilk defa Villa kiraladık ve çok memunun kaldık. çok temiz rahat ve güzel geçti.

Super tatil
5 / 5

Super bir tatil yasadik ve villa gercek ten beklentimizin cok ötesinde dogayla ic ice olmak cok iyi geldi, ayriyeten bizi cok guzel sekilde agirladigi icin halil kardesimede cok tsk ederiz!

Harika bir villa
4.7 / 5

Kesinlikle herseyiyle muhtesem bir villaydi. cok guzel ve dinlendirici bir hafta gecirdik villa sadede. Kalkan merkezine biraz uzak ama villanin temizliligi, manzarasi ve detaylari kesinlikle bunun önüne geciyor. Halil beyin misafir perverliligi, cok guzel ikramlari ve yardimi icin cok tsk ederiz.

çoook sevdik!
4.7 / 5

Öncelikle havuzundan doğasına kadar zaten çok sevdiğimiz villanın içerisindede hiç bir ayrıntının atlanmamış olması bizi fazlasıyla rahat ettirdi. Birde Halil beyin misafir perverliği, ve ikramları bir dostun evini ziyaret etmişiz hissi oluşturdu. Bunun içinde ayrıca çok teşekkür ederiz halil bey :)

Tam anlamıyla mükemmel
5 / 5

Pandemi döneminde aldığım en güzel karar olabilir gerek hijyen ,konfor ve villa sahibi Halil beyin samimiyeti hoşgörüsü görülmeye değer olduğunu gösteriyor ama yinede bahsedeyim sessiz sakin huzur dolu bir villa her ihtiyacınızı karşılayacak ekipman var biz 1 hafta kaldık ve bitsin istemedik ayrıca ikramlarıyla bizi çok mutlu etti herşey için teşekkür ederiz seneye tekrar gelmeyi düşünüyoruz

Harika
5 / 5

Güzel doğa alanında güzel bir villa. Ev sahipleri çok cana yakın ve yardımseverdi. Bizi bir hediye sepeti ile karşıladılar. Villa çok temiz ve çok lüks. Sakin bir tatil için doğru adres. Her şey kusursuz çalıştı, hoş olmayan bir sürprizle karşılaşmadık. Bu villayı başkalarına tavsiye etmekten mutluluk duyuyoruz.

Grande
5 / 5

Eğer villa algınız bir bütün olarak kalite yi istemekse doğru yerdesiniz. Havuz ile birlikte genel hijyen çok iyi bunun yanı sıra mutfak ta kullanılan tüm eşyalar bosch ve yemek takımları karaca... Biz fazlasıyla mutlu ayrılıyoruz...

Harika bir villa
5 / 5

Ailecek bir Tatil gecirdik ve her sey superdi, Ev sahibinin hos karsiladi sabahlari ikramlarla sicak koy ekmegi olsun koy yumurtalara bize cok mutlu etti, luks bir villa temiz ve modern, Ayrica siyah zentinler cok guzeldi, umarim belki baska bir tatil icin karsilasiriz. Fransadan selamlar

Ekim tatili
5 / 5

Tertemiz , tüm eşyaları yeni ve modern, doğa içerisinde huzur dolu bir villa. Sabah Sıcak köy ekmeği ve organik kahvaltı malzemelerini kapımıza bırakmanız bizi çok çok mutlu etti. İlgili güler yüzlü bir villa sahibi . Seneye yazın yine görüşmek üzere . Her şey için teşekkürler.

Balayı
4.2 / 5

Biz balayı için bir hafta villa sade yi seçtik, Ve çok memnunum kaldık. Insan kendini kendi evindeki gibi hissediyor. Herşey dört dörtlük. Insanlardan uzak tabiata yakın olmak isterseniz kesinlikle tavsiye ederim. Biz çok güzel bir hafta geçirdik. Halil bey çok yardım sever , ikramları için teşekkür ederiz .

5 / 5

Balayı tatili için eşimle birlikte villaya geldik 1 haftalığına villanın çok temiz ve şeffaf bir içeriği var havuzu büyük mükemmel yatak odasıda o şekil konumu çok iyi karşısı deniz manzaralı gelmek isteyen insanlar için burayı tavsiye ederim gönül rahatlığıyla gelebilirsiniz çok memnun kaldım

Bombaaa
4.8 / 5

Villa gerçekten mükemmel havuz büyük ve çok berrak eşyalar çok kaliteli çok kullanışlı temizliğini çok beğendik sakin sessiz köy manzarali tatil için mükemmel.villa sahibi çok ilgilendi tavsiye ederim.10 puan

Tertemizdi ve mükemmeldi
5 / 5

Benim için ilk önce temizlik çok önemli ve gerçekten mükemmeldi hiç birşeyi tereddüt etmeden kullandım villa tam donanımlıydı herşey düşünülmüş ve en kalitelisindendi doğanın içinde sessiz sakin tam kafa dinlemelik bir yer eşyalar evin iç dizaynı her şey en son modeldi çıkmak istemediğim çok keyif aldığım üzülerek ayrıldığım bir tatil villası oldu. Özellikle bizimle ilgilenen halil beyede teşekkür ederiz çok ilgiliydi 7/24 her konuda yardımcı oldu.

5 / 5

Villa da herşey düşünülmüş sessiz sakin çok güzel bi yer. Çok ilgililer en basit sorununuzla bile hemen ilgileniyorlar kısacası 10/10 villa . Gönül rahatlığıyla tercih ederim.

Sakin ve huzurlu...
5 / 5

Villanın konumu ve manzarası harika. Gün batımını seyretmek çok keyifli. İçindeki mobilya ve malzemeler ihtiyaca cevap verecek şekilde iyi düşünülmüş. Havuz ve teras çok temiz. Halil bey özenli ve titiz bir şekilde villa ile oldukça ilgili. Ayrıca doğal ürünlerle misafirlerini özel hissettiriyor. Tatilimiz çok huzurluydu tavsiye ederiz.

Sade ve Şık
5 / 5

Öncelikle düşünceli ve yardımsever yaklaşımından dolayı Halil Beye çok teşekkür ederim. En ince ayrıntısına kadar düşünülerek zevkle döşenmiş olan bu evde çok güzel bir tatil geçirdik. Ev çok konforlu olmasının yanı sıra doğa içerisinde sessiz ve huzur dolu. Son olarak ev çok temizdi.

5 / 5

Malum tüm dünyayı Covid-19 Pandemisi etkisi altına almışken ben ve eşim tatil konusunda ilk defa villa deneyimi yaşadık. Gerçekten internet sitesinde ne gördüysek daha fazlasıyla karşılaştık. Kendimizi evimizde hissettik. Ayrıca villa Sahibinin ilgi,alaka,misafirperverliğibin yanında ikramlarıyla da bizi mutlu ettiler. Güvenerek gelip tatilin tadını çıkarabileceğiniz bi yer. Umarım tekrar yolumuz buraya düşer

Her ayrıntı düşünülmüş
5 / 5

Ev sahibimiz Halil beyden ve villadan çok memnun kaldık. İlgi ve alakası için cok teşekkürler. Ev görseldekilerden daha güzel ve konforlu bir tatil sunuyor. Her şey cok temizdi.

Villa Sade
Tatil için mükemmel bir villa
5 / 5

Ailecek tatil anlayışımızı değiştirecek çok güzel günler geçirdik. Halil Bey’in misafirperverliği ve doğal ikramları bizi bizden aldı. Ev çok modern ve şık döşenmişti, konforluydu. Jakuzisinden masaj koltuğuna kadar her lüks mevcuttu. Beyaz eşyalar mutfak gereçleri çok kaliteli ve pırıl pırıldı. En küçük ayrıntıya kadar düşünülmüştü. Havuz kullanışlıydı, düzenli temizliği yapılıyordu. Bizim için çok dinlendirici bir tatil oldu, vesile olanlara çok teşekkür ederiz.

Hersey süperdi
5 / 5

Gercekten cok güzel ve mükemel, temiz ve cok lüks bir Villa cok begendim

Rüya Gibi..
5 / 5

Ilk villa tatil deneyimimizdi. Dogayla ic ice, tum ıhtiyaclar düşünülerek tasarlanmis lüks bir villa, Halil beyin misafir perverligi ve ilgisiyle sahane bir tatil geçirdik. Tekrar ve tekrar gelmek isteyeceksiniz.. Çocuklu aileler için son derece ideal. Biz cok memnun kaldık.. Teşekkür ederiz..

Çok güzeldi
5 / 5

Her şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Eşyalar yeni ve temizdi. Manzaralı havuz çok keyifliydi. Ev sahibi Halil bey çok ilgili ve güler yüzlüydü. Dağ manzaralı. Sessiz sakin ama güvenliği iyiydi. Havuz temiz ve bakımlıydı hergün bakımı yapıldı. Mutfak eşyaları temizdi ve araç gereçler yeterliydi. Sinek böcek hiç yoktu. Fotoğraflardan çok daha güzel.havası güzeldi boğucu değildi.antalya nın sıcağını hissetmedik. Çok rahat bahçe keyfi yapılabiliyor.Bir daha gelmeyi düşünüyoruz.