Yaza Merhaba

Villa Narin - Ref. No:480861

Anasayfa Tatil Bölgeleri Üzümlü Bölgesi Villa Narin
  • Öne Çıkan Özelikler
  • Jakuzili , Doğa İçerisinde , Çocuk Oyun Alanlı , Çift Salıncaklı , Havuzu ve Havuz Terası Korunaklı Muhafazakar Villa
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 8.00m Derinlik:1.45m

Villa Narin , Kalkan'a Üzümlü bölgesinde bulunan sade ve şık bir villadır. Villada bütün detaylar en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş olup , 2 yatak odası ve bir amerikan mutfak-salondan oluşmaktadır. Zemin katta süit genç yatak odası , üst katta ise süit jakuzili ebeveyn yatak odası bulunmaktadır. Villa bulunduğu konum itibariyle yemyeşil bir alanda olup , şehrin stres ve gürültüsünden uzaklaşabilmeniz adına muazzam bir imkan sunmaktadır. Ayrıca villamızın havuzu ve havuz terası  korunaklı olup , muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için ideal bir seçenek durumundadır.

Not : Bu villamızın hemen 100 mt üst kısmında villa Doğal isimli villamız yer almaktadır. Birbirine yakın birden fazla villa kiralamak isteyen misafirlerimiz için ideal bir seçenektir.

Not : Villada bir adet jakuzi , 2 adet salıncak ve bahçe kısmında çocuk oyun alanı yer almaktadır. Ayrıca villamızın havuzunda , fotoğraflarında da gördüğünüz üzere ayrıca bir adet jakuzi yer almaktadır.

Havuz Katı Terası: Güneşlenme alanı, Özel havuz, Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik masa ve sandalye,  Özel yüzme havuzu( Havuzda Jakuzi ) , Oturma Grubu ,  4 Adet şezlong, 2 Adet Güneş şemsiyesi,2 Adet Salıncak,  Çocuk Oyun Parkı, Barbekü  ve Duş bulunmaktadır.

Havuz Ebatları; En: 4.00 m Boy: 8.00 m Derinlik: 1.45 m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak, Havuz ve Doğa manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Mikrodalga fırın, Elektrikli su sıtıcısı,  Tost makinesi,  Fırın, 4’lü ocak, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, çatal, bıçak vb.

Salon : Deniz ve Doğa manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV ,  Klima, 4 kişilik yemek masası, Mama sandalyesi, Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

1. Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, (Zemin Katta)

Detayları : 2 adet tek kişilik yatak ( Birleştirilebilir ), Elbise dolabı, Makyaj masası, Komidin, Bebek yatağı, Klima, Banyo bulunmaktadır.

2. Yatak Odası : Suit Aile Yatak odası Odası, Deniz ve Doğa Manzaralı (1.Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Makyaj masası, Komidin, Oturma Grubu ve Sehpa , Klima, TV , Jakuzi, Banyo ve fransız balkon bulunmaktadır.

Not: Bu villamızda depozito ücreti 5000 TL' dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Duşakabin
  • Bebek Yatağı
  • Mama Sandalyesi
Villa Narin Villa Narin Villa Narin , Kalkan'a Üzümlü bölgesinde bulunan sade ve şık bir villadır.
5 20

Temizlik 5.0

Pınar&Yusuf
5 / 5

Halis beye ve eşine güleryüzlülüğü ve misafirperverliği için teşekkür ederiz çok güzel bir tatil geçirdik villa resimdekiyle birebir aynı çok temiz çok ferah bir yer hiçbir güvenlik sıkıntısı da yaşamadık herşey çok güzeldi herşey için teşekkür ederiz

Güzel bir tatil
5 / 5

Villa sahibi Halis beye güler yüzlülüğü ve misafirperverliği için çok teşekkür ederim. Villa resimlerde görüldüğü gibi. İlk başta tereddüt etsekte gittiğimizde doğru bir karar verdiğimizi anlamış olduk. Konum olarak çok iyi herşeye ulaşım var. Villada aklınıza gelebilecek herşey mevcut güzel bir tatildi tekrar tercih edeceğim bir villaydı.

Beş yıldızlı villa tatili
5 / 5

Herkese merhabalar. İki yıldır eşimle beraber villa tatilini tercih ediyoruz. İki senedir de üzümlüde tatil villamdan kiralama yapıyoruz. Bu seneki tercihimizi 24 Eylül 1 Ekim arası 7 gece villa narinden yana yaptık. Geçen yıl da yine aynı zamanlarda villa doğalda 5 gece konaklamıştık. Halis abi ve Hacer ablanın muhteşem ev sahipliğinden,villanın temizliğinden,konumundan o kadar memnun kaldık ki bu sene de villa narini tercih ettik. (Villa doğal ve villa narinin de sahibi halis bey). Gelelim duvarları doğal taştan,huzurlu,konforlu villa narine. Sitede ki resimlerde nasıl gördüyseniz villa narin aynısı. Çok güzel şekilde dizayn edilip kullanışlı hale getirilmiş, dışarıdan hiçbir şey alıp getirmenize gerek yok a dan z ye her şey düşünülüp konulmuş.Mutfakta ihtiyacınız olabilecek her türlü tencere, tava tabak çanak, mutfak robotu, elektrikli aletler herşey var.. Odalar temiz yataklar,çarşaflar mis gibi. Siz gelmeden temizliği yapılmış oluyor villaya girdiğinizde temizlik kokusunu alabiliyorsunuz.Her odada ki televizyonlar , musluklar ve bütün eşyalar, yatak odasındaki jakuzi sağlam ve çalışıyor. Zaten eksik yada yolunda gitmeyen birşey olduğunda tek telefonla halis abi hemen hallediyor. Havuz için her sabah Halis abi sizi rahatsız etmeden gelip bahçe ve havuz temizliğini yapıyor. Villa konum olarak üzümlüde etrafında birçok villanın olduğu bir alanda fakat korunaklı yapısı sayesinde Gayet rahat ediyorsunuz. İhtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz zincir marketler kalkanda mevcut ulaşım aracınızla 10 dakika mesafede. Villanın karşısında da gürsoy marketten günlük ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz. Denize mesafesine gelecek olursak araçla ulaşım sağlayabilirsiniz.Kalkan halk pilajına ve pataraya 10 dakika Kaputaşa 15-20 dakika da gidebilirsiniz. Sakin,dinlendirici ve huzurlu bir tatil planlıyorsanız villa tatili tercih edebilirsiniz.. Ayrıca Halis abi ve eşi hacer ablaya çay davetleri ve ikramları için çok teşekkürler.. bahçelerinden topladıkları üzümleri,evine davet edip kendi ellerinden balkonlarında kahve içip muhabbet etmemiz, sizi tıpkı bir akrabasını yolcu eder gibi kapıdan uğurlamaları çok samimi ve içtendi. Seneye tekrar görüşmek dileğiyle.

Çok Güzel bir Tatil
5 / 5

Villa sahibi Halis bey ve Eşine iyi niyetleri ve misafir perverligi için çok teşekkür ederiz villa temiz güzel ve düzenli her şey için çok teşekkürler

Tatil
4.8 / 5

Çok güzel temiz bir villa sakin bir yerde ve yorumlarda okuduğumuz gibi hediye sepetimizi aldık sağol halis beye tekrar teşekkürler seneye bir daha inşallah

Huzurlu Tatil
5 / 5

Merhabalar, 23 Temmuz 30 Temmuz arasi Villa Narinde ailecek konakladik Villa nin duvarlari taştan yapilmis olmasi guzel bir atmosfer olusturmus, geniş bahcesi jakuzili havuzu barbekusu konforlu şenzlonglari olan önünde güzel üzüm bahcesi olan şirin çok güzel bir villa,üzümlü köyüne 4. gelişim kendimi müşteri gibi değil gercekten köylerine gelmiş misafir gibi karşılayan Halis Bey ve eşi Hacer Hanım a çok Teşeküür ederiz kendilerinin Doğal isimli villasinda daha once 3 sefer konakladik Narin isim li bu villa diğer villa yı aratmadi, Huzur sakinlik ve doğallık ariyorsaniz düşünmeden gelebilirsiniz!

Harika bir tatil
5 / 5

3temmuz 9temmuz arasında tatilimizi yaptık bugün döndük bu zamana kadar bir çok villa tatili yaptık ama bu seneki kadar temiz düzenli bir villa ya denk gelmedik herşey çok güzeldi hiçbir eksiği yoktu evsahibi halis bey ve eşi bizimle çok ilgilendi çeşitli ikramlarda bulundular hele gözlemesi bir harikaydı hiç düşünmeden gidebileceğiniz mükemmel bir yer Halis beye ve eşine çok teşekkür ederiz seneye görüşmek dileğiyle

5Yıldızlı 7 gün
5 / 5

İmkanı olan herkesin hayatından 7 gününü ayırması gereken bir villa, gerek konumu gerek dizaynı gerek konforlu kullanım alanları ile biz çok memnun kaldık herkesinde memnun kalabileceğini düşünüyor ve tavsiye ediyorum

Güzel bir tatil
5 / 5

Merhabalar, Villadan önce sahibi Halis bey ve hanımına çok teşekkür ederim. Villa konumu çok iyi hemen karşıda market yürüme mesafesi restoran var. Villa içerisi çoook temiz bir şekilde teslim aldık içerisinde ihtiyaçı karşılacak bütün malzeme mevcut. Kesinlikle herkese tavsiye ederim

Her şey çok güzeldi
5 / 5

8 Mayıs'ta balayı için giriş yaptığımız Villa Narin'de bir hafta tatil yaptık. Her şey fotoğraflarda göründüğü gibi eksiksiz ve çok güzeldi. Ev sahiplerimiz Halis Bey ve Hacer Hanım da çok iyilerdi bizimle çok güzel ilgilendiler ayriyeten ikramları için de teşekkür ediyoruz. Bir daha ki sefer ailelerimizle gitmeyi iple çekiyoruz. Şüphesiz güvenebilirsiniz. İyi tatillerr ☺️

En samimi Tatilimiz
5 / 5

Biz 3 kisilik cekirdek Ailemiz ile Villa Narinde Tatilimizi yapmaya karar verdik. Ve iyiki böyle karar vermişik, cünkü okadar Güzel bir tatil olduki. Bu villa sayesinde hic gitmek istemedik temizligi olsun resimleri ile tıpa tıp aynısı olmasıyla cok samimi bir bölgeyle birlikte tatil yaptık. Halis abimiz hacer ablamız ile cook memnun kaldık iyiki ve kesinlikle tekrar diyoruz❤️

Villa narin ♥️
5 / 5

Biz 4 yetiskin 2 kücük cocukla Villa narinda 10 gün kaldik ve hersey cok güzeldi Villa temizdi güzeldi ev sahipleri halis bey ve esi cok yardim sever insanlar Hersey icin tesekkür ederim herkeze tavsiye ederiz cok memnun kaldik

Süper Tatil
4.7 / 5

Cok temiz ve cok güzel bir Villa. Cok tavsiye ederim. Ev Sahibi cok iyi bir insan. Tekrar görüsmek üzere insallah.

Kendi evimiz gibi
5 / 5

Villa narinde tatil yaparken ailemle birlikte kendimizi evimizde hissettik,çok rahat ettik ,çocuklar havuza istedikleri zaman girip çıkıyorlardı,villa tatilinin en güzel tarafı buymuş,diğer tatillerimde çocuklarla ilgilenmekten kendim dinlenemiyordum.villa narin ihtiyacımız olan herşey i bize sundu,gayet temiz ve bahçe düzenlemesi çok iyiydi,villa sahipleri Halis bey ve eşine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.

Muhteşem
5 / 5

Öncelikle Villa sahibi Halis Beye çok teşekkürler, biz geç saatte gelmemize rağmen güler yüz ile karşıladı ve her konuda çok yardımcı oldu sağolsun. Villanın kendisine gelir isek Muhteşem bi Villa Biz ailecek çok beğendik her şey dört dörtlük Fotoğraflar da göründüğü gibi. Villa konum olarak da çok iyi bir konumda, Fethiye, Kaş ,Saklıkent, kalkan cok yakınlarda. Marketler kahvaltıcılar restoranlar yürüyüş mesafesinde. İnşallah birdahaki seneye yine gelmeyi planlıyoruz. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğimiz bir Villa.

Narin Villa ve Sahiplerine 5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
5 / 5

En başta herkesi Selamlıyor ve yorumumuza geçiyoruz. Biz 2 ebeveyn ve 2 çocukla konakladığımız Narin Villadan ve Sahipleri Hacer Hanım ile Halis beyden oldukça memnun kaldık. Villada hiçbir eksiklikle karşılaşmadık, zaten öyle bir durum olsaydı Halis beyin en kısa zamanda telafi edeceğindende hiç şüphemiz olmadı. Villayı, sitenin fotoğraflarında gördüğünüz şekilde, foto montajsız, bulabilirsiniz. Biz aile olarak gönül rahatlığıyla, herkese tavsiye eder, Villa sahiplerine hayırlı, temiz, müşteriler dileriz. Herşey için teşekkürler, seneye birdaha görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

Harika bir Villa
5 / 5

Öncelikle Villa sahibi Halis beye ilgisinden dolayi cok tesekkür ederiz. Bahçesinden verdiği doğal ürünleri çok lezzetliydi. 7 gönlük Villa tatilimiz cok güzel gecti. Villanin temizliği ve villada evde ne gerekirse bulunduğundan dolayı kendi evimizde gibi çok rahat hissettik kendimizi. Kusursuz bir tatil Anlatılmaz yaşanılır. Villadan ayrılırkene tekrar gelme ümidiyle ayrıldık zaten. Mutlaka gidin deriz, gidenlerede iyi tatiller dileriz.

Süper
5 / 5

Ev sahibi Halis bey ve eşi çok samimi ve içten insanlar, ikram ettikleri taze yumurta ve sebzeler çok güzeldi. Villa yeni yapılmış ve eksiksiz her şey düşünülmüş, hiç bir sorun yaşamadan çok güzel bir tatil geçirdik. Tekrar teşekkürler

TATİL BUDUR
5 / 5

Öncelikle ev sahibimiz Halis Bey ve eşine ilgi alanlarından dolayı çok teşekkür ederim. Kendi bahcelerinden topladıkları sebzelerden ve de kendi tavuklarının yumurtalarından yaptıkları ikramlar enfesti. Villanın konumu çok hoş. Çoluk çocuk müthiş bir zaman geçirdik. İnanın çok lüks otellerde de tatil yaptım ama bu kadar keyif aldığım ilk tatilimdi. Yöre halkı çok cana yakın. Merkeze ulaşım rahat. Villada herşey düşünülmüş. Kesinlikle tavsiye ederim. Herşey için çok teşekkürler.

10 nummara
5 / 5

Villanin ilk müsterisi bizdik,cok memnun kaldik. Cok güzel ve tavsiye edilecek bir Villa, bölgeside cok güzel karsisinda market ve restaurant var günlük ihtiyaclarinizi burdan karsiliyabilirsiniz. Ayrica Ev sahibleride cok iyi ve yardim severler bize organik yumurda biber tomatesden olusan bir sepet hazirlamislar cok lezzetliyfi hersey icin cok tesekkürler