Yaza Merhaba

• Öne Çıkan Özelikler
  • Korunaklı havuz&Hamam&Sauna&Şömine&Kapalı Havuz&Deniz Manzaralı&Alarm
  • Havuz Ölçüleri En: 3.7m Boy: 14m Derinlik:1.5m

Villa Lord, muhteşem manzarasıyla Kalkan Kördere konumunda mavi ve yeşille bütünleşmiş tüm görkemiyle kendini gösteren modern ve çarpıcı bir etki yaratan lüks bir villadır. Sonsuzluk havuzu ve enfes deniz manzarasıyla büyüleyici ve unutulmaz bir etki yaratan, içerisinde jakuzili kapalı havuz, sauna odası ve hamam bulunan villamız da kendinizi şımartacak aynı zamanda dinlenecek ve rahatlayacaksınız. Villa Lord'un her odasında kesintisiz bir manzara elde edilmiştir. Havuz terası rahatlıkla güneşlenip, yüzebilmek için  korunaklı hale getirilmiştir.Sevdiklerinize kusursuz bir tatil yaşadım demek istiyorsanız en doğru adres Villa Lord olacaktır.

NOT : Villanın son 400-500 mt'lik yolu dik bir yokuştan oluşmaktadır.

Havuz Katı Terası: Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 6 Kişilik masa ve sandalye, Özel yüzme havuzu, Çocuk havuzu, 4 Adet şezlong, Güneş şemsiyesi, Açık duş,  & Barbekü, Açık alan oturma grubu, Salıncak, Masa tenisi

Havuz Ebatları;   En: 3,70 m   Boy: 14,00 m   Derinlik: 1,50 m

Çocuk Havuzu Ebatları;   En: 1,70 m   Boy: 1,70 m   Derinlik: 55 cm

Kapalı Havuz Ebatları;   En: 2,30 m   Boy: 3,00 m   Derinlik: 90 cm  Jakuzili Kapalı havuz ısıtmalı olup, misafirlerimizin isteğine göre ücretsiz ( 1 Ekim - 30 Nisan tarihleri arasında ) olarak ısı derecesi ayarlanabilmektedir. (Maksimum 25-28 derece) Diğer aylarda ise haftalık 4000 TL ücret karşılığında hizmete sunulmaktadır.

*  Villada ayrıca bir Hamam ve Sauna Odası Bulunmaktadır.

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak, Deniz ve Doğa manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Mama Sandalyesi , Buzdolabı, Bulaşık makinesi,  Çamaşır makinesi, Mikrodalga fırın, Elektrikli su ısıtıcısı, Tost makinesi, Fırın, 4 ’lü ocak, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, çatal, bıçak vb.

Salon : Modern Deniz ve Doğa manzaralı, (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV (LCD), Klima, 6 Kişilik yemek masası, WC & Lavabo ve Havuz kenarına çıkış bulunmaktadır.

1. Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, Deniz ve Doğa manzaralı (1.Katta)

Detayları : İki adet tek kişilik yatak(birleştirilebilir), Elbise dolabı, Bebek yatağı, Komidin, Makyaj masası, Klima, Banyo ve Balkona çıkış bulunmaktadır.

2. Yatak Odası : Suit  Aile Yatak odası Odası, Deniz ve Doğa Manzaralı (1.Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Elbise dolabı, Komidin, Makyaj masası, Klima, TV, Isıtmalı jakuzili kapalı havuz ve Balkona çıkış bulunmaktadır

Bu villamız, Villa Redline , Villa Highlight, Villa Bohem,  Villa Style , Villa Bohem , Villa AlfVilla Şöhret ve Villa Hevin ile yan yana konumdadır. Birbirine yakın olarak kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Not: Bu villamızda depozito ücreti 5000 TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Deniz Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Isıtmalı Havuz
  • Hamam
  • Kapalı Havuz
  • Bebek Yatağı
Villa Lord Villa Lord Villa Lord, muhteşem manzarasıyla Kalkan Kördere konumunda mavi ve yeşille bütünleşmiş tüm görkemiyle kendini gösteren modern ve çarpıcı bir etki yaratan lüks bir villadır.
4.8 29

Temizlik 5.0

Harika
5 / 5

Selda hanıma teşekkürler…villa kusursuz.. manzarası yeter… şiddetle tavsiye ediyorum

Herşey çok güzel
4.8 / 5

Balayı tatili için gittiğimiz villa lord gerçekten çok güzeldi .Ev sahibi çok iyi ve yardımsever birisiydi .Villanın manzarası görülmeye değer,villa içerisinden herşey mevcuttu çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim

Villa
5 / 5

Villa her anlamda efsaneydi. Manzarası, temizliği, civarı her anlamda ev sahibi Selda hanımına kadar her şeyiyle çok memnun ayrıldık. Şiddetle tavsiye ediyorum

Muhteşem
4.5 / 5

Muazzam bir manzara ile Mükemmel bir Tatil'idi, Tatil Villama ve Selda hanıma özellikle Teşekkür ederiz, tek kelime ile harikaydı. Inşallah tekrar görüşmek ümidi ile.

süper
5 / 5

4 senedir villa kiralıyoruz ama bu kadar memnun kalmamıştık,ilk kez bu siteden villa kiralıyoruz ama artık bundan sonra buradan devam edeceğiz,villa resimlerde gözüktüğünden çok çok iyi bi villa ,Selda hanım çok ilgili ve mütevazi kendisine çok teşekkür ediyoruz ,biz çok memnun kaldık havası süper boğmuyor ,resimlere kesinlikle aldanmayın gecesi gündüzü harika ,bir de yakamozu gece kaçırmayın:)sadece tek eksisi yokuşun dik olması araba çıkarken biraz zorlanıyor ona dikkat etmeniz gerekiyor .bence bu kadar da olur diye düşünüyorum .her şey için çok teşekkürler tekrardan görüşmek dileğiyle:)

Çok memnunuz
5 / 5

Balayı için geldik daha öncesinde bu bölgede 3 villa gezdik aralarında en iyisi bu idi. Memnun bir şekilde tatilimizden ayrılıyoruz. Markete yakın bir konumda olması çok büyük bir avantaj. Harika bir manzaraya sahip. Oldukça kullanışlı herkese tavsiye ederiz. Hem tatil Villam çalışanlarından hemde villanın sorumlusu olan hanfendiden çok memnun kaldık ilgileri için teşekkür ederiz

Mükemmel bi hafta!
4.7 / 5

Bu sene biz 4. yıl Tatilvillam ile Kalkanda tatil yaptık. Her sene olduğu gibi bu senede çok güzel geçti. Baştan sona kadar service yine çok iyi idi. Özelikle Havva hanım, bizim için Tatilvillamın yüzü. Herzamanki olduğu gibi positif, çözüm odaklı ve çok profeseyonel. Kendisine çok teşekür ederiyoruz. Villa Lorda 2. defa geliyoruz, gercekte harika bi manzarasi var. Gerceği resimlerden daha güzel. Villada aradığınız her şey var. Güzel yüzlü evsahiplerimize teşekür ediyoruz.

Çok beğeneceksiniz
5 / 5

Fotoğraflarda gördüklerinizden çok daha güzel bir villa sizi bekliyor olacak. Bir evde olması gereken her şey fazlasıyla düşünülmüş.Özellikle belirtmek isteriz ki villa sahibi Selda hanimin getirdiği sıcacık ekmekler havuz sonrası keyfimiz için muhteşemdi.Bu nazikçe ,samimi davranışınız için özellikle teşekkür ediyoruz, ellerinize sağlık.  Ve bizi bu güzel villayla tanıştıran tatilvillam,  sizler de harikasınız. Çok güzel fotoğraflarla ve anılarla ayrılıyoruz buradan.

Çok beğeneceksiniz

Muhteşem
5 / 5

Harika bi tatil geçirdik, sauna,jakuzi harikaydı.Manzarası muhteşem di.Villa gayet bakımlı ve temizdi.Marketler çok yakın,yürüme mesafesinde.Yolu çok dik,son 200-300m eğimi bayağı fazla.Eşimle tekrar aynı yerde kalırız çünkü bayıldık

Balayı
5 / 5

Çok güzel di çok memnun kaldık Ekim’de gittik ama sıçaktı villa temizdi güzel ilgilnediler herşeyiyle

Unutamayacağımız bir tatil oldu
5 / 5

Her şeyiyle mükemmel bir evdi. Manzarasına doyamadık desek yeridir. Her şeyi ince ince düşünülmüş, çok temiz ve konforlu bir evdi. Kalkanı da villa lord’u da çok sevdik

VİLLA YORUMU
4.5 / 5

Villa Lord diğer 4 kişilik villalara göre çok daha büyük ve güzel. Yamaçta olması manzara ve serin oluşu bakımından çok iyi fakat arabayla tepeye tırmanmak ilk seferde size zor gelebilir. Manzarası ve evin imkanları çok güzel. Giderken yanınızda tüketilecek şeyler götürmenize gerek yok her şeyi oradan bulabilirsiniz. Yanınıza mutfak ekipmanları havlu çarşaf vb. almanıza gerek yok hepsi evde mevcut. 4 kişilik villa tercih edecekseniz Lord en ideali olacaktır.

Harika
5 / 5

Villanın manzarası ve konumu çok güzel, Ayrıca evin içi dizaynı ve kullanışlı olmasını da çok beğendim. Her yıl tatil için tek adresim olabilir. Villa sahibine yardımları ve samimiyeti için çok teşekkürler.

Balayı için tavsiye edilir
5 / 5

Kasım ayının ilk haftasında balayı için tercih ettik villa Lord u. Kafamızda pek çok tedirginlikle gitmemize rağmen oldukça güzel bir hafta geçirdik. Villada ihtiyacınız olabilecek her türlü eşya var. Merkeze yakın. Marketlere yakın. Korunaklı temiz güzel. Balayı için kesinlikle tavsiye edilir

14-21 ekim 2019
4.8 / 5

ekim ayının ortasında gittik villaya hava ne sıcak ne soğuktu ideal bir sıcaklık vardı. yaz sezonunun kalabalıklığı yoktu kafa dinlemek için ideal zaman ve mekan olduğunu düşünüyorum. villamız temizdi; ütüsünden katı meyve sıkacağına, kahve makinesinden mikrodalgasına tavlasına kadar her şey vardı. Villa sahibimiz çok ilgili idi, her konuda tereddütsüz arayabildik, sağ olsun Selda ablamız da bize her konuda yardımcı oldu:) Bahçedeki havuz ekim ayında biraz soğuktu.

Harika bir tatil
5 / 5

Ilk kez villa kiraladik bu bolgede, ve iki cocugumuzla ( 3 ve 6 yas) muhtesem bir tatil gecirdik. Villa cok temizdi ve Selda hanim cok yardimsever ve ilgiliydi. Manzara muhtesem ve villanizda hersey mevcut.

Tek Kelimeyle Kusursuz Tatil
5 / 5

Temmuzun son haftasinda villa lord da mükemmel bir tatil gecirdik herşey kusursuzdu selda hanim cok güler yüzlüydü Ve cok ilgiliydi. Heryer çol temiz ve hersey eksiksizdi ne isderseniz vardi. Muhteşem manzara Tek kelimeyle kusursuz bir tatil gecirdik seneye insallah tekrar villa lord .

Harika bir tatil geçirdik
4 / 5

Villa Lord gerçekten beklentilerimizin üstündeydi, cok kaliteli bir villa, ve içinde herşey mevcut. Villa sahibi bizimle çok güzel ilgilendi, çok güleryüzlü, ve çok cana yakın bir aile. Herhangi bir sorun olursa hemen yardıma koşuyorlar. Ben çocuklarımla ağustosun ilk haftası tatil yaptım ve çok keyif aldık gerçekten. Bölgede arada bir elektrik kesintileri oldu, ama bizi fazla etkilemedi. Tabiki sürekli kesinti olursa havuzun motoru çalışmadığından havuz kendini temizlemez. Fakat bu villa sahibiyle alakası yok. Bu yüzden inşallah en kısa zamanda belediye buna çözüm bulur. Villa'nın yolu çok dik, acemi şoför zorlana bilir. Onun dışında hiçbir eksik veya bir sorun yok. Marketler cok yakında, eve bile yemek siparişi yapabilirsiniz. Biz o manzara karşısında çok güzel zaman geçirdik.

Muhteşem manzara
3.2 / 5

Temmuzun ilk haftasinda Villaya giriş yapdik. Kendimin alerjisi oldugu icin önceden haber verdigim gibi havuzu fazla Chlorlamadilar. Bundan gayet memnun olduk. Biz pazartesi giris yapdik ve carsamba günü selda hanima ben havuzun su kalitesi ve görünüm açisindan hiç güzel olmadigini bildirdim. Ve bunu düzeltmek icin ne gerekiyosa yapilmasini isdedim. Maalesef bizim şansimiza elektrik arzasi oldugu icin elektrikler günde bir kac kez kesiliyordu.Bu böyle dört gün boyunca sürdü.Tabiki elektrik olmayinca havuzun motoruda calismiyordu. Selda hanim bana söyledigi , havuza girerken fazla günes kremi kullandigimizdan dolayi havuzsuyu temizlenmiyormus. Ben 4. kez Kalkanda muhafazakar bir villada tatil yapdim. Herseferinde Tatil Villami tercih ettim. Maalesef bu villada gecirdigim tatilden hic memnun kalmadim. Biz bukadar parayi 1 hafta dinlenmek icin seve seve veriyoruz. Ama sonu hayal kirikligi olmamaliydi. Tatil villamdan da bir çaba göremedim. Maalesef biliyorum benim yorumumu yayinlamiyacaksiniz . Yayinlayacaginizi bilsem size yosun tutmus icerideki havuzdan resim gönderirim. Slm :((

Kusursuz bir tatildi
5 / 5

Haziranın ilk haftasını Villa Lord da geçirdik.Gerçekten beklentilerimin çok ama çok üstünde bir tatildi.İki bebeğimizle beraber gittik.Villada ihtiyacımız olan her şey vardı bebek yatağına kadar.Havuz ve ev gerçekten çok temizdi.Selda Hanım çok ilgiliydi.Bayram tatili olmasına rağmen gün boyu ne zaman arasak cevap verip ilgilendi.Evden sabah 6 da çıkmamız gerekiyordu hanımefendiden rica ettik evi kontrol etmek için erken gelebilirmisiniz diye.Gayet güler yüzle gece vakti geldi evi kontrol etti.Kesinlikle tavsiye ediyorum.Villanın tek sıkıntısı yolu bayağı dik.Acemi şoför belki sıkıntı yaşayabilir sadece buna dikkat ediniz.Eminim gidip mutlu ayrılacaksınız :)

Muhteşem villa
5 / 5

Eşimle balayı için Haziran ayının son haftasını burda geçirdik, villa tamamen resimlerde görüldüğü gibidir, manzara gerçekten muhteşem, villa sorumlusu Selda hanım çok yardımsever ve güleryüzlüydu, kesinlikle bu villayı tavsiye ederim.

Muhtesem bir balayi ?
5 / 5

Biz esimle 2018 ekim ayinin son haftasi geldik ve havalimaninda basladi heycanimiz ? bizi almaya gelen abi o kadar samimiydk ki yolculuk bizim icin cok güzel gecti. Villa hakkinda diyebilecegim tek sey tekrar gidilmelik bir yer kesinlikle. Ev sahipleri olsun konumu olsun mütis di. Ekim ayinda aksamlar soguktu ama öglenleri yinede güzel bir sicak vardi. Dis havuz soguk olmasina ragmen biz yinede girebildik ve eglendik ✌? Sauna Hamam kapalihavuz hepsi güzeldi. Villa biraz tepede oldugu icin carsi daha sicak oluyor tshirt sortla gezilcek sekilde ? herkese tavsiye ederim ??

Beklentilerin üzerinde...
5 / 5

Gerçekten manzara , villa , havuz ve alaka olarak beklentilerimizin cok uzerine cikmayi başardı. Tatil icin seçtiğimiz donem dolayısıyla (somestr) dis havuzu kullanmadigimizdan ic havuz ve isitma cok başarılıydı. Villa sahibi ilgi ve alakasi ayrica ikrami muhtesemdi. Mevsim dolayisiyla hava sartlari dışında sıkıntı olmadı ki bu da tatil icin secilen donemle alakali. Tek olumsuz yani villa çıkışı rampa. Biz sorun yasamadik yaz donemi kesinlikle yasanmaz zaten. İslak olmasi arac icin sikinti olusturabilir. Ev icerisinde gerekli hersey (kati meyve sikacagina ve seccade tesbihine kadar) mevcut. Zaten eminim ki eksik birsey olursa da hic cekinmeden villa sahibine iletilip karsilanabilir. Hersey icin teşekkürler. Hem bizim hem cocuklar icin guzel bir tatil gecirdik.

Muhteşem bir tatil
5 / 5

Muhteşem bir tatil için ve manzara için en özel ve güzel villalardan biri. Müşteri memnuniyeti harika, özel ilgileniliyor ve istekler hep soruluyor. Yardım lazım olduğunda hemen ilgileniliyor. Havuzları, savunası haman tarzında duşları ise ayrı ayrı özelliklere ve güzelliklere sahip. Yine olsa yine VİLLA LORD ?

Muhteşem bir villa
5 / 5

VİLLA DA HER ŞEY EN İNCE AYRINTISINA KADAR DÜŞÜNÜLMÜŞ. ÇOK ŞEY ANLATMAYA GEREK YOK, KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

Muhtesem Manzara
4.3 / 5

Bahsetmek gereken ilk şey manzaranın paha biçilmez derecede güzel olmasıdır. Villa bir dağın üzerinde yer almaktadır. Rahatlamak ve dinlenmek için ideal bir yerdir. Akşamlari şehrin manzarası gerçekten paha biçilemez. Villa yakınında süpermarketler bulunmaktadır. Ayrıca yiyeceklerinizi eve sipariş etme imkanınız bulunmaktadır. Açık havuzu çok büyük ve güzeldi. Villa doğanın içinde olduğundan dolayı böcekler oluyordu bu yüzden akşamları dışarıda pek oturmadık. Villaya giderken kesinlikle klimayı kapatmalısınız araba zorlanmasın diye . Havuzun su derecesi yetişkinler için ideal ama çocuklar için soğuktu. Selda ablanın kusursuz ve dostane iletişimi tatilimizi güzel geçirmemizi sağladı. Her zaman müsaitti ve tüm sorularımızı cevaplamaya çalıştı.

Villa Lord
Manzarasi inanilmaz güzel, cok begendim
4.7 / 5

Ben yurt disindan geldim ve villayi gercekten cok begendim , muhafazakar aileler icin sûper ,icerdeki isitmali havuzu,saunasi,manzarasi,icerdeki mobilyalar cok moderin ve belliki orayi desain yapan mimarin hayal gücü cok kuvvetli inanin daha güzel olamazd.Mavi isiklandirmasi muhtesem,birdaha gelmeyi isterim. Tek disardaki havuzun isitmasi yokdu su Tabiki ekim ayinda biraz soguk olabiliyor ama genede girmekten cekinmedik onun yerinde üst katda isitmali havuz var ve o herseyi unutturuyor selda hanimdada cok tesekkür ederim cok memnun kaldik .bidaha gelmek isteriz insaallah :) ayriyeten 15 metre asagida cami var ve ezan sesiylen uyanmak memleketimde cok güzel.

Kasabaya göre iyi
3.8 / 5

İlk olarak villanın dez avantajı yeme içme temizlik malzemelerini evden goturmeli, geri kalanı var ama bu villa da kötü olan yeri çok dik bir yokuşa yapılmış konumu sıkıntılı ama temiz güzel hiç kimse sizi görmüyor kapkan'a hakim bir konumda parası da biraz uygun olabilir, villanın eşyaları ve malzemeleri çok kaliteli seçilmiş