2024 Erken Rezervasyon

• Öne Çıkan Özelikler
  • Havuzu Korunaklı Jakuzili Doğa İçerisinde Geniş Villa
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 8.00m Derinlik:1.4m

Kalkan’ın Üzümlü Köyünde yemyeşil doğanın içinde harika manzarası, yeşilin her tonunu görebileceğiniz tertemiz havası sayesinde rahat nefes alıp, güne sağlıklı bir şekilde başlayabileceğiniz, şehrin gürültüsünden ve stresinden uzak bir tatil geçirmek isteyenler için ideal bir villadır. Giriş katta bir salon-mutfak bölümü, üst katta ise 3 adet suit yatak odası bulunmaktadır. Havuzu korunaklı ve jakuzili bu villamız, balayı çiftleri ve küçük aileler için uygun bir villadır. Bu villamız, Villa Nature ve Villa Nirvana ile yakın konumdadır. Birbirine yakın birden fazla villa kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Villamızın yakınında tenis, futbol ve voleybol sahası bulunmaktadır. Villa Nirvana ve Villa Nature  ile ortak kullanım alanıdır.

Havuz Katı Terası: Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik oturma grubu, Barbekü, Güneş şemsiyesi, 6 Adet şezlong, Özel yüzme havuzu

Havuz Ebatları:   Boy: 8,00 m   En: 4,00 m   Derinlik: 1,40 - 1,60 m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Fırın, 4 ’lü Ocak , Mikrodalga fırın, Tost makinesi, Ekmek kızartma makinesi, Elektrikli su ısıtıcısı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal, Bıçak vb.

Salon : Havuz ve Bahçe Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV,  Klima, 6 Kişilik yemek masası, İnternet bağlantısı, Havuza çıkış bulunmaktadır.

1.Yatak Odası : Suit  Aile Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Bebek yatağı, Makyaj masası, Banyo, Jakuzi, Balkona çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit  Aile Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo, Balkona çıkış bulunmaktadır.

3.Yatak Odası : Suit  Aile Yatak Odası (1. Katta)

Not: Bu villamızda depozito ücreti 5000 TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Bahçeli
  • Balkon
  • Doğa Manzaralı
Villa Lavanta Villa Lavanta Yemyeşil doğanın içinde harika manzarası, yeşilin her tonunu görebileceğiniz tertemiz havası sayesinde rahat nefes alıp, güne sağlıklı bir şekilde başlayabileceğiniz, şehrin gürültüsünden ve stresinden uzak bir tatil geçirmek isteyenler için ideal bir vil
4.9 15

Temizlik 5.0

İlginiz için Teşekkürler
5 / 5

7. kez villada tatilimizi yaptık. En ufak güven endişemiz olmadan özellikle Havva hanımın destek ve gayretleriyle problemsiz bir tatil daha yaşadık. Her türlü sesten, gürültüden uzak ailemizle baş başa zevkli vakit geçirdik. Her konuda yardımcı olan Bayram beye ve ailesine, seneye gene rezervasyonda desteğini isteyeceğimiz Havva hanıma ve diğer Tatilvillam ekibine çok teşekkür ederiz

Herşeyi ile harika
5 / 5

Villa mevkisi çok şirin işmi gibi üzüm bahçeleri var insanları da çok samimi ve içtenler bize dalından üzüm bile ikram ettiler çok inceler sağolsunlar villa gayet güzel ve temizdi güzel bir tatil için olması gereken herşey mevcuttu çok memnun kaldık herşey için teşekkür ederiz.

Lavanta
5 / 5

Böyle doğaların yeşilliklerin hala zarar görmeden kalması beni çok mutlu etti kendimi dağ evinde ıssız sakin huzur verici bir yere gelmiş gibi hissettim.Temizliği olsun evin ferah ve refah oluşu olsun keyifli vakit geçirmeniz için yeterli.Merkezi mesafe biraz var fakat biz dışarı çıkmak yerine sakin ve kafa dinlemek için tercih ettiğimiz için çok memnun kaldık.

Huzurlu Tatil
4.5 / 5

5-12 Eylül tarihleri arasında tatilimizi Villa Lavanta'da yaptık. Gayet memnun kaldık. Yücel bey'e yardımları için ayrıca teşekkür ediyoruz. Daha öncede Üzümlü köyünde farklı villalarda kalmıştık, burası manzarası ile gerçekten etkiledi. Olumsuz sayılabilecek şeyler köyden villaya çıkan yol ve haşereler sayılabilir. Doğanın içinde kalıyorsanız bi iki haşereye göz yummak gerekiyor o kadar olur. Yol konusunda ise bence birşeyler yapılmalı, asfalt ile doğayı bozmadan alternatif birşeyler yapılabilir.

Teşekkürler
5 / 5

Bu sene Tatilvillam ile 6., Lavanta ile 3. tatilimizi yaptık. İstanbulun yoğunluğundan sonra buraya gelince tek duyduğumuz ses kuşların sesi oluyor. Gerçekten kimse tarafından rahatsız edilmeden ailenizle başbaşa tatil fırsatı yakalıyoruz. Aynı zamanda arkadaş gruplarıyla da buluşma adresimiz oldu. Hemen alt taraftaki Nature ve Hilal’i de kiralayıp ekip halinde geldik. Öncelikle 6 yıldır sürekli iletişim halinde olduğum ve her konuda yardımcı olan Havva hanıma özel teşekkür ediyorum. Ne zaman ihtiyaç olursa hemen destek verdi, veriyor. Ayrıca son iki yıldır tanıştığımız villadan sorumlu olan Yücel beye de çok teşekkür ederim. Biz aramadan kendisi ihtiyaç olup olmadığını sorar her zaman. Üzümlü köyü ile akraba olduk sanki. Pidecisiyle bakkalıyla ayrı muhabbetlerimiz oluştu. Ayrılırken hepimizin içi burkuluyor. Sanıyorum seneye daha uzun kalacağız bir haftanda yetmiyor artık. Tekrar Havva hanıma ve Yücel beye ayrıca Tatilvillama teşekkür ediyorum

Rüya tatil
5 / 5

Kesinlikle bu deneyimi yaşayın herşey kusursuzdu inanılmaz güzel ağırlandık fotoğraflar da gördüklerinizden çok daha fazlası var içerde

TEŞEKKÜRLER
5 / 5

5-12 Eylül arası tatilimizi tatilvillamdan kiraladık villa lavantadan çok memnun kaldık çok temizdi herşey resimde görüldüğü gibiydi sadece 2 kilometre kadar taşlık yol vardı villaya çıkan o bizi zorladı onun dışında çok güzel di her şey villa sorumlusu yücel beye çok teşekkür ederiz çok güzel ilgilendi bizimle herkese tavsiye ederim

Teşekkürler
5 / 5

12-19 Temmuz tarihleri arasında Tatilvillam aracılığı ile kiraladığım Villa Lavanta tatilimi içinde bulunduğumuz durum nedeniyle üzülerek iptal etmek durumunda kalmıştım. Para iadesi konusundaki kolaylıkları zaten takdire değer, ayrıca bu süreçteki görüşmelerimizdeki kibarlıkları ve samimiyetleri övgüyü hak ediyor. Umarım Her şey düzelir ve ilk tatil rezervasyonumda yine görüşürüz.

Villa Lavanta
Cennet vatanımızın en güzel manzaralarından sadece bir tanesi.
4.3 / 5

16 temmuz 2018 de giriş yaptığımız Villa Lavantadan son derece memnun kaldık. İstanbul üzerinden Hollanda’dan geldik ve bunca yola kesinlikle değdi. Gerçeği resimlerdekinden daha güzel. Doyulmaz mükemmel manzaraya sahip. Sabah ve akşam ezanı eşliğinde manzara bir başka güzel yaşanıyor. Tamamen korunaklı olduğu için gönül rahatlığıyla hanımım ve kızlarım yüzüp güneşlenebildiler. Konum olarak villa en tepede ve belirli yerden sonra yol köy yoluna geçiyor. Arabamız alçak olduğu için inip çıkmalarda zorlandık. Villaya çıkmadan önce Kalkan merkezden alışveriş yapmanızı tavsiye ederim. Geri kalan eksiklerinizi bir telefonla Üzümlü köyü marketten temin edebilirsiniz. Yüksek konumundan dolayı orda yaşayan haşerelerin yaşam alanına girdiğimiz için, onlarda ara sıra bizi ziyarete geldiler, ama çok rahatsız etmedende gidiyorlar. Kızlarım ürkek olduğu halde, olumsuz etkilenmediler. Havuza girerken kulak ve burun tıpası kullanmanızı tavsiye ederim. Villa görevlisine taze köy yumurtalarından dolayı teşekkür ederiz. Ayrıca başka bir villayla olan ufak bir sorunumuzdan dolayı bize en güzel şekilde yardımcı olan Baransel çalışanlarından İsmail beye’de çok teşekkür ederiz.

5 / 5

- Top Lage -Sehr Sauber und gepflegt -Ruhige Lage mit Klasse Ausblick - Traumhaft Besonders zu empfehlen für Paare oder Familien, die Ruhe und Relaxing suchen. Der Pool und der Außenbereich sind Blickdicht.

MÜKEMMEL

BALAYI İÇİN TERCİH ETTİĞİMİZ Bİ YERDİ. TEK KELİMEYLE HARİKAYDI. KONUMU EN TEPEDE VE MÜKEMMEL Bİ MANZARASI VARDI. SADECE MANZARAYI İZLEYEREK SABAHLADIĞIMIZ BİLE OLDU :) . VİLLA İÇİN BİZİ KARŞILAYAN BARANSEL GRUBA, ULAŞIM VE TEMİZLİK KONUSUNDA BİZE YARDIM EDEN BAYRAM ABİYE TEKRARDAN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. GİDENLERİN ASLA PİŞMAN OLMAYACAĞI Bİ YER.

Tek kelimeyle harika
5 / 5

herkese tavsiye edebilecegim muhtesem bir tatildi..Beklentilerimiz tam anlamiyla gerceklesti...internetten tatil rezervasyonu yapip sonra pisman olanlari duyunca bizde biraz tereddüt etmistik ama endiselerimiz bosa cikti,villa icin yazilanlarda kesinlikle abarti olmadigini gördük..Cocuklar simdiden gelecek senenin planini yapiyorlar...Baransel Gruba ve bizimle ilgilenen Bayram beye cok tesekkür ederiz..

Villa Lavanta
Harika bir tatil için....
4.7 / 5

Merhabalar. 2017 ağustos ayında bu villada tatil yaptık. Gerçekten ailemle birlikte şimdiye kadar yaptığımız en güzel tatillerden biriydi. Villa konumu ve manzarası, havuzu, temizliği, bakımı ve bizim için en önemlisi korunaklığı açısından mükemmeldi. Öncelikle bizlere bu harika tatilimizde her konuda çok yardımcı olan Bayram beye şükranlarımızı sunuyoruz. Üzümlü markete ve Baransel gurubu çalışanlarınada yürekten teşekkürler....

Hersey dört dörtlükdü
5 / 5

Simdiye kadar hersene muhafazakar otelleri tercih etmistik bu sene degisiklik yapalim dedik sirf bize ait olan Villa da tatil yapmaya karar verdik bu karari verdigimizde biraz tereddüt ettik acaba resimlerde gördügümüzün aynisi karsilasacakmiyiz diye Sizlere nasil anlatayim bilmiyorum resimler neki süper ötesi bi yer bu gece son gecemiz üzüntüden uyuyamiyorum bitti diye tatilimiz Esim ve 3 kizimla gecirdigim en güzel tatilimiz oldu Dogayla ic ice olmak ve sehirin gürültüsünden uzak olmak istediginiz gibi hareket etmek villa da hic bi eksigi olmadan bi tatil yapmak bundan daha iyisi can sagligi olsa gerek Bu arada baransel sirketine tesekkür ederiz Tesekkürlerin en öndesini Villa bakiminla ilgilenen Bayram Beye ve ailesine iletmek istiyorum Allah sizden razi olsun coook iyiligi oldu bize Günlük ihtiyacinizi gidermek icin taze ekmekden tut akliniza ne gelirse bi telefona bakan kapiya kadar getiren cok sevimli ve cok iyi bi dükkan isleten aile üzümlü Market sahibi Hüseyin Istekli ayrica tesekkür etmek istiyorum Ve güzel bi köy kahvaltisi veya aksam yemegi yemek isterseniz Gazkesmes lokantasinada gidebilirsiniz nefis bi ortam Bizden sonra gelenlere iyi tatiller diliyorum inanin biz gibi pisman olmiyacaksiniz süper bi organisation süper ötesi bi tatil gecirdik Sevgiler Nilay -Mustafa

Margaz'da on gün......
5 / 5

Lokasyon olarak harika bir yer,daha öncede İslamlar bölgesinde kalmıştım.Bu sefer aile bireylerinin oylaması ile Üzümlü bölgesini ve Villa Lavantayı tercih ettik.Villanın yeni olmasının yanısıra bulunduğu konumda harika,rakım 413 mt Kalkan sıcaktan yanarken villada klima çalıştırma ihtiyacı bile hissetmiyorsunuz.Önü harika Patara Plajı manzarası,arkası çam ormanları özellikle benim gibi doğa fotoğrafçılığına ilgisi olanlar için mükemmel bir arazi var.Hiç bitmesini istemediğimiz mükemmel bir on gün geçirdik. Öncelikle Baransel Gruptaki arkadaşlara ve villanın bakımı ile ilgilenen Bayram Bey ve ailesine çok teşekkür ederim.