2024 Erken Rezervasyon

• Öne Çıkan Özelikler
  • Korunaklı Açık& Kapalı Havuz& Sauna& Hamam& Jakuzi
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 10.00m Derinlik:1.60m

Kalkan mevkisine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Eren size eşsiz bir tatil yaşatmak için  tamamlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özellikleri bulunan villamız her odasından mükemmel doğa manzarasına sahip olan villamız,özel olarak dekore ve dizayn edilmiştir. Villamızın kısmi korunaklıdır, muhafazakar aileler ve balayı çiftleri için özel bir seçenek olup, unutulmaz bir tatil için siz değerli misafirlerini beklemektedir. Villamız Kalkan merkeze, Üzümlü-Akbel yolu üzerinden 15 km olup çevre yolu üzerinden gidilerse 21 km mesafesindedir. Villamız Patara Plaj ‘ına 15 km – Saklıkent ‘e 20 km mesafesindedir.

*  Villada ayrıca bir Sauna odası ve hamam bulunmaktadır.

Havuz Katı Terası : Güneşlenme alanı, Özel havuz ve Özel bahçe

Detayları : 4 Kişilik masa ve sandalye, Barbekü, Güneş şemsiyesi, 4 Adet şezlong, Duş, Salıncak

Havuz Ebatları: Boy: 10,00 m   En: 4,00 m   Derinlik: 1,60 m

Sığ Havuz Ebatları: Boy: 4,00 m   En: 2,80 m   Derinlik: 35 cm

Kapalı Havuz Ebatları;   En: 2,50 m   Boy: 4,00 m   Derinlik: 1,20 m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buzdolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Mikrodalga fırın, Fırın, 4’lü Ocak, Elektrikli su ısıtıcı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal bıçak vb.

Salon : Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV,4 Kişilik yemek masası, Klima, Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

1.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Bebek yatağı, Makyaj masası, Banyo, Jakuzi ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Genç Yatak Odası, Havuz ve Doğa Manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : 2 Adet tek kişilik yatak, Komodin, Klima, Elbise dolabı, Makyaj masası, Banyo ve Havuz terasına çıkış bulunmaktadır.

Not: Villamızın yolunun bir bölümü yokuştur. Bu villamız, Villa Kuzey Villa Viyena Villa EstaVilla ZakkumVilla Horizon, Villa Papatya, Villa Manolya,  Villa Azra, Villa Umut, Villa Suden, Villa Berkay, Villa Paris, Villa Star  ile yakın konumdadır. Birbirine yakın olarak kiralamak isteyen misafirlerimizin tercih edebileceği villalarımızdandır.

Not: Bu villamı da depozito ücreti 5000TL’ dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir. 1.4

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Doğa Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Hamam
  • Kapalı Havuz
  • Bebek Yatağı
Villa Eren Villa Eren Kalkan mevkisine bağlı Çavdır köyünde mükemmel bir arsa üzerine kurulmuş tek katlı tatil evi Villa Eren size eşsiz bir tatil yaşatmak için  tamamlanmıştır. Açık&Kapalı yüzme havuzu, Hamam, Sauna, Jakuzi gibi ekstra özellikleri bulunan villamız 12 ay hizme
5 17

Temizlik 5.0

Kış tatili
5 / 5

Herşey harika kapalı havuz süper doğa harika sakin kuş sesleriyle uyanıyoruz.Heryer cok yakın villaya cok memnun kaldık. Es war eine sehr schöne Unterkunft. Saubere angenehme villa. Frei vom laerm. Perfekt zum ausruhen und entspanne.

Harika ekim ayı
5 / 5

Herşey harika temiz düzenliydi.Cok memnun kaldık

Harika ötesi
5 / 5

Mehmet beye ilgi ve alakası için teşekküre ederiz kesinlikle tavsiye edilir çok güzel bir hafta yaşadık

Harika
5 / 5

Herşey süperdi.Temiz yeni kesinlikle tavsiye ederiz.

Kesinlikle villa eren
5 / 5

Çok memnun kaldık mutlaka seneye buradayız

Süper villa
5 / 5

Harika bir villaydı.Tam aile villasaydı.Herşey yeni ve güzeldi.Bahçesi cok genişti.Tam korunaklıydı.Çok güzel eğlendim ailemle

Gönül Rahatlığıyla Tercih Edin
5 / 5

Bahçesi ve havuzu bizi cok büyüledi.Özellikle cocıklarımızla harika vakit geçirdik.Herşeyiyle süperdi.Villa yeni olması manzarası olması insanların ilgili olmasıda süperdi.Her yıl villa ya giderdim ama burası bambaşka.Kesinlikle bundan sonra Villa EREN….

Yaz tatılı 2021
5 / 5

Ailemle güzel huzurlu bir hafta geçirdim.Herşey harika ve yeniydi.Çok memnun kaldık genel konum olarak genel sakinlik olarak.Heryere yakın olmasıda ayrı bi güzeldi

Tatil villam-Villa eren
5 / 5

1 hafta bu gördünüz villa da kaldım.Afyon sandıklıdan geldim.Gerçekten malzemeziyle herşeyiyle harikaydı.Havuzu fotograflardan büyük ve temizdi.Evin konumunu cok begendim.İyiki villa kiralamışım diyebilirim.

Kalkanın en güzel villası
5 / 5

Villa gerçekten lüks ve güzeldi.Havuzun korunaklı olmasını begendlm.Konumu da güzeldi.Sakin huzurlu bir tatil geçirdik.Her şey icin teşekkürler villa eren

En güzel en özel 10 gün
5 / 5

Villa gerçekten muhteşemdi.Almanya dan eşimle birlikte geldim.Merkeze konumu olsun villa etrafının sakin olması bizi gerçekten çok memnun etti.Havuzumuz saati saatine temizlendi.Villanın yeni olması bizim için ekstra memnun etti.Üzülerek ayrılıyorum şuna....

Keyifli tatil
5 / 5

En güzel 7 gecemi geçirdim diyebilirim.Havuz bakımı sabah erken saatlerde yapıldı gerçekten.Villa da herşey düşünülmüştü.Akşamlarının tadına doyum olmaz.Konumu oldukça güzeldi.Çalışanlarının güler yüzlülügüne teşekkür ederiz

MUHTEŞEM 7 GÜN
5 / 5

Konforlu ve huzurlu bu 7 günümüzü bize sağlayan villa eren ve Mehmet beye teşekkür ediyoruz.

Güzel sakin bir tatil
5 / 5

Bayram tatilimi villa erende geçirdim ailemle.Çok güzel kalabalıktan uzak gürültüden uzak sessiz sedasız cok güzel bi haftaydı.A dan z ye bütün mutfak araç gereçleri düşünülmüş.Gerçekten tam aradım gibiydi gelmeden önce biraz tereddütlüydüm ama hiç gerek kalmadı bunları.Çünkü villanın temizligi olsun havuzun temizligi olsun herşey iyiydi.Sadece klimamız 2 saat çalışmadı oda bizim sıkıntımızmış kapı acık oldugu için çalışmamış onu farkettik:)

Mükemmet
5 / 5

Cok güzel bir hafta geçirdik villa da ailemle.Gerçekten cok memnun kaldık.Doğa manzarısana karşı.Oğlumla cok güzel eglendik.Villa sorumlusu mehmet beye teşekkürler ilgi alakasından.

Mükemmel
5 / 5

Villa eren de tam 2 hafta kaldım ve unutamıcagım bi tatil oldu.Bizim için cok güzel harika bi deneyim oldu cok memnun kaldık.Villa oldukça temiz ve korunaklı. Hergun belirtildiği gibi havuz temizliğine ve bahçe bakımına geliniyor çöpleriniz alınıyor..yatak odasında bulunan büyük ölçülere sahip jakuzi de bizim.Gerçekten biz cok memnun kaldık.Herkese tavsiye ederim seneye inşallah burdayız.Mehmet bey ilgi alalaksından dolayı cok teşekkür ederiz

İyiki Gelmişiz
5 / 5

Başlarda endişelendik, iptal etmekle etmemek arasında kararsız kaldık malum pandemi dönemi diye düşünüyorduk fakat tatilimizi yaptık ve iyi ki gelmişiz dedik. Biz girmeden önce dezenfekte edilmiş ve temizlenmiş, oldukça güzel ve keyifli bir hafta geçirdik. Şehrin gürültüsünden bıkanlar için sakin bir yer kesinlikle tavsiye ediyoruz.