2024 Erken Rezervasyon

• Öne Çıkan Özelikler
  • Eşsiz Manzara & Korunaklı Havuz
  • Havuz Ölçüleri En: 4.00m Boy: 7.5m Derinlik:1.5m

Kalkan İslamlar köyünün zirvesinde, geniş arazi ve yemyeşil bir doğanın içinde, şehrin gürültüsünden ve stresinden uzakta adeta 'Kalkan ayaklarınızın altında' bu manzaraya doyamayacaksınız. Bu atmosferin verdiği dinginliği ve huzuru doyasıya yaşayacaksınız. Huzur ve mutluluğun adresi tamda burası.  Tatilini lüks ve ayrıcalıklı yaşamak isteyenler için her şey detaylarıyla sizin için hazırlanmıştır. Villamızda 3 yatak odası bulunmakta olup; Zemin katta Amerikan mutfak&salon, Banyo, bir genç yatak odası; Üst katta 2 suit çift kişilik yatak odası bulunmaktadır. Villamız doğal korunaklı olup muhafazakar aileler için de tamamen uygundur.

Havuz Katı Terası: Deniz Manzaralı, Güneşlenme alanı, Özel havuz,  Özel bahçe

Detayları : 6 Kişilik masa ve sandalye, 6 Adet şezlong, Barbekü, Güneş şemsiyesi,

Havuz Ebatları: En; 4.00 m Boy; 7.50 m Derinlik; 1.50 m

Mutfak : Modern Amerikan Mutfak (Zemin Katta)

Detayları : Buz dolabı, Bulaşık makinesi, Çamaşır makinesi, Fırın 4’lü Ocak (ankastre), Mikrodalga fırın, Elektrikli su ısıtıcı, 6 kişilik yemek takımı, Tava, Tencereler, Çatal bıçak vb.

Salon : Havuz manzaralı (Zemin Katta)

Detayları : Oturma grubu, Uydu TV (LCD), Klima, 6 kişilik yemek masası, Havuz terasına çıkış, WC  ve Banyo bulunmaktadır.

1.Yatak Odası : Genç Yatak Odası (Zemin Katta)

Detayları : 2 Adet Tek kişilik yatak, Makyaj masası, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Bebek Yatağı, Havuza çıkış bulunmaktadır.

2.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Makyaj masası, Komidin, Klima, Elbise dolabı,  Banyo, Balkona çıkış bulunmaktadır.

3.Yatak Odası : Suit Aile Yatak Odası (1. Katta)

Detayları : Çift kişilik yatak, Makyaj masası, Komidin, Klima, Elbise dolabı, Banyo, Balkona çıkış bulunmaktadır.

Not: Bu villamızda depozito ücreti 5000 TL' dir. Villa çıkışında yapılacak olan kontrollerde herhangi bir zarar / hasar görülmediği takdirde depozito miktarı misafire iade edilecektir.

Dışarıdaki havuzlarımız 1 Kasım - 30 Nisan tarihlerinde hava şartlarından dolayı kullanıma kapatılmasından dolayı boşaltılmaktadır.

Devamını Oku

Uygunluk / Fiyatlar

Yapmış olduğunuz ön rezervasyonunuz, sizden önce ve ya sonra yapılan rezervasyona dikkat edilerek alınması uygundur. Tarihler arasında boşluk olması durumunda rezervasyonunuz onaylanmayacaktır. Onay belgeniz gönderildiği taktirde rezervasyonunuz onaylanmış olacaktır.

Müsait Dolu Rezerve Fırsat Giriş Günü  Giriş / Çıkış

Özellikler

•   Internet Bağlantısı
  •   Deniz Manzaralı
  •   Evcil Hayvan Kabul Edilmez!

• Korunaklı havuz
  • Balkon
  • Doğa Manzaralı
  • Duşakabin
Villa Cennet Villa Cennet Kalkan İslamlar köyünün zirvesinde, geniş arazi ve yemyeşil bir doğanın içinde, şehrin gürültüsünden ve stresinden uzakta adeta 'Kalkan ayaklarınızın altında' bu manzaraya doyamayacaksınız.
4.9 24

Temizlik 5.0

Villa cennet
4.8 / 5

Ev sahibi Cemal bey ve eşi konuk severliği ve her şeye yardım etmeleriyle bizi çok mutlu ettiler ve gördüğüm en temiz evlerden birisiydi gönül ferahlığıyla öneriyorum☺️

Gönül Rahatlığı ile Tatil yapabilirsiniz
5 / 5

Villa Cennetten çok memnun kaldık Cemal Beye çok teşekkür ederiz bu Temmuz 2023 ayında ordaydık Almanyadan reservasyon yapmışdım yorumlara bakarak ve Ailecek çok begendik , gerçekden temiz ve gönül rahatlįyla yatabileceniz bir Villa birde yan tarafında küçük bir sebze bahçesi var Villaya ait şiddetle öneriyoruz

Cok güzeldi
5 / 5

5 gece kaldik Villada ev sahibimiz Cok cana yakin biriydi herseyimizle ilgilendi en önemliside Villa Cok temizdi

Çok memnun kaldık

1 haftalık tatil için geldik çok güzel karşılandık

Sevimli villa
5 / 5

Öncelikli olarak şunu söylemek istiyorum inanılmaz bir misafir perverlik ve yardımseverlik var bi çok villa deneyimimiz oldu fakat bu kadar villa müşterisine sıcak ve samimi davranan villa sahibi görmemiştik her an bi problem olsa koştular geldiler çok sağolsunlar çok mutlu olduk villaya gelince bize gösterilen ilgi alaka gibi kendi villasının temizliğini kendileri yaptıkları için her yer tertemizdi Korunaklılığı gayet güzeldi.denize mesafesi bi 15 dk kadar vardı ama İstanbul’dan sonra 15 dk bizim için hiçbişey diyebilirim :) şiparişler olduğumuz bölgeye rahatlıkla geldi hiçbir problem yaşamadık herşey için önce villa sahiplerine daha sonra görevli arkadaşlara minnettarız seneye tekrar görüşmek üzere.

Mükemmel bir Villa
5 / 5

Cemal Bey ve Eşine herşey icin teşekkür ediyoruz.Iki aile olarak gittiğimiz Villa Cennete cok ama cok güzel bir tatil gecirdik.Villa gercekten cok temiz,Cemal Bey ve Eşi Villa‘yı kendi elleri ile temizliyorlar.Korunaklı bir Villa,en son Ev Villa Cennet olduğu icin hic bir şekilde Villanın havuzu gözükmüyor,rahat bir şekilde tatilinizi yapa bilirsiniz.Kalkana yaklaşık 15 dakika uzaklıkta,araba olması şart.Market alışveriş ve Yemek sipariş vere biliyorsunuz,Villaya kadar getiriyorlar.Sebzelerinizi Villaya ait bahceden her sabah toplaya bilirsiniz :) Yumurtaları Cemal Bey‘den taze taze almanızı tavsiye ediyorum,evleri Villa Cennete iki dakika uzaklıkta…Villa Cennet huzur ve dinlenme icin cok süper bir Villa.

tek kelimeyle muhteşem
5 / 5

Geçen sene çok memnun kaldığımız için bu sene de tercih ettik şimdi dinlenmiş manzaraya doymuş huzurlu bir şekilde dönüyoruz, havası, konumu, manzarası, bahçesinden koparıp yiyebildiğimiz meyve ve sebzeleri, temizliği, mutfak eşyalarının çokluğu ve kalitesi ve Cemal Bey ve eşinin misafirperverliği ve ilgisi kesinlikle diğer villalardan çok farklı ve iyi , eşim başka bir yere gitmek hiç istemiyor…herşey üçün teşekkür ederiz …

EVİMİZ GİBİ
5 / 5

Biz balayı ve pandemi için eşimle beraber böyle bir tatil tercih ettik. Araştırma yaparken yorumlar bizim için çok değerliydi. O yüzden burası için yapılan yorumların hepsi gerçeği yansıtıyor. Tahminimizden daha iyi bir tatil geçirdik. Evin konumu, imkanları her şeyiyle muhteşemdi. Manzarası ve havası çok güzel tamamen korunaklı bir villaydı. Kesinlikle tercih edilesi. Evde kullanımınıza uygun her türlü eşya mevcut. Ev sahibi cemal bey çok ilgili ve misafirperver. Havuzu bahçesi gayet kullanışlı. Seneye hiç düşünmeden tekrar tercih edeceğimiz bir adres :)

Kesinlikle tavsiye ederiz
4.5 / 5

Biz pandemi nedeniyle ilk defa böyle bir tatili tercih ettik. Villa cennetten çok da memnun kaldık. Herkese tavsiye ederiz. Villanın konumu itibariyle manzarası çok güzel. Temmuz ayı olmasına rağmen yüksek olduğundan havası da güzeldi. Ev sahipleri misafirperver sıcakkanlı insanlar. Ev çok temiz. Evsahibemize titizliği için ayrıca teşekkür ederiz. Evin bahçesini özel olarak ekmişler. Kahvaltınız için bahçeden tazecik salatalık, biber toplayıp yiyebilirsiniz. Küçük çocuklar için de çok anlamlı bir deneyim. Evde ihtiyacınız olabilecek her şey var. Son olarak bahçedeki zeytinlerden kendi zeytinyağlarını yapıyorlarmış. Biz tadını çok beğendik ve gelirken de satın aldık.

Olanganustu bir villa
5 / 5

Pandemi doneminde 10 gun kadar bu villa da konakladik villada bastan sona ihtiyaciniz olabilecek hersey dusunulmus. Temizlige cok onem verilen bir yer her sabah bahcesi ve ortak kullanilan yerler yikaniyor. Bahcesindeki meyve ve sebzeleri dalindan tuketebiliyorsunuz. Ev sahibi cok sicak kanli gece 12 de aradigimda bile yardimci oldular. Cok memun kaldik.

Tesekkur
5 / 5

Gayet güzel bir tatil geçirdik. Temizliginden ve ev sahibinin ilgisinden çok memnun kaldık. Ihtiyaciniz olan her şey düşünülmüş. Ayrıca bahçesinde çok güzel ve misafirlerin hizmetine sunulmuş. Teşekkürler..

Muhteşem bir 7 gün ..
4.8 / 5

İki aile olarak gittiğimiz tatilimiz beklediğimizin çok üzerinde geçti..Özellikle bu dönemde temizliği nasıl olur diye baya tedirgindik. Ama ev çok temizdi. çarşaflar , pikeler mis gibi kokuyordu. Manzaraya karşı yüzmek ,akşam yemek yemek çok güzeldi. Evin etrafına ev sahibi tarafından ekilen biberlerden , salatalıklardan ve patlıcanlardan yedik bol bol.. Bu bile gitmek için bir sebep olabilir .. Ev sahibi çok kibar ve yardımseverdi .. Seneye tekrar görüşmek dileğiyle...

Memnuniyet
5 / 5

Ailem ve atlrkadaşlarimla gittiğimiz bu villada gerçekten çok memnun kaldik temiz havası harika manzarası mis gibi bol oksijenli havası yaa kısacası gerçekten burayı herkese tavsiye ederim özellikle şehirlerde benim gibi bunalmış olan kisılere 10 numara biryer

MEMNUNİYETİMİZ
5 / 5

BİZLER YAPTIĞIMIZ TATİLDEN GERÇEKTEN MEMNUN KALDIK VE TEKRAR AYNI YERDE,AYNI VİLLADA TATİL YAPMAK İSTERİZ HER ŞEY DÖRT DÖRTLÜK VE GÖRÜNTÜ MANZARA MUHTEŞEM Dİ-TEŞEKKÜRLER...

Eşsiz
5 / 5

3 yıl önce balayı tatilimizi bu villada yapmıştık. Bu sene bir farklılık olsun diye başka bir villa tuttuk. Villa cennette okadar rahat, huzurlu, mükemmel bir tatil geçirmiştik ki bunu bir kez daha tekrar etme düşüncesiyle bir gaflette bulunup başka bir villa tuttuk. Bu villa da gayet güzel ve özellikli ama villa cennetin eşsiz manzarasını hiçbir yerde bulamazsınız. Gerçekten cennet demiştim. Ve en en büyük özelliği de kendi evinizde gibi rahat ve tertemiz hissettirmesi. Bu bence tatildeki en büyük özellikmiş. İlk fırsatımda bir sonraki villa tercihim kesinlikle villa cennet olacaktır. Ev sahibi belli ki çok ilgili. Çok teşekkürlerimi iletiyorum kendisine.

Mükemmel
4.8 / 5

Tek kelimeyle gerçekten harika bir tatildi. Gördüğünüz fotoğrafların fazlası yok eksiği var kesinlikle. İnanılmaz temiz bir evdi. Havuz başında herkese ait havlu dışında duş havluları, saç havluları hepsi mevcuttu. Ev dağda olduğundan dolayı, Antalya’nın sıcağını hissetmiyorsun. Ev yolunda evin sahibi oturuyor. Kendilerinden organik yumurta, keçi sütü vb şeyler almanız mümkün. Bunun dışında evin kendi bahçesinde ise biberler, patlıcanlar, salatalık ve domates de bulunuyor. Bunca lüksün arasında bir de köy ürünleriyle, gdosuz taptaze ürünlerle beslenmek cabası yani. Evet ev dağda ve sessiz, zaten bu manzaraya sadece sessizlik yakışırdı. Kısacası, evim huzur dolu ve tertemiz olsun ama merkezdeki eğlenceden de çok uzak kalmayayım derseniz kesinlikle gelmelisiniz. Doğal ürünlerde yanında ??

Villa Cennet
Güzel geçen bir haftanın ardından...
5 / 5

Ev ve havuz ideal kalitede. Arıtması iyi, berrak tertemiz her daim. Klimalar iyi çalışıyor, mutfak eşyaları kullanışlı, havlu nevresim vb. eşyalar temiz ve kaliteli. Çocuklar da biz de rahat ettik, güzel bir hafta geçirdik. Villaya 500 metre yakınlıkta bulunan otlakta otlayan keçilerden o an süt sağdırıp ücreti karşılığında alabiliyorsunuz. Yine aynı yerde otlayan tavukların taze yumurtalarından bolca yeyin kahvaltılarınızda, arayıp bulamayacağınız pastoral bir neşe... Araçla Kalkana erişmek 10-15 dakika sürüyor. Düzpedüz ormandan geçiyorsunuz, aşağıya inerken. Yol çok güzel seyirlik. Pek çok bahçe, restaruant var bölgede yeşillikler içinde. Patara plajına 30 dakikada gidiliyor, denizi de kumsalı da harika.

mutlaka okuyun
5 / 5

Villa cennet harika bir konumda muhteşem bir villa. Kesinlikle tamamen korunaklı,manzarası şahane... Biz altı arkadaş bayan bayana gittik çok ta rahat ettik. Temizlik konusunda biraz takıntılı kişiler olarak söylüyoruz heryer tertemizdi. Mutfak eşyaları gerek elektronik gerekse kapkacak eksiksizdi. Sabah siz uyanmadan havuzunuz temizlenmiş taze ekmeğiniz kapınıza bırakılmış oluyor. :) Bir de bir bahçesi var ki herşeyden alıp yiyebiliyorsunuz TAPTAZE Telefonla evlere servis yapan market var. ulaşım konusunda da eğer arabasız gittiyseniz taksiyle işinizi her türlü halledebilirsiniz. taksi ücretleri çok ta yüksek değil. sonuç olarak açıklamalarda yazan bilgilerin eksiği yok fazlası var.

ADI GİBİ CENNET
4.8 / 5

Sessizlik, gözden uzaklık ve dinginlik mi istiyorsunuz. O zaman doğru villadasınız. Gün boyu havuzun başında villanın panaromik manzarasıyla başbaşasınız. Havuzunun korunaklı olmasına gerek yok çünkü en tepede siz varsınız. Tatiliniz bittiğinde keşke uzatma şansımız olsa diyeceksiniz. Temizlik konfor havuz ve çevre düzenlemesi oldukça başarılı. Ali abiye ve Baransel Grup'a misafirperverliklerinden dolayı teşekkür ederiz.

kesinlikle tavsiye edilir..
5 / 5

merhaba 2016 ağustos ayı içerisinde iki aile olarak konakladık. Şehirden ve insanlardan uzak, manzara ile baş başa kalabileceğiniz harika bir yer. Villa ya gitmeden önce kasap vs alışverişinizi yapmanız önerilir , merkeze git gel uzun sürüyor :) market alışverişine siz gitmeseniz bile servisi var.

Super villa
5 / 5

Huzurlu tatil için seçilebilecek en güzel cennet villa, Ali ustaya da ilgisinden dolayi ayri teşekkürler .

4.7 / 5

Bu yaz Ağustos'un son haftası bu villayı tuttuk. Geçen sene de yine tatilvillam'dan Villa Seçkin'i tutmuştuk ve çok memnun kalmıştık. Villa Cennet'den de aynı şekilde fazlasıyla memnun kaldık. Ev çok temiz. Havuzu harika. Ve etrafınızda sadece orman ve doğa manzarası var. Gerçekten cennet gibi bir yer. Fakat göz önünde bulundurulması gereken bir konu var. Birincisi villa islamlar köyünün en tepesinde, villa cennetden sonra başka ev yok:) merkeze yaklaşık 15dkda dönemeçli yollardan iniyorsunuz. O manzarayı görmek için değer mi? Evet kesinlikle değer. Ama küçük çocuğunuz varsa yada evhamlı bir tipseniz ben bu dağın başında acil bir durumda ne yaparım düşüncesine kapılabilirsiniz. Kısacası sessiz sakin bir ortamda huzurla tatil yapmak, tüm gözlerden uzak rahatça havuzunuza girmek isterseniz, bir de geceleri dağın tam tepesinde bir villada uyumaktan korkmazsanız burası tam size göre:) Buarada kaldığımız süre içerisinde hoş sohbetinden dolayı Ali abi'ye ve kaliteli hizmetinden ötürü Baransel firmasına çok teşekkür ediyoruz.

4.5 / 5

Yaklaşık 6 aylık bir araştırma sonucunda bu villayı ve tatilvillamı tercih ederek unutamayacağımız bir balayı yaşadık. En çok dikkatimi çeken olayda herhangi bir restaurantta yada mağazada alişveriş yaparken nerede kalıyorsunuz sorusuna villada cevabı verince baranselden mi kiraladınız demeleri oldu firma bölgede çok popüler ve en basiti köyde yaşayanların değiyimiyle bölgede en kaliteli villada müşteride baranselinmiş bunu eşimin yanında duymak beni çok mutlu etti tatilvillamı herkese tavsiye ediyor güzel tatil için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Mutlaka bebeğimizlede gelmek istiyoruz :)

4.7 / 5

2014 ağustos ayında balayına gittik giderken haliyle tereddütlü gidiyor insan ama gerçekten çooook doğru bir seçenek olmuş,köyün en zirve evi ve havuzu tam korunaklı..